Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Natuurlijk gaat Jean-Marc zijn eigen handen daar niet vuil maken, het was Kristof Baekeland (dus dat heb je toch goed onthouden, Martha ;) )
Maar ik denk dat die ergens toch wel met Jean-Marc of het kliekje te maken heeft - sommige mensen doen heel veel voor geld.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Begrijp niet goed de houding van Therese toen ze wegging van de voetbalclub. Iedereen was toch vriendelijk en aardig voor haar.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
NotG
Nog geen rang
x 1

Bericht door NotG »

daffy duck schreef: vr 21 feb 2025, 16:19Begrijp niet goed de houding van Therese toen ze wegging van de voetbalclub. Iedereen was toch vriendelijk en aardig voor haar.
Het bracht herinneringen terug aan de periode dat zij online gepest en zelfs fysiek belaagd werd. Ze kon het op dat moment niet goed plaatsen en wou gewoon even wegvluchten.
Laatst gewijzigd door NotG op za 22 feb 2025, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Nu dat Christine het wéét van Lowie en Lyn - die ze sowieso al haatte - zal het niet lang meer duren voor ze het in "het belang van Jaan" onder Adil's neus zal wrijven...

Ik voorspel binnenkort miserie op de werf...
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Een goede aflevering vandaag, Kaat is jammerlijk weg, Adil heeft Lowie niet betrapt, Adam heeft laten zien hoe zielig hij weer is en Dieter staat dicht bij een burn-out. Maar geen reacties vanavond na de aflevering?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Er zat inderdaad war vaart in :thumbup:

Mij viel verder vooral op hoe Sunny - om een paar euro te besparen - het vertikt zijn boiler te laten herstellen. Zou hij de laatste persoon in Vlaanderen zijn die niet beseft hoe gevaarlijk dit is? Zelfs toen Vince hem hierop wees, lachte hij dit weg...

Verder moeten lachen met Tom (hoe naïef kan je wel niet zijn?) en Dieter, die thuis wordt opgehaald door zijn collega Thilly. Rustig eerst nog een koffietje drinken zit er voor hem niet meer in, wat een watje :lol:
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Bericht door jeff »

frankeneddy1 schreef: ma 24 feb 2025, 22:50 Adil heeft Lowie niet betrapt
Bij de vooruitblikken na het einde van de vrijdagaflevering leek het er inderdaad op dat dit op maandag zou gebeuren. En waarvan we wilden zien waar dit op zou uitdraaien.
Maar helaas...Deze "spoiler" zette ons weer eens op het verkeerde been.
Vaak zijn dat juist het tegenovergestelde van spoilers, maar is het hierbij enkel te doen om ons aan te zetten om de volgende aflevering verder te doen kijken naar Thuis en wat er hierin zal gebeuren.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het was wel lachen gisteren ! Adil bezoekt Lowie thuis die in zijn slaapkamer aan t hijgen is. Gelukkig was hij maar virtueel aan t boksen en niet op het voorstel van Lyn ingegaan.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

johan1969 schreef: di 25 feb 2025, 07:52 Gelukkig was hij maar virtueel aan t boksen en niet op het voorstel van Lyn ingegaan.
Ja, ze zijn er wel in geslaagd om ons op het verkeerde been te zetten. Toen Adil binnenkwam dacht ik: oh neen, arme Adil, het zo te weten komen. Maar pure opluchting toen ik de werkelijke reden van het hijgen zag. Al waren het wel rare geluiden als je je aan het afreageren bent!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 577

Bericht door martha »

Tiboko schreef: di 25 feb 2025, 00:01 Rustig eerst nog een koffietje drinken zit er voor hem niet meer in,
Ik herkende mij wel in Dieter :lol: Zonder koffie 's morgens ben ik echt niet te genieten.

En inderdaad, er zat vaart in deze aflevering.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb zo'n idee dat het niet zo goed gaat met Britney. :roll:
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Een beetje paranoïde denk ik en misschien hevige nachtmerries?
0 x
eviva
Nog geen rang
x 28
x 13

Bericht door eviva »

Tiboko schreef: di 25 feb 2025, 00:01 Mij viel verder vooral op hoe Sunny - om een paar euro te besparen - het vertikt zijn boiler te laten herstellen. Zou hij de laatste persoon in Vlaanderen zijn die niet beseft hoe gevaarlijk dit is? Zelfs toen Vince hem hierop wees, lachte hij dit weg...
Hij weet het waarschijnlijk goed genoeg. Je zou ervan schrikken hoeveel mensen zo'n dingen op zijn beloop laten omdat ze er gewoonweg geen geld voor hebben.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ivm Sunny : ik denk dat er veel arme mensen in die situatie zijn en niet tegen de huisbaas durven reclameren, want zoals Sunny zei, als alles in orde gebracht wordt, kan de huurprijs omhoog en kan hij het niet meer betalen en moet iets anders zoeken. Dit gaat nu over n kapotte boiler maar voor t zelfde geld gaat het over lekken, schimmel op de muren etc ...
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Net daarom had hij 3x moeten nadenken om een job downgrade (van ploegbaas naar containerpark medewerker) te doen he - ook al kreeg hij dan hoofdpijn van die planningen. Tenzij die hoofdpijn door zijn slecht werkende boiler komt die dan ook nog eens in de keuken hangt :eek:

Verder zijn hij en Vince toch een stelletje onrealisten. "Zullen we een eigen zaak beginnen?" Met welk geld dan? Allebei bezitten ze geen nagel om hun... Een verhuisfirma? Terwijl ze amper een zetel kunnen opheffen met zijn beidjes :doh:

BTW door zo de nadruk te leggen op de boiler vermoed ik dat hij of Thérèse eerstdaags wel eens op de spoed zullen belanden. Toeval bestaat niet (of juist wel :denk: ) in Thuis...
0 x
Plaats reactie