Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tomboy
- Poster rang 1

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
1 minuut in beeld een meteen alweer zo irritant...betweter! Hij zou beter naar Tom luisteren, het zou hem dan duidelijk worden bij welk kind Peggy's hart werkelijk ligt...
0 x
-
exsencon
- x 435
De Peter naar Tom luisteren of vice-versa, nu hebben we wel alles gehad!!! Ik weet niet of het gewild is Tomboy, maar die twee dat is echt de pot en de ketel.Tomboy schreef:1 minuut in beeld een meteen alweer zo irritant...betweter! Hij zou beter naar Tom luisteren, het zou hem dan duidelijk worden bij welk kind Peggy's hart werkelijk ligt...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Eingelijk vind ik het een beetje zielig van allebei... Inderdaad, de pot verwijt de ketel.
Peter loopt Tom de ogen uit te steken met zijn relatie met Peggy, en Tom wrijft Peter bij iedere kans die hij krijgt onder de neus dat hij Peggy toch wel veel beter kent... Net 2 kleuters.
Peter loopt Tom de ogen uit te steken met zijn relatie met Peggy, en Tom wrijft Peter bij iedere kans die hij krijgt onder de neus dat hij Peggy toch wel veel beter kent... Net 2 kleuters.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tomboy
- Poster rang 1

Ach, Tom kan in ieder geval zijn excuses nog maken of er om lachen. Zou die droogstoppel ook eens moeten proberen....
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik begin die 2 kotsbeu te worden ! Wat doen die nu eigenlijk ? En dan Tom die zich zo laat manipuleren door een omhooggevallen stukske secretaresse ....
'T zijn misschien goede acteurs maar dan zouden ze een rol moeten krijgen waar ze geloofwaardig uitkomen . Peter ziet eruit alsof hij dringend aan een doucheke en propere kleding en een goeie kapper toe is .
'T zijn misschien goede acteurs maar dan zouden ze een rol moeten krijgen waar ze geloofwaardig uitkomen . Peter ziet eruit alsof hij dringend aan een doucheke en propere kleding en een goeie kapper toe is .
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook wel... En dan die opmerking van Peter gisteren, dat hij tenminste niet alleen is als hij 's avonds thuis komt...; natuurlijk niet, als je de ene vriendin zo'n beetje omruilt voor de andere.Tomboy schreef:Ach, Tom kan in ieder geval zijn excuses nog maken of er om lachen. Zou die droogstoppel ook eens moeten proberen....
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ik kan mij niet herinneren wanneer ik Peter nog eens min of meer goedgezind gezien heb. Of het moet zelfs niet goedgezind zijn, met 'neutraal' ben ik ook al blij. Oke het loopt er allemaal niet van een leien dakje maar...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Nee veel chance heeft hij niet met zijn veroveringen eigenlijk ! Eerst Sofie die vermoord werd, dan Femke die compleet gek draaide voor die gestoorde halfbroer en dan nu die Peggy die toch ook alles behalve normaal is hé ? Ze staat haar kind af want wil dat niet ; dan wil ze bezoekrecht en ...krijgt het ( totaal ongeloofwaardig ) .
dan raakt ze terug zwanger : ole ole maar verliest de baby , is ontroostbaar en dan nu ze kan samen met haar vriend adopteren, wil ze niet meer . wanneer gaat die beseffen dat ze Sandrinne heeft afgestaan en dat Ann de mama is !
dan raakt ze terug zwanger : ole ole maar verliest de baby , is ontroostbaar en dan nu ze kan samen met haar vriend adopteren, wil ze niet meer . wanneer gaat die beseffen dat ze Sandrinne heeft afgestaan en dat Ann de mama is !
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ik heb nu zelf geen kind afgestaan en kan mij dus de situatie niet echt voorstellen. Maar moest ik het gedaan hebben (om de verkeerde redenen, ze wou het, ze kon er voor zorgen, maar ze stond het af enkel en alleen omdat Tom voor Bianca had gekozen) en ik zou mijn dochter naast mijn deur zien opgroeien terwijl ik ze eigenlijk liefst van al bij had willen houden... dan zou ik toch ook niet alles zo maar naast mij kunnen neerleggen. Is ze dom geweest? Ja. Is haar gedrag tegenover Sandrine nu normaal? Toch wel, het is haar eigen vlees en bloed. Het is niet omdat je je kind afstaat, dat je het knopje in je hoofd ook ineens afzet. Zo werkt het niet.
En is het niet een beetje Peter zijn eigen schuld? Ok, hij heeft 'pech' in de liefde, maar moest ik samen zijn met zo'n zuurpruim...
En is het niet een beetje Peter zijn eigen schuld? Ok, hij heeft 'pech' in de liefde, maar moest ik samen zijn met zo'n zuurpruim...
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
... hij zal best een grote pot choco kopen voor zijn Peggy, misschien zien we haar dan nog eens (glim)lachen 
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat het met Peter's veroveringen slecht afloopt is meestal zijn eigen schuld. En hoe zou dat in godsnaam kunnen komen?!
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ik vind geen van beide eigenlijk zonneschijntjes hoor...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Peter is toch de ergste van de twee!Lacrimosa schreef:Ik vind geen van beide eigenlijk zonneschijntjes hoor...
0 x
-
dirk
- Poster rang 1