Hij heeft misschien WEL in de gaten dat het bij Jens voornamelijk om Franky zijn geld gaat. Jens bleef maar doordrammen en allerlei redenen verzinnen om Franky mee te krijgen, om zijn eigen gebrek aan geld. En Franky is een harde werker en Jens is een ontzettend lui persoon, die graag profiteert van een ander. Suffe Franky.
mss moet voor het cafe Franky snel de vrijheid krijgen om allen open te houden en daar te werken ( dan zal hij wel lang werken) dan zal het ook wel wat opbrengen maar zoals het nu is is dat afwachten met Jens. Tibo heeft hier wel gelijk hij heeft Jens die avond met de bespreking voor het cafe gezegd ge beseft toch dat dat heel hard werken is ben eens benieuwd of dat die het begrepen heeft want geeft toe nu met de verbouwing wordt er precies ook alleen maar gewerkt door vooral Franky,Frank en Tibo
Hoop dat ze desnoods Jens verplichten om Franky alleen te laten werken als dat echt nodig is en mss is het niet slecht dat wanneer Jens al het werk door Franky laat doen hier niets van gezegd wordt want dan draait de zaak tenminste nog. Er zijn er denk ik wel genoeg in de omgeving van Franky die zo slim zijn (Frank, Simonne en ook ZEKER TIBO nu )
Tot tegenstelling van de meeste vind ik TIBO voor Franky wel ok en hen samen wel een tof koppel
Denkt hij nu echt dat zijn dochter het netjes volgens de regels met Lowie om zal gaan? Ik vind het wel jammer hoe hij met Jana omgaat. Zo ontzettend streng! Dat brengt toch niets? In elk geval begrijp ik wel dat hij zijn dochter wil beschermen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Ik vond Tibo behoorlijk belachelijk doen vandaag. Eerst met zijn gezaag tegen Frankie. Ik kan goed begrijpen dat Franky zich geen raad weet met Jana. En dan gaat Tibo met een vrolijk gezicht aan Jana vertellen aan welke regels ze zich moet houden, terwijl ze die regels aan haar laars zal lappen. Hij denkt dat ze als een gehoorzaam meisje pappies regels zal opvolgen, maar Franky vreest het ergste, zeker met Lowie in de buurt.
Dit wa toch totaal belachelijk !!!!Tibo is al steeds heel ongeloofwaardig als "vader" maar nu aan een 19jarige de verantwoordelijkheid doorgeven voor een 15jarige ??? En dan nog laten beloven dat jana en haar Louis " boven de gordel " zullen blijven ??? Wie schrijft er nu zo'n dom scenario ?