Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik heb de scène nog eens bekeken en er is inderdaad geen verwonding te zien.
Want er is ook geen nek te zien, haar haren hangen er constant voor.
En dat sjaaltje kan inderdaad bedoeld zijn om de kijker op het verkeerde spoor te zetten.
Zo ook met de leren handschoenen.
0 x
Volcano
Nog geen rang
x 1
x 1

Bericht door Volcano »

https://ibb.co/XLSnKGQ

Christine en de aanvaller hebben in ieder geval 1) dezelfde handschoenen 2) een zeer gelijkaardige kleur jas

Ook werden tijdens de aflevering van gisteren nog volgende hints gegeven:
* Onthullende muziek toen christine bij bob binnenkwam , net na karin was aangevallen
* Christine die in de aflevering zegt "ik zal nooit toelaten dat iemand tussen mij en bob komt"
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Volcano schreef: di 26 feb 2019, 20:13 https://ibb.co/XLSnKGQ

Christine en de aanvaller hebben in ieder geval 1) dezelfde handschoenen 2) een zeer gelijkaardige kleur ja
Euh nee, helemaal niet. De aanvaller heeft totaal verschillende handschoenen dan Christine de hare. En zij had ook andere kledij aan. De aanvaller droeg een korte jas en een broek, Christine droeg een lange jas over een kleed.
Afbeelding
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En Christine had geen schram, terwijl we duidelijk zagen dat Karin dna onder haar nagel had. Ze had de dader gekrabd.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ik denk eerder aan iemand die we allemaal niet verwachten zoals met die films van Alfred Hitchcock, daar gebeurden in die films een moord en iedereen dacht het die personage was die het gedaan maar achteraf bleek dat het toch iemand anders die die moord gepleegd heeft.
Dat zal dus hier ook het geval zijn, let maar op mijn woorden.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat ik me net af zat te vragen...; waren er eigenlijk sporen van inbraak op kantoor, de avond dat Karin aangevallen werd? Want de inbreker/aanvaller was daar al binnen toen ze haar portemonnee op kwam halen.
Als de deur opengebroken was, dan had ze toch iets moeten merken voordat ze binnenging? En als de deur gewoon op slot zat, dan moet de aanvaller/inbreker toch een sleutel gehad hebben.

Kan goed zijn dat ik (weer) iets gemist heb, hoor :oops: , maar ik kan me niet herinneren dat daar iets over gezegd is geweest. :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef: do 28 feb 2019, 14:13 Wat ik me net af zat te vragen...; waren er eigenlijk sporen van inbraak op kantoor, de avond dat Karin aangevallen werd? Want de inbreker/aanvaller was daar al binnen toen ze haar portemonnee op kwam halen.
Als de deur opengebroken was, dan had ze toch iets moeten merken voordat ze binnenging? En als de deur gewoon op slot zat, dan moet de aanvaller/inbreker toch een sleutel gehad hebben.

Kan goed zijn dat ik (weer) iets gemist heb, hoor , maar ik kan me niet herinneren dat daar iets over gezegd is geweest.
Of misschien was die deur gewoon niet op slot. Ik heb Tom of Karin daar eigenlijk nog nooit een sleutel zien gebruiken.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Als die deur wel op slot zou zijn geweest...........er was wel een derde persoon die een sleutel van dat kantoor had.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: do 28 feb 2019, 15:16 Als die deur wel op slot zou zijn geweest...........er was wel een derde persoon die een sleutel van dat kantoor had.
Dries misschien. Als die nog een sleutel had.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ivm de posts hier op vorige pagina : ik zal niet goed wakker geweest zijn :-)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Een sleutel bij laten maken kan ook, en daar zou Dries wel alle kans toe gehad hebben.

Kan overigens ook goed zijn dat de deur niet op slot zat, maar is dat niet heel vreemd voor een advocatenkantoor? Daar ligt tenslotte toch heel gevoelige informatie binnen, dus ik kan me voorstellen dat alleen de verzekering al bepaalde eisen stelt aan de beveiliging van een pand, laat staan de cliënten die hen hun hele hebben en houwen toevertrouwen, zeg maar.
Zo'n deur laat je toch niet zomaar open? Zeker niet in een verzamelgebouw waar ook nog andere bedrijven zitten en het volk dus binnen en buiten loopt... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Dries die nu zo goed als zeker onschuldig is, niemand die schrammen of krassen heeft. Gaat de aanvaller of een van de aanvallers dan toch van buitenaf zijn? Iemand uit het verleden van Karin?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Wie Karin werkelijk heeft aangevallen zullen we ten vroegste maandag te weten komen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Of wellicht niet, want de politie heeft enkel gecheckt of het dna dat van Dries was en dat blijkt niet het geval.
0 x
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

Iemand de schoenen gezien van de buurman die Dries benaderde? Als je goed kijkt zijn dat dezelfde schoenen als de persoon wie het kantoor van Karin binnenstapte om haar te belagen.. :whistle:
0 x
Plaats reactie