Weet niet of ze zomaar thuis te houden zal zijn! Ik zie haar daar met één of andere foef toch binnenvallen. Ideaal om het huis van de wankele relaties toch nog even een extra deuk te komen geven. Alles zit daar nog wat scheef en er dient zoveel uitgepraat en rechtgezet te worden. Judith- Tom, Judith - Stan, Tom- Robin, Tom-Therese,...als dat een gezellig etentje zal worden vandaag is zeer de vraag!Tiboko schreef: ma 15 sep 2025, 23:46 gelukkig zei Tom nee tegen haar "aanbod" om mee te komen eten, dan had ze Therese wellicht van kop tot teen uitgevraagd over haar leven.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Verrast zeker wel - blij zal afhangen van de reden waarom Stan terug is. In eerste instantie wel - wie zou dat niet zijn - maar Stan was niet bepaald een doetje voor hij vertrok.ThuisfanNL schreef: ma 15 sep 2025, 21:27 Zij zullen heel blij zijn en verrast zijn dat hij weer terug is.
Hopelijk is hij volwassener geworden ondertussen.
En ja, wrijvingen met Robin zouden er zeker kunnen zijn - uiteindelijk heeft Tom indertijd Stan geadopteerd, waardoor Robin zijn exclusiviteitspositie wel een beetje verliest.
Het zou me niet echt verwonderen moest ze daar vanavond alsnog komen aanzetten met 1 of andere smoes, zoals Daffy ook zegt, maar ik hoop van niet.Tiboko schreef: ma 15 sep 2025, 23:46 gelukkig zei Tom nee tegen haar "aanbod" om mee te komen eten, dan had ze Therese wellicht van kop tot teen uitgevraagd over haar leven
En die druivenoogst - het kan daar in Feniks niet blijven draaien rond het huwelijk en Rosa en Femke zullen terug een verhaallijn nodig hebben.
Op het moment dat de verhaallijnen bedacht en uitgewerkt worden, is uiteraard nog niet geweten hoe de zomer gaat zijn. Dus het had even goed kunnen zijn dat dit wel klopte met de realiteit vandaag.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
De schimmelinfecties op wijnranken waren er (irl) al van vorig jaar. Nu zorgt dit alweer voor een povere opbrengst. Misschien is dit de aanzet voor de Withoeve om voor de zoveelste keer een nieuwe richting in te slaan?
Dat Stan vroeg of laat zou terugkeren is niet zo verrassend, je kan niet eeuwig op buitenlandse missie zijn met het leger. Benieuwd hoe Emma en Judith gaan reageren. En ook of en hoe hij veranderd is.
En welk "top secret" ingrediënt kun je nu toevoegen aan balletjes in tomatensaus
hopelijk blijft moeial Marianne in haar eigen kot vanavond. Het zal zo al ongemakkelijk genoeg zijn.
Dat Stan vroeg of laat zou terugkeren is niet zo verrassend, je kan niet eeuwig op buitenlandse missie zijn met het leger. Benieuwd hoe Emma en Judith gaan reageren. En ook of en hoe hij veranderd is.
En welk "top secret" ingrediënt kun je nu toevoegen aan balletjes in tomatensaus

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Marianne is zoals mijn moeder zaliger : die komt opdagen
Ik heb het genoeg met mijn moeder meegemaakt
Niet te doen dat vrouwmens
De terugkeer van Stan : weet niet of ik daar zo blij van wordt. Herinner me nog ik dat ventje met al zijn streken (en het geklop op Judith, zijn moeder
) niet kon uitstaan. Vraag me af wat de reden is waarom die teruggekeerd is ? Is zijn contract bij het leger beëindigd ? Maar ... ik leef op hoop : misschien kan Stan Robin doen kalmeren of juist niet 

De terugkeer van Stan : weet niet of ik daar zo blij van wordt. Herinner me nog ik dat ventje met al zijn streken (en het geklop op Judith, zijn moeder

