Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Sans
- Poster rang 1
- Sans
- Poster rang 1
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Mayra toch.. Alé peis dat ze in de koffer zijn gedoken.. maar goed tmoet nog zijn dat ze nu ook zwanger wordt.. want zo groot is die kans nu ook weer niet.. Totaal niet doordacht.. als het niet lukt wat gaat ze dan doen? Hem nog is verleiden? Ze kan misschien beter ineens een affaire beginnen..
Het zal haar nog zuur opbreken..

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Voor het gedrag van Mayra bestaan woorden die je hier beter niet gebruikt, dan houd ik ze ook maar voor mezelf 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 4
Hij weet toch op voorhand hoe graag ze zwanger zou worden van hem ? Daarom dacht ik dat hij na die kus
doorhad dat ze hem er inluisde. Haar gedrag is niet normaal meer, die moet opgenomen worden.
doorhad dat ze hem er inluisde. Haar gedrag is niet normaal meer, die moet opgenomen worden.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Ja oke Kurt wist dat ze hem heel graag als donor wou en ze is er nog voor komen smeken bij hem thuis maar eerlijk gezegd denk ik niet dat hij er nu bij stil heeft gestaan.. En hij leek ook al redelijk wat drank op te hebben en dan zie je de dingen al wat anders. Ik vermoed dat hij er wel mee is doorgegaan. Hij zal eerder de dag erna tot besef komen dat Mayra haar bedoelingen vanaf het begin al niet zo 'onschuldig' waren.
0 x
-
- x 435
Ik vond het wel raar dat Mayra nog compleet nuchter was, toen Kurt al boven zijn theewater was.
'k wist niet dat zij een groter drankorgel was/is dan Kurt.

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Ik had er opgelet en op een gegeven moment zie je haar toch appelsiensap drinken tenzij het een coctail was maar vermits ze zo nuchter was denk ik toch eerder het eerste.ikke schreef:Ik vond het wel raar dat Mayra nog compleet nuchter was, toen Kurt al boven zijn theewater was.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Ze is nog niet zwanger, dus ze mag drinken wat ze wil. Maar ik denk dat ze inderdaad vaker iets zonder alcohol heeft gedronken, want ze wist nog goed wat ze deed.
0 x
Sanne
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Maar ze dronk express geen alcohol omdat ze de dronken Kurt in bed wilde krijgen volgens mij ....ikke schreef:Ik vond het wel raar dat Mayra nog compleet nuchter was, toen Kurt al boven zijn theewater was.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Lap, het moment suprême dus gemist : stoute stoute digicorder had niet de ganse aflevering opgenomen : dus lieve forummers : is er nog iets gebeurd nadat Mayra zich in de armen van bronstige kurt gooide toen ze een slow begonnen ?
En eerder in de aflevering had ik heel goed gekeken en toch zag ik geen zwart kruis verschijnen op haar voorhoofd

En eerder in de aflevering had ik heel goed gekeken en toch zag ik geen zwart kruis verschijnen op haar voorhoofd

0 x
-
- x 435
Moderator bericht:nounake schreef:Maar ze dronk express geen alcohol omdat ze de dronken Kurt in bed wilde krijgen volgens mij ....ikke schreef:Ik vond het wel raar dat Mayra nog compleet nuchter was, toen Kurt al boven zijn theewater was.
Spoilers enkel en alleen in de spoilertopics 

0 x
-
- Poster rang 4
Mayra koos een locatie uit die er niet om loog voor een zakelijk(?)gesprek. Toen had ik ze door en hoopte dat Kurt niet zou opdagen. Ze had aan alles gedacht en als ze op natuurlijke wijze zwanger is van Kurt en die voelt zich gebruikt durf ik aan de gevolgen niet eens denken. Alhoewel die een grote opkuis zouden kunnen zijn.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Als ze op een puur zakelijk gesprek doelde dan had ze evengoed met hem in de Frens of de Zus & Zo kunnen afspreken. Ze beëindigde de kus omdat ze een stapje verder wou gaan.. Haar blik sprak boekdelen.. Kurt is er waarschijnlijk in meegegaan en hij is nu zo kwaad omdat hij zich bedrogen voelt.. Dat het allemaal opgezet spel was. Ze zei ook tegen Ann dat de avond totaal mislukt was en dat ze nooit nog zaken met hem zou doen dus ze was echt maar op één ding uit.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik heb van de week telkens de laatste 5 minuten gemist. Wat heb ik gemist ivm Mayra en Kurt ? Heeft Mayra zich op een 'natuurlijke manier' laten bevruchten door Kurt ? En voelde hij zich daarom gebruikt ?
Ann zal lachen als daar n boeleke van komt ! De onbevlekte ontvangenis !
Ann zal lachen als daar n boeleke van komt ! De onbevlekte ontvangenis !
0 x