Bram Schepers (Bert Verbeke)
- Tomboy
- Poster rang 1
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Sssht, noem Hem nu gewoon Bram, Hij is hier incognito....exsencon schreef:Jezus Christus

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tomboy schreef:Sssht, noem Hem nu gewoon Bram, Hij is hier incognito....exsencon schreef:Jezus Christus

Benieuwd hoe Tibobo gaat reageren op de snelle terugkeer van "de oorzaak van al het kwaad"... Ik denk dat zijn poepie nog peentjes gaat mogen zweten voor zijn iPad acties.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Den Bram is terug en dat zullen we geweten hebben in thuisland denk ik... zet het kot maar ne keer goed op stelten.

0 x
-
- x 435
Ben ik de enige die de jas van Bram gewoon te fout voor woorden vindt?

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik vind ze wel bij hem passen maar zelf zou ik nooit zo over straat lopenLazylady schreef:Ben ik de enige die de jas van Bram gewoon te fout voor woorden vindt?![]()
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
Ik vind het eigenlijk opmerkelijk dat enkel Waldek en Rosa nog enige sympathie hebben voor Bram. 
Voor de rest lijkt iedereen hem een leegloper te vinden (en je kan ze geen ongelijk geven).

Voor de rest lijkt iedereen hem een leegloper te vinden (en je kan ze geen ongelijk geven).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Wel, iedereen heeft er zo voor gezaagd om het 'prefereeke van Thuis' terug te krijgen, nu is hij terug, maar ik hoor nog niet veel goeds...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Crackers
- Poster rang 5
Ik ben in elk geval heel blij dat hij terug is en ik verwacht er nog heel veel van. Ik zie uit naar de clash met Lowie en ik supporter voor Bram.
0 x
-
- x 435
En ik voor Lowie.Crackers schreef:Ik ben in elk geval heel blij dat hij terug is en ik verwacht er nog heel veel van. Ik zie uit naar de clash met Lowie en ik supporter voor Bram.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ik krijg de indruk dat die clash er niet gaat komen. Als je ziet hoe braaf hij reageerde op Tibo en dus gewoon terug op zijne stoel ging zitten, en als je ziet dat hij luistert naar Franky als die zegt laat Jana voorlopig met rust... Bram zal ondertussen wel geleerd hebben van de tijd met Paulien en beseffen dat hij beter kalm kan blijven om zo misschien iets te kunnen bereiken, als hij dat al wil natuurlijk!Crackers schreef:Ik ben in elk geval heel blij dat hij terug is en ik verwacht er nog heel veel van. Ik zie uit naar de clash met Lowie en ik supporter voor Bram.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
*spoilers alleen in het spoilerhoekje!*Ganja schreef:Ik krijg de indruk dat die clash er niet gaat komen. Als je ziet hoe braaf hij reageerde op Tibo en dus gewoon terug op zijne stoel ging zitten, en als je ziet dat hij luistert naar Franky als die zegt laat Jana voorlopig met rust... Bram zal ondertussen wel geleerd hebben van de tijd met Paulien en beseffen dat hij beter kalm kan blijven om zo misschien iets te kunnen bereiken, als hij dat al wil natuurlijk!Crackers schreef:Ik ben in elk geval heel blij dat hij terug is en ik verwacht er nog heel veel van. Ik zie uit naar de clash met Lowie en ik supporter voor Bram.
0 x
-
- Poster rang 1
Waarschijnlijk ja!exsencon schreef:Het gaat een clash worden,zeg ik!
0 x