Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Die laatste scènes waren compleet overbodig. We hadden ook zo wel begrepen dat de sfeer van het etentje in een "pittige richting" evolueerde. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Allé,een beetje pit mag je toch wel zien hé. Anders wordt het helemaal "saai". 
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Belachelijk dat einde ! En dan in 't hospitaal : was dat nu niet midden in de nacht dat Angèle ( patiente) haar zus komt wakker maken en dan meteen "mogen" ze naar de kamer van Yvette die plots naar een gewone kamer mocht ...allee zeg wat is dat nu voor iets ?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als de "saaiheid" moet doorbroken worden door een psychiater en een advocate die spartelend op de achterbank van een auto nader kennis maken, wordt opnieuw serieus aan de kwaliteit van de serie geknaagd.Caligula schreef:Allé,een beetje pit mag je toch wel zien hé. Anders wordt het helemaal "saai".
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Allé Captain Cuckoo, ik moet je toch geen verhaaltjes gaan vertellen hé.Captain Cuckoo schreef:Als de "saaiheid" moet doorbroken worden door een psychiater en een advocate die spartelend op de achterbank van een auto nader kennis maken, wordt opnieuw serieus aan de kwaliteit van de serie geknaagd.Caligula schreef:Allé,een beetje pit mag je toch wel zien hé. Anders wordt het helemaal "saai".
Het werkte blijkbaar ook aanstekelijk bij Tom en Judith...
Dineetjes bij Peter en Femke, een nieuw onderwerp mss?
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Caligula schreef:Allé Captain Cuckoo, ik moet je toch geen verhaaltjes gaan vertellen hé.Captain Cuckoo schreef:Als de "saaiheid" moet doorbroken worden door een psychiater en een advocate die spartelend op de achterbank van een auto nader kennis maken, wordt opnieuw serieus aan de kwaliteit van de serie geknaagd.Caligula schreef:Allé,een beetje pit mag je toch wel zien hé. Anders wordt het helemaal "saai".Ik vond het redelijk goed,mss door oude herinneringen,maar goed.
Het werkte blijkbaar ook aanstekelijk bij Tom en Judith...
Dineetjes bij Peter en Femke, een nieuw onderwerp mss?![]()
Ik ga tegen mijn principe in: 't is te belachelijk voor woorden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Even gekopieerd uit het topic "Wat er niet klopt in Thuis":
Dat Karin en Ruben op geflikflooi afstevenden, was inderdaad al duidelijk toen ze van tafel vertrokken. En blijkbaar was het ook heel belangrijk om de kijkers even te laten weten dat het met het seksleven van Tom en Judith ook wel snor zit.
Misschien dat we vanavond dan weer een klein beetje meer te weten komen over de toestand van Yvette. Da's toch weer een extra afleveringetje gevuld, zou ik zo zeggen!
Het moge duidelijk zijn dat ik ook niet zo'n fan ben van sommige "grappig bedoelde intermezzo's" van de laatste tijd...
Dat vind ik dus ook, maar in plaats daarvan kregen we helaas wat andere - in mijn ogen ook heel goedkope - beeldvulling.Caligula schreef:In dat geval mogen ze dat wel effe zeggen.annekeHU schreef:tja... lees mijn antwoord bij de personages: (Angèle): volgens mij werd Yvette op een andere kamer gelegd, zonder al die toestellen en infusen , om de familie toe te laten rustig afscheid te nemen...
Dat Karin en Ruben op geflikflooi afstevenden, was inderdaad al duidelijk toen ze van tafel vertrokken. En blijkbaar was het ook heel belangrijk om de kijkers even te laten weten dat het met het seksleven van Tom en Judith ook wel snor zit.
Misschien dat we vanavond dan weer een klein beetje meer te weten komen over de toestand van Yvette. Da's toch weer een extra afleveringetje gevuld, zou ik zo zeggen!
Het moge duidelijk zijn dat ik ook niet zo'n fan ben van sommige "grappig bedoelde intermezzo's" van de laatste tijd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Remember de vroegere functie van de Withoeve? En ik bedoel dan voor dat Rosa en Jenny er hun intrek namen.Caligula schreef:[Het werkte blijkbaar ook aanstekelijk bij Tom en Judith...
Dineetjes bij Peter en Femke, een nieuw onderwerp mss?![]()
Dus, neen, daar hoeven ze echt geen onderwerp of aflevering van te maken.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Waarom kon Einstein geen muur bouwen?
Hij had maar ein stein...
Grapjas Tom.
Zeg nu niet dat het gisteren dus saai was he 
Hij had maar ein stein...
Grapjas Tom.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
De aflevering van vanavond: prachtig en aandoenlijk...
Ik hoop van ganser harte dat het hart van Yvette nog een tijdje volhoudt!
Ik hoop van ganser harte dat het hart van Yvette nog een tijdje volhoudt!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Mss is het beter voor Yvetje dat haar hart het begeeft vooraleer de bom daar barst. Dan hoeft ze dat toch tenminste niet meer meemaken.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vind het ook echt jammer als ze er uit zou gaan. Dan hebben we enkel nog Marianne die 60 + is en dat is niet representatief voor de samenleving.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Het gaat mij meer om haar persoon dan om de leeftijd.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Mij ook jes, mij ook 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

En waarom niet?Crackers schreef:Dan hebben we enkel nog Marianne die 60 + is en dat is niet representatief voor de samenleving.
0 x
Potentia Principatum