0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Het etentje was heel onhandig aangepakt door Tom. Ik snap heel goed dat hij blij is dat Stan er is, maar het etentje was bedoeld om Therese wat beter te leren kennen. Daar hoeven Stan en Emma niet bij te zijn. Hij had beter op een later moment met hun iets leuks kunnen doen. Dan ook nog het lievelingstoetje van Stan maken. Het is heel duidelijk wie zijn favoriete is. Ik had het wel met Robin en Therese te doen, ze voelen (vooral Therese) zich erg ongemakkelijk.
Maar desondanks wel genoten van de sfeer tijdens het etentje. Het voelde precies weer zo toen tijdens de eerste relatieperiode van Tom en Judith. Zo leuk om te zien hoe Judith reageerde toen ze Stan weer zag. Jammer dat we het moment dat Emma en Stan elkaar weer zagen niet te zien krijgen. Stan zei dat hij maar een paar weken bleef, maar ik denk dat het langer zal zijn.
Verder het verhaal van de wijngaard dat is elk jaar altijd hetzelfde gedoe. Van mij hoef het jaarlijks stukje van de pluk niet meer. Ze mogen van mij iets anders voor gaan verzinnen.
Maar desondanks wel genoten van de sfeer tijdens het etentje. Het voelde precies weer zo toen tijdens de eerste relatieperiode van Tom en Judith. Zo leuk om te zien hoe Judith reageerde toen ze Stan weer zag. Jammer dat we het moment dat Emma en Stan elkaar weer zagen niet te zien krijgen. Stan zei dat hij maar een paar weken bleef, maar ik denk dat het langer zal zijn.
Verder het verhaal van de wijngaard dat is elk jaar altijd hetzelfde gedoe. Van mij hoef het jaarlijks stukje van de pluk niet meer. Ze mogen van mij iets anders voor gaan verzinnen.
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Femke, Rosa en in zekere zin ook Karin willen de wijngaard opdoeken tot groot ongenoegen van Waldek.ThuisfanNL schreef: di 16 sep 2025, 22:07 Verder het verhaal van de wijngaard dat is elk jaar altijd hetzelfde gedoe. Van mij hoef het jaarlijks stukje van de pluk niet meer. Ze mogen van mij iets anders voor gaan verzinnen.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En voila, ik ben niet teleurgesteld : wat een kwal is me dat. Voelde al nattigheid toen hij Thérèse volledig negeerde bij zijn binnenkomen en ook zijn opmerkingen aan tafel mbt Afrika en zo deden mij knarsentanden. Emma probeerde nog een beetje de meubels te redden. En dan altijd dat scheef lachje van die kwalmartha schreef: di 16 sep 2025, 12:58
De terugkeer van Stan : weet niet of ik daar zo blij van wordt. Herinner me nog ik dat ventje met al zijn streken (en het geklop op Judith, zijn moeder) niet kon uitstaan.

En met mij te zitten ergeren heb ik nu niet gelet of het wel degelijk balletjes in tomatensaus met het geheime ingrediënt van Marianne was.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ook het haar dat de hoogte van z'n hoofd heeft valt niet te pruimen. Maar dat is wat wij noemen: met je beide voeten vooruit in de st...d stampen. Niet eens aan je ellebogen voelen dat het niet gewenst is dat je het hoogste woord neemt. Het was al zo'n 'tricky' situatie en het begon goed tussen vader en zoon en dan komt zo'n onuitgenodigde alweter het helemaal verbrodden.
Moeilijke situatie met de Feniks groep! Geld tekort en dan nog het voorstel om nog meer te investeren; natuurlijk dat dit voor een sisser uitdraaide voor Waldek. Huwelijk weer op de helling?
en dan was er nog Lynn, was eigenlijk wel blij dat ze het deksel op de neus kreeg van Tim toen ze de beurt van Simonne wilde verwisselen.
Laatst gewijzigd door daffy duck op wo 17 sep 2025, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Met zijn haar deed hij me trouwens denken aan Beavis, de vriend van Butt-Head 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Blijkbaar is Tamara bevallen en heet hun zoontje Otis. ♥
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Aha, dat was het kaartje, Kon het niet goed lezen (oude oogjes hé
) Zag enkel de naam "Otis" en dacht nog, wie of wat is dat ?
En dat moet nog een groot appartement zijn waar Eddy in woont : drie slaapkamers, één voor Britt, één voor Vince en zijn koeketiene en dan één voor Eddy.

En dat moet nog een groot appartement zijn waar Eddy in woont : drie slaapkamers, één voor Britt, één voor Vince en zijn koeketiene en dan één voor Eddy.

