William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Kwast »

Amiche schreef:
heidiw schreef:En nu schiet mij ook zoiets te binnen. Je kan wettelijk gezien toch niet tegen je echtgenoot getuigen, of denk ik verkeerd?
Ik geloof dat het is dat men je niet kan verplichten tegen je partner of kind e.d. te getuigen. Als je het wilt doen wordt het normaal meegenomen.
Volgens mij kan jij je dan beroepen op het verschoningsrecht maar ik weet niet hoe de wetgeving in België is. Het is natuurlijk wel een vreemde zaak dat William eerst het ene getuigd en vervolgens een compleet andere getuigenis aflegt maar ach, het waarheidsgehalte van Thuis laat toch al te wensen over. :violin:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Het afleggen van een verklaring is nog iets anders dan getuigen in een rechtbank. ;)

Het lijkt me niet zo vreemd dat William een verklaring heeft moeten afleggen, uiteindelijk was hij ook in de dokterspraktijk.
Dat is juist denk ik. Een verklaring is geen wettelijke getuigenis. Een verklaring leg je af voor de politie en komt in het dossier, een getuigenis voor de rechtbank is heel wat anders en zelfs strafbaar mocht ze bewust vals zijn.
Het probleem is dat William niet in de praktijk was op het moment van de steekpartij, en toch zegt hij dat hij Marianne heeft ZIEN steken. Ik heb in de flashback geen William gezien, alleen Marianne,Geert en Helène.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

De twee agenten hebben zijn verklaring aangehoord. Wat ze ervan denken weten wij niet.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

"'t Is een sterke vrouw, de gevangenis heeft haar niet klein gekregen" zegt hij over Marianne. Wel Willy, you ain't seen nothing yet!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ho ja William, want Marianne is je Heleentje niet, helemaal niet!
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nog eens de begin episode bekeken tussen Marianne en William. Vriendinneke Maggie De Greef heeft 2 kinderen en 4 kleinkinderen zegt hij en nog een op komst. Ik weet echt niet waarom ik dat interessant vind, maar toch.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Caligula schreef:Nog eens de begin episode bekeken tussen Marianne en William. Vriendinneke Maggie De Greef heeft 2 kinderen en 4 kleinkinderen zegt hij en nog een op komst. Ik weet echt niet waarom ik dat interessant vind, maar toch.
Misschien omdat hij achteraf beweerde (toen de lijst van genodigden werd opgesteld voor het huwelijk) dat hij al lang geen contact meer had met zijn zus?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:
Caligula schreef:Nog eens de begin episode bekeken tussen Marianne en William. Vriendinneke Maggie De Greef heeft 2 kinderen en 4 kleinkinderen zegt hij en nog een op komst. Ik weet echt niet waarom ik dat interessant vind, maar toch.
Misschien omdat hij achteraf beweerde (toen de lijst van genodigden werd opgesteld voor het huwelijk) dat hij al lang geen contact meer had met zijn zus?
Dan is het natuurlijk wel vreemd dat hij weet dat er nog een kleinkind op komst is.
Maar wat anders. Lepe William heeft begrepen dat hij niks kan halen bij Rosa en Peggy en dat het zelfs gevaarlijk is voor zijn Marianne-strategie. Zodus, exit Rosa, tja pech hé. Enfin hangt er vanaf hoe je het bekijkt natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Dubbele punten voor William: nu lijkt het dat hij het voorstel van de Snuiten afgewimpeld heeft om zijn vrouwtje niet tegen de haren te strijken, en bovendien weet nog steeds niemand dat hij helemaal geen geld heeft om in de Zus&Zo te investeren.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het plezante in deze affaire vind ik dat Rosa niet de schuld bij William legt,maar direct bij Marianne, old times never die! Zelfs als het voor een keer niet waar was. :lol:
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Het plezante in deze affaire vind ik dat Rosa niet de schuld bij William legt,maar direct bij Marianne, old times never die! Zelfs als het voor een keer niet waar was. :lol:
In de manier waarop zij William bekeek na de non-deal, zag ik maar weinig resterende sporen van sympathie meer.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De William zijn gezicht als hij efkes alleen is! :twisted:
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Caligula schreef:
satine schreef:
Dan is het natuurlijk wel vreemd dat hij weet dat er nog een kleinkind op komst is.
Maar wat anders. Lepe William heeft begrepen dat hij niks kan halen bij Rosa en Peggy en dat het zelfs gevaarlijk is voor zijn Marianne-strategie. Zodus, exit Rosa, tja pech hé. Enfin hangt er vanaf hoe je het bekijkt natuurlijk.
Tegenwoordig smijt iedereen alles op facebook, dus zo moeilijk zal dat wel niet zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lijkt me dat William zo ongeveer klaar is voor zijn volgende zet. Naar Toscane dan maar?
0 x
Potentia Principatum
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Er wordt daar precies niet meer over gepoerd hé, over Toscane?
En ben ik nu de enige die het toch een verrassende wending vond in het Zus en Zo verhaal dat William plotseling zich terug trok?
Heel benieuwd hoe dit allemaal zal aflopen
Op facebook is er tegenwoordig veel te lezen dat het allemaal zo saai is geworden. Ik denk juist dat er nu van alles bezig is te gebeuren. Men heeft natuurlijk wel een opbouwperiode nodig
0 x
Gesloten