Hart onder de riem
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Hart onder de riem
Het blijft dubbel. Ik denk dat Emma hem super graag heeft, maar of die vonk er is? Daarvan geeft ze geen signalen. En de redelijk rechtlijnige Andreas - zie hoe negatief hij op de relatie van zijn ma en Cédric reageerde - weet verder ook totaal niks van haar heftige verleden, met bijvoorbeeld dat Only Fans-account...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Hart onder de riem
Ik zie haar al in het lang verschijnen.heidiw schreef: wo 18 jun 2025, 00:49 voor Dieter, het zal niet simpel zijn om Poes van een nieuwe gardereobe te voorzien.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1364
- x 1723
- Contacteer:
Hart onder de riem
Hart onder de riem voor Judith Ik denk dat er voor de tweede keer een einde zal komen aan haar relatie met kinderachtige Tom. HOe ze het volhoudt met dat mama's kindje is me een raadsel. Ze is toch een energieke, verstandige en lieve vrouw die echt zo'n engdenkende man kan missen.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Hart onder de riem
Nog altijd mag iedereen daar naar believen werken. Nu de arme stuntelige Andreas, de zoveelste in het zwart? En Dieter en Thilly komen daar zo vaak… zelfs Rami. En Tim uiteraard.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Hart onder de riem
Hannah.
Kind heeft net zware chemo achter de rug, zit met een hoop vragen, voelt zich slecht, verloor haar haar... en dan wil Christine nog voor letterlijk één week school bednet opstarten? Om nog snel wat "herhalingslessen niet te missen" ??? Alsof ze die ook niet in september - als ze zich hopelijk beter voelt - er even bij kan nemen...
Ik snap helemaal dat ze in deze toestand én keimoe die klasgenootjes niet wil zien.
Kind heeft net zware chemo achter de rug, zit met een hoop vragen, voelt zich slecht, verloor haar haar... en dan wil Christine nog voor letterlijk één week school bednet opstarten? Om nog snel wat "herhalingslessen niet te missen" ??? Alsof ze die ook niet in september - als ze zich hopelijk beter voelt - er even bij kan nemen...
Ik snap helemaal dat ze in deze toestand én keimoe die klasgenootjes niet wil zien.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Hart onder de riem
Het werd dan ook vrijblijvend voorgesteld - soms is afleiding niet zo slecht.
Ik begrijp ook wel dat het hoofdje van Hannah hier nu niet naar staat, maar niets vragen of voorstellen is ook niet de beste optie denk ik.
Dwingen zal hier niet gebeuren, maar de mogelijkheid moet wel besproken worden.
Hart onder de riem voor Judith - eindelijk ziet ze de ware aard van Tom terug naar boven komen.
Ik vind het fijn dat Robin haar in vertrouwen neemt wat Titi betreft, maar het is ook wel geen gemakkelijk geheim om rond te walsen als Tom en Marianne weer beginnen te kwelen hoe goed ze wel bezig zijn en triomferen omdat ze denken gewonnen te hebben.
Een steun zijn voor Robin in deze omstandigheden is echt niet simpel, denk ik.
Ik begrijp ook wel dat het hoofdje van Hannah hier nu niet naar staat, maar niets vragen of voorstellen is ook niet de beste optie denk ik.
Dwingen zal hier niet gebeuren, maar de mogelijkheid moet wel besproken worden.
Hart onder de riem voor Judith - eindelijk ziet ze de ware aard van Tom terug naar boven komen.
Ik vind het fijn dat Robin haar in vertrouwen neemt wat Titi betreft, maar het is ook wel geen gemakkelijk geheim om rond te walsen als Tom en Marianne weer beginnen te kwelen hoe goed ze wel bezig zijn en triomferen omdat ze denken gewonnen te hebben.
Een steun zijn voor Robin in deze omstandigheden is echt niet simpel, denk ik.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1364
- x 1723
- Contacteer:
Hart onder de riem
Moeilijk daar voor Judith. Die 2: Tom en de spoeling die daar zitten te raaskallen, wij noemen dat 'keuneneuken' (konijnen verkrachten voor de niet West Vlamingen)over de positieve vooruitgang van Robin, die eindelijk tot z'n verstand gekomen is. En zij die anders weet, het bij het juiste einde heeft en een steun betekent voor Robin. Bom zal daar barsten en de engdenkenden zullen weer geen duimbreed toegeven. Er staan haar moeilijke tijden te wachten !satine schreef: do 19 jun 2025, 09:54 Hart onder de riem voor Judith - eindelijk ziet ze de ware aard
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Hart onder de riem
Zeker een hart onder de riem voor Judith. De manier hoe zij erachter kwam dat Tom getuige is van Karin vond ik echt niet kunnen. Hij moest eerst met Judith bespreken of zij dat oké vond. Robin is getuige van een innig moment tussen Tom en Karin en dat was niet de eerste keer. De innige moment van vandaag kwam omdat Tom Karin steunde met het gedoe rond Jean-Marc. Van de eerste keer toen Robin het filmde weet ik niet vanwaar dat ineens vandaan kwam. Toen wist Tom nog niet.satine schreef: do 19 jun 2025, 09:54 Hart onder de riem voor Judith - eindelijk ziet ze de ware aard van Tom terug naar boven komen.
Wel fijn dat Robin en Judith elkaar meer vinden. Ik hoop dat ze elkaar kunnen steunen als het allemaal naar boven komt.
0 x
-
bragolin-01
- Nog geen rang
- x 13
Hart onder de riem
Haar collega's van de withoeve hadden haar net weggestuurd met de woorden dat ze geen "vrijgezellen" voor haar hadden voorzien en dat ze dat dan maar moest organiseren met haar vriendinnen van de rechtbank.. Ze besefte opeens dat ze geen andere vrienden meer overhad, zelfs niemand om als getuige te vragen.ThuisfanNL schreef: do 19 jun 2025, 21:30 Van de eerste keer toen Robin het filmde weet ik niet vanwaar dat ineens vandaan kwam.
Ze had even een emotioneel moment toen Tom voorstelde om haar getuige te zijn.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Hart onder de riem
Voor Judith. Nevenschade door de wraak van Robin. Hopelijk houdt ze het erfstuk van Marianne uit weerwraak.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Hart onder de riem
Ik denk niet dat Marianne dat zal toestaan, indien Judith Tom verlaat dan zal Marianne die halsketting terugeisen.
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Hart onder de riem
heidiw schreef: za 28 jun 2025, 15:12 Voor Judith. Nevenschade door de wraak van Robin. Hopelijk houdt ze het erfstuk van Marianne uit weerwraak.
Inderdaad een hart onder de riem voor Judith, dat ze weer onder ogen moet zien dat in de ogen van Robin Tom weer vreemd gaat met Karin en weer op een huwelijk. We moeten eerst afwachten of het daadwerkelijk zo is dat Judith Tom gaat verlaten. Het zou me ook niet heel erg verbazen mocht Judith de ketting houden van Marianne, zeker als Marianne achter gaat komen dat Tom weer vreemd is gegaan met Karin. Ze vind Karin namelijk niets voor Tom. Dan zou het kunnen dat Marianne het niet moeilijk gaat doen, maar goed het zal ook kunnen dat ze de halsketting terug gaat eisen. Dan denk ik eerder dat ze dan niet moeilijk gaat doen en de ketting terug zal geven. Maar goed we moeten zien welk kant het op gaat. Als het niet snel duidelijk wordt dat het video nep is dan vrees ik dat het gedaan is tussen Tom en Judith. Hoe jammer ik dat ook vind.apestaart schreef: za 28 jun 2025, 15:35 Ik denk niet dat Marianne dat zal toestaan, indien Judith Tom verlaat dan zal Marianne die halsketting terugeisen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Hart onder de riem
Zelfs als niet snel duidelijk wordt dat de video nep is, wat houdt Judith en Tom nog samen? Het feit dat ze anders geen woonst heeft? Ze heeft toch een fatsoenlijk inkomen neem ik aan en ze zal ook wel wat geld opzij hebben staan, zodat ze niet voor de rest van haar leven afhankelijk is van iemand anders.
En die ketting.. ik had niet de indruk dat die haar enthousiast maakte. Niet toen ze die kreeg van Marianne en gisteravond al helemaal niet.
Maar heel deze ellende verdient ze inderdaad niet, want ze heeft het hart op de juiste plaats, in tegenstelling tot sommige anderen.
En die ketting.. ik had niet de indruk dat die haar enthousiast maakte. Niet toen ze die kreeg van Marianne en gisteravond al helemaal niet.
Maar heel deze ellende verdient ze inderdaad niet, want ze heeft het hart op de juiste plaats, in tegenstelling tot sommige anderen.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1364
- x 1723
- Contacteer:
Hart onder de riem
Versta niet dat ze die ketting wilde aandoen na hetgeen Marianne heeft bekokstoofd met 't zeuneke! Ik zou hem eind de kamer gegooid hebben en daar niet als een onderdanig hondje hem laten aandoen.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Hart onder de riem
Nee, maar die is wel veel waardsatine schreef: za 28 jun 2025, 16:08 die ketting.. ik had niet de indruk dat die haar enthousiast maakte. Niet toen ze die kreeg van Marianne en gisteravond al helemaal niet.
En het is duidelijk dat je een De Decker/Bastiaens pas echt kan raken als het over center of prestige gaat
Gegeven is gegeven apenstaartje!
0 x