William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Caligula »

Wel het hangt er vanaf of dat daar in Toscane werkelijk van hem is.
Maar dat hij zich terug trok uit de zus&zo kan ik wel begrijpen. Met Rosa EN Marianne op uw dak zitten is voor een gewone sterveling te veel. William zal gedacht hebben: 1 vrouw met ne keer, niet die 2 tesamen! Intelligente man denk ik. Trouwens nu Marianne weer vrij is moet hij aan fase 2 van zijn plan beginnen, dus geen tijd meer voor de zus&zo.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Trouwens ik denk dat hij het kapitaal niet eens heeft ...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij dat bij de Zus&Zo expres in gang gezet heeft om nog wat extra vertrouwen te winnen van Marianne (en haar omgeving, zoals Jenny bijvoorbeeld).
Hij mocht van Marianne investeren maar heeft dat uit eigen beweging niet gedaan. Daarmee komt hij bij haar alleen maar extra objectief over, en dat zal haar toch goed doen waarschijnlijk. En Jenny ziet nu dat William er niet op uit is om Rosa voor zich te winnen, waarmee hij ook pluspunten scoort.

Anders kan ik echt geen reden verzinnen waarom hij het überhaupt overwogen heeft. Buiten het feit dat eraan getwijfeld kan worden of hij het kapitaal wel heeft, was de opzet van Rosa en Peggy wel goed, maar de situatie waarin die 2 zich bevinden absoluut niet... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik weet niet meer precies hoe hij het verwoord heeft, maar in de auto zei hij verwachtte in een hoop onenigheid terecht te komen.
Die vete tussen Peter+Femke en Rosa+Snuit, het zal hem zijn opgevallen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Ik weet niet meer precies hoe hij het verwoord heeft, maar in de auto zei hij verwachtte in een hoop onenigheid terecht te komen.
Die vete tussen Peter+Femke en Rosa+Snuit, het zal hem zijn opgevallen.
Inderdaad. Ik meen me zelfs te herinneren dat Rosa daar eerlijk over geweest is tegenover hem, of in ieder geval dat ze binnen een jaar het gebouw uit moeten, maar helemaal zeker ben ik niet meer... :denk:
Hoe dan ook, het was niet echt "verstandig investeringsmateriaal", dat had hij wel door... :mrgreen: ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

William is echt wel slim genoeg om zich niet tussen die 2 vrouwen te zetten. Dikke miserie.
Trouwens heeft hij andere plannen met Marianne...
0 x
Potentia Principatum
Wolverine
Nog geen rang

Bericht door Wolverine »

Gisteren begon ik te twijfelen of hij misschien tot inkeer kon komen. Toen Marianne naast hem in de auto zat, leek het alsof hij het ergens moeilijk mee had.
Na dat Toscane nieuws van vandaag denk ik toch dat ik mij dit maar ingebeeld heb. Benieuwd wat er nog meer volgt.. :denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Als je begint te twijfelen bij zo iemand zou je wel een gemakkelijke prooi zijn hoor!
Op naar Toscane dus zoals ik al zei. Benieuwd hoe het gaat aflopen.
0 x
Potentia Principatum
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Moderator bericht:
Speculaties in de daarvoor bestemde topics graag!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wolverine schreef:Gisteren begon ik te twijfelen of hij misschien tot inkeer kon komen. Toen Marianne naast hem in de auto zat, leek het alsof hij het ergens moeilijk mee had.
Na dat Toscane nieuws van vandaag denk ik toch dat ik mij dit maar ingebeeld heb. Benieuwd wat er nog meer volgt.. :denk:
Dat had ik precies hetzelfde... :oops: :mrgreen:
0 x
Wolverine
Nog geen rang

Bericht door Wolverine »

We zullen zien. Maar ik denk niet dat het plan "Marianne opruimen" zo vlot gaat gaan. Vergeet niet dat Hélène ook wroeging kreeg en die haar kill-count staat momenteel hoger dan die van William.
Of hij moet wel degelijk een gewetenloze psychopaat zijn. Maar sowieso dat dit niet zo vlot gaat gaan.. 8)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het was wel het plan om zowel Geert als Marianne te elimineren. Geert is een beetje scheefgelopen en ook ietwat voortijdig, maar goed. Al bij al kwam het nog redelijk in orde, voor William dan hé,niet voor Helène. Dus denk ik dat hij nu Marianne gaat aanpakken. Denken dat William tot inkeer is gekomen zou een zeer zware fout zijn. Hij kan toch zo zeemzoet zijn hé, zijn handelsmerk als het ware.
0 x
Potentia Principatum
Wolverine
Nog geen rang

Bericht door Wolverine »

Hij is inderdaad het boze brein achter heel dit plan. Gaat zeer geraffineerd te werk, bij die brief onder andere en dan al die komedie. Maar ben er heel zeker van dat hij nog steken gaat laten vallen door z'n geweten wat parten kan gaan spelen.
En dan is er Hélène nog die roet in het eten kan strooien en misschien toch de schuld op zich wil nemen.
Maar een spannende scène in Toscane uitsluiten zou ook maar dwaas zijn, dus er zal wel wat vuurwerk moeten volgen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat zijn geweten hem parten gaat spelen dat denk ik niet, maar dat er een of ander zandkorreltje tussen gaat komen dat denk ik wel. En Helène zou ik maar best vergeten hoor.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Dat heerschap heeft niet eens een geweten. Les één in zijn branche. Kijk eens naar Luc, heeft al zooo dikwijls gedaan alsof hij berouw had dat zijn beide knietjes al zijn versleten van er op te beloven het nooit meer te doen.
0 x
Gesloten