Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door satine »

Te goed? Of niet zeker over wie ze nu zal kiezen?

Ze geeft alleszins niet de indruk dat ze onvoorwaardelijk voor Bram gekozen heeft - loser Lowie laat haar niet helemaal koud, blijkbaar.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Het zal nog een dilemma worden zeker ? Want nu heeft Lowie een manier gevonden om haar aandacht te trekken ! Maar hoe kan een meisje van 17 nu onvoorwaardelijk voor iemand kiezen ? Ik ken mensen die van hun 15 samen zijn en gelukkig blijven, zelfs na 30 jaar. Maar hoeveel zijn er dat ?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Naar mijn gevoel is het redelijk normaal dat wanneer je een ex hebt waar je van hebt gehouden en het is nog maar pas uit en die krijgt een ongeluk dat je dan bezorgd bent - naar mijn gevoel wil dat niet zeggen dat de verliefde gevoelens dan terug zijn van weg geweest ;). En oké voor mij is Lowie ook ne loser en verwende puber maar voor Jana was het ooit iemand die ze graag zag. Verder denk ik niet dat Jana terug naar Lowie zal gaan en dat ze niet twijfelt aan haar gevoelens voor Bram, ik denk dat ze altijd van Bram is blijven houden maar... eigenlijk heeft haar omgeving (lees vooral tibobo) haar serieus gepusht om Bram links te laten liggen en is ze zo bij Lowie terecht gekomen.

Verder lijkt het me nog wel lol mocht het zo zijn dat Bram gewond in het ziekenhuis komt en dat hij dan naast Lowie komt te liggen - vuurwerk in het ziekenhuis :lol:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Het zou wel practisch zijn voor dat zwangere meiske, moet ze niet te veel lopen. :mrgreen:
0 x
olly
x 435

Bericht door olly »

Taliver67 schreef:Het zal nog een dilemma worden zeker ? Want nu heeft Lowie een manier gevonden om haar aandacht te trekken ! Maar hoe kan een meisje van 17 nu onvoorwaardelijk voor iemand kiezen ? Ik ken mensen die van hun 15 samen zijn en gelukkig blijven, zelfs na 30 jaar. Maar hoeveel zijn er dat ?
een beetje romantiek op deze leeftijd mag wel he :dance: :violin:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Romantiek, iemand zuipt zich dood omdat een meisje niet voor hem kiest. Dat is toch te zielig voor woorden en Jana laat zich heel gemakkelijk beinvloeden. :doh:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
olly
x 435

Bericht door olly »

ooit al eens luduvudu gehad? Ik begrijp het wel als je daar slecht van bent en bijvoorbeeld naar de fles whiskey grijpt. Alleen begrijp ik niet dat je nadien ook nog de frens wil attaqueren...
0 x
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

Toch wel maf hoe die Lowie blijf verdedigen. Dat ze snel terug met hem begint ...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

OFWGKTA schreef:Toch wel maf hoe die Lowie blijf verdedigen. Dat ze snel terug met hem begint ...
Ze zei alleen tegen Bram dat het onverstandig was geweld te gaan gebruiken; dat noem ik toch niet echt verdedigen.
0 x
olly
x 435

Bericht door olly »

Het Brana idee stelt toch ook wel niks voor. alsof dat koppel zo speciaal is. Idd, ze blijft lowie verdedigen dus ze zou beter terug bij hem gaan. Jana zal altijd een twijfelaar zijn want ze is zeer manipuleerbaar. Wat ben je daar nu mee? Gedoemd om te mislukken in het leven. Alvast zeker geen romantiek verzekerd
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Het is inderdaad BIZAR dat een meisje van zestien nog af en toe twijfelt en het leven niet benadert met een dogmatische zekerheid. En RIDICUUL dat een meisje van zestien een bepaald gevoel van bezorgd zijn ervaart als haar ex-liefje in het ziekenhuis belandt. Inderdaad een personage dat gedoemd is om te falen in haar (fictief)leven...
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dus jij denkt dat alle 16-jarigen,jongens en meiskes het leven benaderen met een dogmatische zekerheid? Maar gelukkig dat het niet zo is! Personages in de geschiedenis die op jonge leeftijd een dogmatische zekerheid hadden hebben geen al te goede sporen nagelaten. :whistle:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Zou het niet kunnen dat osssver zijn berichtje ironisch bedoelde ?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Jana meisje, geef die pleurishufter een stoot aan de lip! Wat een ongelofelijke rotzak!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

:lol: Kwast!
Takkeb**tch - pleurishufter ........
Ik weet dat in Almelo altijd wel iets te doen is, ik zou dan ook verwachten dat je schreef "Dame, heer, U bent mij er eentje". Misschien toch een verhuizinkie van west naar oost? :lolno:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Gesloten