Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
MING
Nog geen rang

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door MING »

Nickos schreef:
MING schreef:Die Tibo hangt ook mijn keel uit , hadden ze nu echt niemand anders kunnen kiezen voor die rol ?
Chris Willemsen ofzo? :mrgreen:
Hahahaha dat zou grappig zijn :D. Niks tegen Maxime de Winne, sympathieke mens en goede acteur. Maar hij moet nu eenmaal een personage spelen dat irritant gedrag vertoont.
Ik ken hem via via, die heeft een dikke nek gekregen van in Thuis mee te spelen.
Zijn personage ligt ook niet zo ver van zijn ware persoonlijkheid, waarschijnlijk komt zijn geloofwaardige gay-macho acteer-prestatie louter uit eigen hoek en is improvisatie eigenlijk niet aan de orde :whistle:
0 x
MING
Nog geen rang

Bericht door MING »

jelle cleymans mogen ze van mijn part ook wel es op reis sturen, staat er geen vacature open bij Ketnet ?
Het is al sinds de Kotmadam (waarin hij de rol vertolkt van Pieter) dat de mimiek hetzelfde blijft.
Ik had veel liever zijn zus in thuis zien spelen :eh:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

MING schreef:Ik ken hem via via, die heeft een dikke nek gekregen van in Thuis mee te spelen.
Zijn personage ligt ook niet zo ver van zijn ware persoonlijkheid
, waarschijnlijk komt zijn geloofwaardige gay-macho acteer-prestatie louter uit eigen hoek en is improvisatie eigenlijk niet aan de orde :whistle:
Meen je dat nu? :(
0 x
MING
Nog geen rang

Bericht door MING »

jammerlijk genoeg wel :denk:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

MING schreef:jammerlijk genoeg wel :denk:
Ik vind alles aan Jens giga irritant. Kan er niks aan doen maar die gast.... naja laat maar.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik erger mij nu aan katrien. Heb ze nooit zo moeten hebben maar kon ze nog tolereren.
Maar hoe dat die zich nu gedraagt :crazy: :crazy: niet te doen haar gedrag tegenover Femke, Jens, enfin bijna iedereen :crazy:
0 x
MING
Nog geen rang

Bericht door MING »

Het valt idd op dat bij weinig mensen " de Jens " in de smaak valt :wtf:
0 x
MING
Nog geen rang

Bericht door MING »

Nieuwe poll Jens (Jelle Cleymans) hot or not ? :think:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waldek begint echt zwaar te overdrijven. Akkoord dat hij kapot is van de dood van Kasper, maar moet hij daarom iedereen rondom zich weg duwen en de hele tijd zo'n zielig kop trekken?

Ondanks dat we weten dat Rosa erg egoïstisch kan zijn, heeft ze het toch goed voor met Waldek. Ok, dat van die kamer was erover, maar zoals ze gisteren zei tegen Jenny "Ik denk nog elke seconde aan Kasper, maar ik wil verder". Ik vind eens dat ze daarin gelijk heeft en dat Waldek dat moet respecteren.

Gaat hij het nu echt beter maken door zo koppig te blijven doen en lelijk te blijven doen naar Peggy? Hij haalt er Kasper zeker niet mee terug.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat is zijn manier van rouwen zeker. Rosa kan hem beter eens met rust laten.Hij is al met de taxi gaan rijden, dus hij heeft al een stapje gezet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Dat is zijn manier van rouwen zeker. Rosa kan hem beter eens met rust laten.Hij is al met de taxi gaan rijden, dus hij heeft al een stapje gezet.
Of ze zou een keer rustig met hem kunnen praten zonder meteen over Peggy te beginnen... Ook ik vind namelijk dat Waldek overdrijft, maar het is inderdaad zijn manier van rouwen. Dan helpt het niet als hem iedere keer ook nog eens min of meer de "verplichting" opgelegd wordt om normaal tegen Peggy te doen omdat "dat kind ook afziet"...
Ik denk dat dat ook meespeelt bij Waldek's moeilijke gedrag; het gaat nooit echt over hem.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Zijn band met Kasper was ook veel hechter dan die van Rosa. Als je zo veel verdriet hebt en dan steeds dat gezaag van Rosa aan moet horen........Maar hij kon wel goed praten met Geert.
Hij is ook boos. En niet alleen op Peggy, maar, denk ik, ook op zichzelf.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Zijn band met Kasper was ook veel hechter dan die van Rosa. Als je zo veel verdriet hebt en dan steeds dat gezaag van Rosa aan moet horen........Maar hij kon wel goed praten met Geert.
Hij is ook boos. En niet alleen op Peggy, maar, denk ik, ook op zichzelf.
Ja, dat laatste denk ik ook. En Rosa kraamt ook constant stommiteiten uit zoals vandaag weer met dat ze het eerst eens zal moeten zien met haar werk bij de Zus & Zo om te zien of ze in de voormiddag Kasper kunnen gaan bezoeken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Dat heeft ze toch niet gezegd, dat haar werk voorgaat.
Heeft enkel gezegd dat ze wil weten wanneer ze gaan, zodat ze Jenny kan inlichten dat die er dan alleen voor staat. Ze werken daar met twee en moeten dus met elkaar rekening houden.
0 x
Afbeelding
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Poolaapje schreef:Dat heeft ze toch niet gezegd, dat haar werk voorgaat.
Heeft enkel gezegd dat ze wil weten wanneer ze gaan, zodat ze Jenny kan inlichten dat die er dan alleen voor staat. Ze werken daar met twee en moeten dus met elkaar rekening houden.
Ja, maar intussen zou ze Waldek toch al goed genoeg moeten kennen om te weten dat dat weer verkeerd geïnterpreteerd zou worden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie