Maar ja! Tim heeft toch nog niet zolang geleden een tijdje met de angst gezeten dat hij AIDS had opgelopen. En in een ver verleden hebben we Marianne's broer gezien die AIDS heeft.Amiche schreef:en alsjeblieft niet iets oppakt - je weet maar nooit met Thuis. Hebben we SOA's al gehad als onderwerp?Sans schreef:ik hoop dat hij zich snel herpakt.
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ja, en wel met Tim, hoewel het lag aan een arrestatie van iemand die seropositief was en die Tim verwondde.Amiche schreef:Hebben we SOA's al gehad als onderwerp?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Amiche
- Poster rang 2

Dat is toch niet een 'echte' SOA situatie zoals ik die bedoel. De verdachte beet hem ofzo, met de bedoeling hem te besmetten (als ie al echt zelf AIDS had, want daar dreigen verdachten ook vaak mee om te provoceren).
Ik bedoel iets dergelijks als syf, of gonorroe, echt iets wat via sex gaat en dat met veel verschillende partners dus allerlei gevolgen heeft. Het had voor weer een nieuw soort drama kunnen zorgen. En ik vroeg me af of daar ooit eerder aandacht aan was besteed - met meteen een voorlichtings item over voorbehoedmiddelen,
Ik bedoel iets dergelijks als syf, of gonorroe, echt iets wat via sex gaat en dat met veel verschillende partners dus allerlei gevolgen heeft. Het had voor weer een nieuw soort drama kunnen zorgen. En ik vroeg me af of daar ooit eerder aandacht aan was besteed - met meteen een voorlichtings item over voorbehoedmiddelen,
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Heeft Bram daar niet eens last van gehad ? Toen hij na de breuk en de abortus van Paulien ook vlinderde van de één naar de andere one-night standAmiche schreef:en alsjeblieft niet iets oppakt - je weet maar nooit met Thuis. Hebben we SOA's al gehad als onderwerp?Sans schreef:ik hoop dat hij zich snel herpakt.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ja inderdaad, Bram heeft nog een SOA overgehouden aan zijn verblijf in Ibiza. En vroeger hadden we dus de broer van Marianne.martha schreef:Heeft Bram daar niet eens last van gehad ? Toen hij na de breuk en de abortus van Paulien ook vlinderde van de één naar de andere one-night standAmiche schreef:en alsjeblieft niet iets oppakt - je weet maar nooit met Thuis. Hebben we SOA's al gehad als onderwerp?Sans schreef:ik hoop dat hij zich snel herpakt.Maar
dit gaat over Tim.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ok... Blijkbaar had ik mij vergist?Lazylady schreef:Die versiertruc van Tim was volgens mij maar eenmalig.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Wat een casanova 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Devilex
- Poster rang 1

Ik vind de manier waarop ze Tim de laatste maanden neerzetten als een playboy echt overdreven. De Tim van een seizoen geleden zou ik dit nooit zien doen hebben.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat ben ik volkomen met je eens, Devilex.... Ik vind hem echt geen sympathiek personage nu!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Zou het misschien zijn (min of meer krampachtige) manier zijn om Femke te vergeten?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook wel... Een paar dagen geleden zat hij nog moeite te doen op een brief aan Femke, die hij uiteindelijk niet fatsoenlijk geschreven kreeg.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Kan goed zijn!satine schreef:Zou het misschien zijn (min of meer krampachtige) manier zijn om Femke te vergeten?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Echt laag van Tim als hij toch zo goed wist dat Jens Sam zag zitten; zat of niet!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Wist Tim dat? Dan vind ik het ook erg laag van hem. Jens heeft dat niet bepaald verdiend al was het wel Sam die begon met zoenen. Tim is toch niet zo braaf als gedacht. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
Lazylady
- x 435
Jens heeft het wél gezegd, toch waar hij bij zat. Judas!
Dat Jens hem vroeg of laat maar confronteert!
Dat Jens hem vroeg of laat maar confronteert!
0 x