Daarom dat dergelijke waanzinnige ideeën (dat van Lowie & Paulien dus) van meet af aan een nee hadden moeten krijgen, ook en vooral van Bob & Tamara zélf. Maar nee, ze zijn er gewoon in meegegaan. Meer zelfs, ze "gunden" het hun vrienden wel.Christel schreef: ma 20 mar 2023, 11:26 Dan worden Tamara en Bob dagelijks geconfronteerd met het kind wat zij 9 maanden lang gedragen heeft en (tegen haar uiteindelijke zin) heeft afgestaan.
Dat ze NU pas gaan nadenken over de situatie is dan ook rijkelijk laat, me dunkt.
Ik was er niet bij toen die afspraken gemaakt werden, maar ik vraag me nu ineens af of toen de afspraak was (quote: anders doen we het niet, dat is een voorwaarde!) dat Lowie nooit meer een relatie zou hebben en al zeker niet meer met Viv? In dat geval kan ik het wel begrijpen, maar voor zover ik weet was het eerder "wij (ook Paulien maakte het uit met Peter) hebben nu even beter geen partner". Maar was dat niet eerder om de commissie die over de aanvraag moest oordelen te misleiden en stond daar ook een termijn op? En zou het voor Tamara wél kunnen als die partner iemand anders was dan Viv? Of moet Lowie nu eeuwig single blijven, anders krijgt hij het kind nietChristel schreef: ma 20 mar 2023, 11:26 Lowie zal met Viv moeten breken om de situatie toch nog een beetje houdbaar te maken.