Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Net allemaal kunnen betalen of NIET allemaal kunnen betalen? Want dat had ik niet goed begrepen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Marie zei "Kunnen we dat wel betalen?" En Andreas antwoordde hierop "Ik heb het uitgerekend en we kunnen het net betalen". Waardoor ze in dat huis kunnen blijven wonen...

Hoe hij dan ook die opleiding tot architect ging betalen? Ik dacht dat Peter dat geld ging voorschieten en dat hij dat - eens hij afgestudeerd was - dan in schijven mocht terugbetalen.
1 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Bedankt voor de opheldering Tiboko.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Andreas wordt stilaan volgens Frank en Lowie een echte Bomans. Zal toch nog een beetje aan geschaafd moeten worden.
Andreas heel blij met Cedric ; z'n goed vriend, Marie heeft wijselijk gezwegen.
Tilly heeft weer een spervuur van vragen afgevuurd op haar vermoedelijke dader van JM, Nancy kluchtig in de verte aan het tellen en ademen in de verte.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Pijnlijk!!!!

Volgens mij is het de eerste keer dat het eurosongfestival zo sterk aan bod kwam. Van een foute timing gesproken! :thumbdown: :cry:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik vond het allemaal nogal euh stroperig. Zoals Femke daar met Anna zat, die eerste kus had zo kunnen vallen. Viel dan wat later bij Therese en Robin. En Marie die daar op t werk met haar twee aanbidders zat, vraag me af of Vince door had dat ze met Cedric het bed deelt.

En dat Andreas - die in Bar Madame zat te feesten - daarna zijn moeder met zijn vermeende BFF zou betrappen, zat er al dagen aan te komen. Waarom zou je inderdaad een slaapkamer gebruiken, als je ook in de sofa in de living seks met de buurman kunt hebben :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Doordrammende Tilly begon toch op m'n zenuwen te werken gisteren. Niks empathie, alleen maar...ik ga het nu eens oplossen zie!
En verder...ja, de lente is volop bezig, dus de verliefde koppels hebben volop vlinders in hun buik en dat hebben we geweten gisterenavond!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

hannanaske schreef: do 15 mei 2025, 22:28 Van een foute timing gesproken! :thumbdown: :cry:
Waarom foute timing? Het was gisteren toch de tweede halve finale en op zaterdag is er geen Thuis. :denk:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef: vr 16 mei 2025, 11:29 Waarom foute timing? Het was gisteren toch de tweede halve finale en op zaterdag is er geen Thuis.
Omdat je misschien beter het dan op dinsdag kon doen, als Red Sebastian in de halve finale zat, zou me logischer zijn dat je dan als Belg toch liever kijkt zoals Nancy en Dieter
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Was dat 3 maanden al geweten wanneer hij zou zingen? En hoe moesten ze reageren dan, niet wetende of hij door mocht of niet? :angel:
En ik ken wel wat mensen die gisteravond met veel plezier gekeken hebben, dus waarom in Thuis niet?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Misschien was het toch beter geweest dat zij drie maanden geleden 2 versies hadden opgenomen : eentje voor de dinsdag en eentje voor de donderdag :angel:

En was dat de echte "red sebastian" die een cameo rolletje vertolkte in de bar madam ? (op de achtergrond) :denk: En omdat ik al een tiental jaren niet meer kijk naar het songfestival, wie was die ijslander dan ? Vond het wel een catchy nummer maar bij mijn weten heeft ijsland toch nog nooit gewonnen :denk:

En inderdaad Tiboko, me helemaal hetzelfde afgevraagd : waarom niet in hun slaapkamer :roll:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

De bedoeling was om iets leuks in de aflevering te brengen, en ik had het ook leuk gevonden als we niet een dag eerder uitgeschakeld waren.

Voor alle duidelijkheid: Thumbs up voor de zanger. we kunnen blijven zoeken naar verklaringen waarom het nummer niet heeft gewerkt; het is nu zo! Maar 't voelde gisteren een beetje zoals zout in de wonde ofzo, zeker om de aflevering nog af te sluiten met zijn liedje :lol:

Die ijslander deed mee in 2021 dacht ik? 't Zelfde jaar als wij Hooverphonic hadden gestuurd! Het nummer was niet gewonnen maar ik vond het toen, samen met OekraIne, wel één van de beste inzendingen.

En ja: Als je toch iets moest plakken op Andreas: dan klopte dat liedje wel helemaal!

Was er trouwens iemand verkleed in de groene chachaha man?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mja, dat Red Sebastian niet zou doorgaan, kon natuurlijk niet voorzien worden, dus ik vind het niet meteen zout in de wonde.
Het is op zich ook geen ramp, vind ik - alleen werd het allemaal veel te hard opgeklopt.
Met alle respect voor zijn bestie Manu Van Acker en Peter Sokkemans - ze hebben het vel veel te snel verkocht.
Soms lopen de dingen nu eenmaal anders dan we willen.

En de Ijslanders hebben inderdaad in 2021 meegedaan, maar niet met het nummer dat gisteren in de aflevering kwam, maar met '10 years''.
Het nummer dat gisteren in de aflevering kwam, is van 2020.
1 x
Marleenfan
Nog geen rang
x 28
x 11

Bericht door Marleenfan »

Ik snap dat er op het leeftijdsverschil tussen Marie en Cédric commentaar komt, maar ik kan me niet herinneren dat dat ook zo was bij bv Thilly en Waldek...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ben opgehouden met te tellen hoeveel het F*ck woord is gevallen :twisted: (en niet alleen door Andreas). Echt ??? :twisted:
1 x
Plaats reactie