Christine Leysen (Daphne Paelinck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Bobbie zal zich mogen vasthouden aan het gras :yup:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik dacht altijd dat Bob loog over zijn terminale toestand maar nu hij zijn testament heeft laten aanpassen, zou het toch wel kunnen kloppen. Ms maakt hij op de boot wel n eind aan zijn leven en dat van Leootje, om Tamara te treffen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Iedereen mag denken van Christine wat hij/zij wil, maar saai is ze niet.
3 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Inderdaad Jessie. Ik ben fan van christinneke, eigenlijk al vanaf het moment dat ze in Thuis opdook. Okee, soms zijn er momenten dat ik haar achter het behang zou willen plakken (of het zou lukken :lol: dat is de hamvraag :lol: ) Maar haar stunt gisteren vond ik zo één moment maar ik had toch de indruk dat ze die vraag om wederdienst van creep Abel niet had verwacht
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Daar had hij wel problemen mee kunnen krijgen, als toevallig iemand (Judith of die verpleegster even later) was binnen gekomen. Ik snap de "actie" van Christine ook niet zo goed. Wat als Abel niét weggeroepen was, dan had hij haar toch nooit in Bob's dossier laten kijken en was haar "opoffering" voor niets geweest :denk:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Haha Tiboko, irl natuurlijk niet. Maar zoals gisteren te zien kon Christine zelfs op haar eigen laptop inloggen op het ziekenhuisportaal (dat is toch wat ik er van maak). Ze zou voor vanavond beter haar haar laten kleuren zodat ze weer echt een rosse vonk is :yup:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik dacht dat ze foto's had genomen van het dossier van Bob en dat ze die ging overzetten van haar smartphone naar haar laptop - om af te drukken (?)
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ah ja, zo ver had ik kog niet gedacht. Na haar getokkel op de laptop een conclusie getrokken :oops:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

De manier waarop het allemaal wordt aangebracht raakt weer kant noch wal, maar ik moet wel zeggen dat ik echt wel geniet van de manier waarop Christine bezig is Bob te ontmaskeren. Haar droge opmerkingen gisteren ook tegen Adil, toen hij niet wilde zeggen dat hij eigenlijk naar de koffietafel van Bob gaat :lol: :lol: :lol:

En ik kon haar ook wel begrijpen, ook al vind ik dat ze Adil voorheen niet heel netjes behandeld heeft, maar toen hij gisteren voorstelde dat Jaan ineens bij haar mocht komen en achteraf bleek dat dat alleen was omdat hij er zelf niet naar om kon kijken, vond ik dat ook maar waardeloos.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

satine schreef: wo 27 mar 2024, 11:15 Ik dacht dat ze foto's had genomen van het dossier van Bob en dat ze die ging overzetten van haar smartphone naar haar laptop
Dacht ik ook :yup:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

satine schreef: wo 27 mar 2024, 11:15 Ik dacht dat ze foto's had genomen van het dossier van Bob en dat ze die ging overzetten van haar smartphone naar haar laptop - om af te drukken (?)
Klopt ! Ze sloot haar gsm aan op haar laptop, ik dacht eerst voor op te laden, maar wschl om foto's van de gsm (gemaakt in t ziekenhuis) op haar laptop te zetten en af te drukken ! Als ze gewoon zou zeggen dat ze het dossier had gelezen, zou niemand haar geloven !
0 x
LotteGeldof
Nog geen rang

Bericht door LotteGeldof »

Een vraagje! Wat is Christine haar psychiatrische achtergrond? Ik zit nu aan de aflevering waar Adil belt om Christine te laten opgenomen worden, en er word steeds vermeld dat ze een psychiatrisch verleden heeft. Ik kijk nog niet zo lang naar de serie, dus weet niet over wat het gaat. Alvast bedankt. :lol:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

LotteGeldof schreef: vr 29 mar 2024, 21:57 Wat is Christine haar psychiatrische achtergrond?
Christine was zwanger van een tweeling. Jaan, die nog leeft, en Finn die tijdens de zwangerschap gestorven is (ik denk door tweeling transfusie syndroom). Daardoor is ze in een zware depressie/psychotisch gedrag beland en een tijdje opgenomen geweest.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Judith sms'te naar Christine dat ze gelijk had gehad. Ik vind het wel straf dat in het Thuisdorp iedereen iedereens gsmnr heeft. Judith had toch nooit iets te maken met Christine, dus waarom zou ze haar nummer hebben ?
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

"Ik wil alles waar ik recht op heb." Daar zal volk naar komen kijken. Pas op voor vliegende olifanten!
0 x
Plaats reactie