0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Vandaag de intrede van Cody. Hij is onder andere van plan om de wijngaard te kopen. Waar Waldek uiteraard niet blij mee is. Volgens mij zaten Anna en Judith ook over hem te gniffelen.
Het lijkt erop dat Stan vandaag (voorlopig) voor het laatst te zien was. Het was dus echt een kort maar krachtig bezoekje. Ik heb trouwens wel erg genoten van de gezinsscenes bij Van Santen/De Decker. Ik had echt flashbacks van 10 jaar geleden. Jammer dat zijn comeback voor korte duur was. Van mij hadden best wat meer mogen zijn. Wie weet komt hij snel weer terug.
Het lijkt erop dat Stan vandaag (voorlopig) voor het laatst te zien was. Het was dus echt een kort maar krachtig bezoekje. Ik heb trouwens wel erg genoten van de gezinsscenes bij Van Santen/De Decker. Ik had echt flashbacks van 10 jaar geleden. Jammer dat zijn comeback voor korte duur was. Van mij hadden best wat meer mogen zijn. Wie weet komt hij snel weer terug.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond de terugkeer van Stan ook maar kort, jammer!
Maar misschien was hij er gewoon om Tom te laten inzien hoe zijn leven met Robin en Thérèse zou kunnen zijn, als alle partijen echt wat moeite willen doen.
Maar misschien was hij er gewoon om Tom te laten inzien hoe zijn leven met Robin en Thérèse zou kunnen zijn, als alle partijen echt wat moeite willen doen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Vond het een beetje een rare aflevering...
-Robin die ontslagen wordt omdat hij door roommate Niels "verplicht" wordt om voor hij naar t werk gaat thuis de afwas te doen, waardoor hij dik te laat is en dus zijn collega's in de steek laat.
-Karin die zogezegd nu pas ontdekt dat Waldek een koppige Poolse ezel kan zijn. Wellicht vergeten dat ze door zijn koppigheid vóór ze een koppel werden ook vaak ruzie hadden.
-Iedereen die bij iedereen moet gaan wonen om diverse redenen. Rosa al meer dan een seizoen bij Simonne en Frank, Vince bij Eddy, Andreas bij Emma (ook Thilly niet geconsulteerd), Lyn bij Tim en nu blijkbaar Anna 2 maand bij Tom en Judith. Alsof zij met haar dikke pree geen alternatieven heeft. Tom's huis staat nochtans net leeg, want Marie en Andreas moesten er uit.
-Verder Vince die zonder Eddy te consulteren voorstelt aan Marie om bij hem en Eddy in te trekken. WTF
-Thilly die Rami voor ieders ogen belachelijk maakt.
-Dokter Du Bois die niet alleen de wijngaard wil kopen, maar daarnaast ook de nieuwe baas van spoedarts in opleiding Judith wordt.
-Pubergedrag van Nancy én Waldek, gewoon omdat ze allebei op hun teen getrapt zijn. Grow up allebei
-Vince en Sunny die even in hun vuilkar outfit (recht van t werk?) een glaasje gaan drinken in de wijnbar. En niemand daar die dat ook maar een beetje raar vindt
-Robin die ontslagen wordt omdat hij door roommate Niels "verplicht" wordt om voor hij naar t werk gaat thuis de afwas te doen, waardoor hij dik te laat is en dus zijn collega's in de steek laat.
-Karin die zogezegd nu pas ontdekt dat Waldek een koppige Poolse ezel kan zijn. Wellicht vergeten dat ze door zijn koppigheid vóór ze een koppel werden ook vaak ruzie hadden.
-Iedereen die bij iedereen moet gaan wonen om diverse redenen. Rosa al meer dan een seizoen bij Simonne en Frank, Vince bij Eddy, Andreas bij Emma (ook Thilly niet geconsulteerd), Lyn bij Tim en nu blijkbaar Anna 2 maand bij Tom en Judith. Alsof zij met haar dikke pree geen alternatieven heeft. Tom's huis staat nochtans net leeg, want Marie en Andreas moesten er uit.
-Verder Vince die zonder Eddy te consulteren voorstelt aan Marie om bij hem en Eddy in te trekken. WTF

-Thilly die Rami voor ieders ogen belachelijk maakt.
-Dokter Du Bois die niet alleen de wijngaard wil kopen, maar daarnaast ook de nieuwe baas van spoedarts in opleiding Judith wordt.
-Pubergedrag van Nancy én Waldek, gewoon omdat ze allebei op hun teen getrapt zijn. Grow up allebei

-Vince en Sunny die even in hun vuilkar outfit (recht van t werk?) een glaasje gaan drinken in de wijnbar. En niemand daar die dat ook maar een beetje raar vindt

1 x
-
- Poster rang 1
- x 53
- x 83
Inderdaad Tiboko,
En Thérèse met haar bloeding vrijdag? Had ze nu een miskraam of gewoon onverwacht haar maandstonden? Niks van gemerkt vandaag alsof het een non-event was
En Thérèse met haar bloeding vrijdag? Had ze nu een miskraam of gewoon onverwacht haar maandstonden? Niks van gemerkt vandaag alsof het een non-event was
0 x