Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
- martha
- Poster rang 5
- x 975
- x 579
-
- x 435
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
alles op zijn tijd toch??? Judith is gewoon niet zijn type en veel te jong.martha schreef:Ocharme Geert, zo de kaas van je brood laten eten
Geert zweeft, vrees ik ... en zal vandaag of morgen onzacht terug op zijn voeten terechtkomen

0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
En ik vind haar niet te jong, nah. Er wordt precies gedaan alsof hij op pubermeisjes valt ipv op volwassen vrouwen met kinderen.
Maar ik vrees toch ook dat het njet zal zijn.
Maar ik vrees toch ook dat het njet zal zijn.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Geert heeft dus nog niet met Judith over zijn gevoelens gepraat?
(Ik heb de aflevering van gisteren gemist door een stroomstoring in het hele dorp.....en misschien nog ver daarbuiten)
(Ik heb de aflevering van gisteren gemist door een stroomstoring in het hele dorp.....en misschien nog ver daarbuiten)
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee... Geert heeft alleen geoefend met de deur van de praktijk.jessie V. schreef:Geert heeft dus nog niet met Judith over zijn gevoelens gepraat?

En toen hij eindelijk de moed had gevonden om naar binnen te gaan en het Judith zelf voor te leggen, kwam Tom soepeltjes binnenwaaien om Judith mee te vragen voor een hardlooprondje (dat hardlopen gaan we waarschijnlijk vandaag zien).
Geert kroop meteen terug in zijn schulp en toen Judith hem vroeg wat hij kwam vragen, gooide hij het maar op zijn slaapzak (wanneer hij die terug kreeg).

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Inderdaad. Arme Geert. Gelukkig was Tom niet halverwege Geert zijn liefdesverklaring binnen gekomen, anders was het helemaal erg geweest. Vooral als Judith dan nog mee gegaan was met Tom 

0 x
-
- x 435
Vind het eigenlijk maar een stomme verhaallijn. Wat willen ze hier nu weer mee? Geert die een ouwe snoeper wordt of zo?
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Judith is een volwassen vrouw en Geert is geen bejaard manneke van 85 jaar dat onder de verpleegsters hun rok kijkt...
0 x
-
- x 435
Tom gaat zijn 40-jarig infarct doen en dan Geert...B-Fast!!! 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk dat Geert meer zoekt achter t etentje dan dat Judith bedoelde ...
0 x
-
- x 435
Daar vrees ik ook voor. Ik vraag me verder wel af wat hij nu precies ziet in Judith...johan1969 schreef:Ik denk dat Geert meer zoekt achter t etentje dan dat Judith bedoelde ...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Judith is een frisse, vrolijke verschijning, die hem misschien wat overrompelt... Het zal een welkome afwisseling zijn na zijn ellendig gevoel rond Marianne en David.
Wat ik me dan weer vooral afvraag, is hoe het komt dat Geert als een kleutertje van 6 steeds advies moet gaan vragen aan Rosa... Wat een sneue vertoning...

Wat ik me dan weer vooral afvraag, is hoe het komt dat Geert als een kleutertje van 6 steeds advies moet gaan vragen aan Rosa... Wat een sneue vertoning...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Dat weet ik nu weer wel!Lazylady schreef:Daar vrees ik ook voor. Ik vraag me verder wel af wat hij nu precies ziet in Judith...

0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Ondanks haar chaotische warrige gedrag waar ik hoge bloeddruk van zou krijgen snap ik ook wel wat hij in haar ziet hoor. Een knappe energieke vrouw trekt toch altijd aan?
0 x