Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Groot gelijk marthaIk hoop ook dat we ervan af zijn!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
ja, die schaduw hangt nog altijd over Bar Madam. Die griezel die ook overkwam als de liefste en gezelligste van de bende. Tot alles uitkwam.martha schreef: zo 22 dec 2024, 14:25 Ik moet altijd aan Chris denken dat ik Lieven met dat kapsel, dat baardje en die lelijke bril zie opdagen.
Maar nog over vandaag: wat een flop die verrassing waar Frank zolang aan heeft voorbereid. Stressy Frank en overweldigende honende lach van Simonne. Niet echt het ideale beeld van een voorbeeldig en liefdevol huwelijk op dat moment.
Laatst gewijzigd door daffy duck op ma 23 dec 2024, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik vind dat het 'liefdevol' huwelijk al een hele tijd zoek is, al een hele tijd geleden.
'Oerkoppel van Thuis', 'gemaakt voor elkaar' of niet - mij overtuigen ze niet meer. Ik zie daar meer gewoonte en schrik om alleen achter te blijven, dan liefde.
En dan gaat er van Frank toch nog iets meer warmte uit dan van zijn vrouw.
Ik ben blij dat ze af en toe nog eens een verhaallijn krijgen, maar het is allemaal nogal geforceerd, om hen er toch maar in te houden, vind ik.
'Oerkoppel van Thuis', 'gemaakt voor elkaar' of niet - mij overtuigen ze niet meer. Ik zie daar meer gewoonte en schrik om alleen achter te blijven, dan liefde.
En dan gaat er van Frank toch nog iets meer warmte uit dan van zijn vrouw.
Ik ben blij dat ze af en toe nog eens een verhaallijn krijgen, maar het is allemaal nogal geforceerd, om hen er toch maar in te houden, vind ik.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Op de jubilee viel het me toch wel op hoe weinig familie en vrienden Simonne & Frank nog hebben in vergelijking met hun 20jarig jubileum. Jenny, Leo, Yvette, Bianca, Luc overleden; Kaat en Peggy afwezig. Robin was er niet. Angèle en Joren zijn weg. Vond het toch vooral een heel lege zaal met feitelijk alleen Lowie en Sam/Tim/Hannah als gasten.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat er 2 verhalen zijn ivm Lyn, Sam en Lieven vind ik heel verwarrend ...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Niet enkel verwarrend, ook redelijk slecht uitgewerkt. Twee mensen (Lieven/Lyn) die vele jaren niet naar Tim omkeken, komen tegelijk allebei weer op het toneel en vechten nu een strijd op leven en dood uit om zijn aandacht te krijgen. Daarbij ontzien ze niks of niemand, waardoor ze onschuldige mensen (Tim, Sam, maar ook Hannah) mee in hun val sleuren. Heel ontspannend om naar deze ellende te kijken, vooral tijdens de Kerstperiode
Qua idioterie is dit weer een plot waar ik steil van achterover val. Moest ik Tim zijn, dan stuurde ik ze allebei weer naar AF, ongeacht wie er gelijk heeft.

Qua idioterie is dit weer een plot waar ik steil van achterover val. Moest ik Tim zijn, dan stuurde ik ze allebei weer naar AF, ongeacht wie er gelijk heeft.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
Alweer een goede aflevering in het Vlaams , dus ergerlijke Sunny niet gezien en ook geen sh*t of f*ck
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Rare aflevering : precies allemaal plaatjes naast elkaar geplakt
0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Ik ben blij dat Judith eindelijk de knoop heeft doorgehakt om het kindje weg te laten halen. Het is jammer dat er geen kindje van haar en Tom samen komt, maar het is een verstandige beslissing. Wel raar dat ze op 2de kerstdag belt met de kliniek en daar dan ook direct terecht kan. Normaal gesproken worden dit niet op feestdagen gepland. Fijn dat Tom nu haar goed steunt, maar ook Emma en Anna kan ze ook op rekenen. Fijn dat Judith en ook Emma er voor Anna te zijn. Hopelijk zal Anna door hen niet meer zo eenzaam voelen.
Fijn dat Femke nu aan het herpakken is. Dat Vic even langs kwam zal haar zeker helpen.
Ik heb echt te doen met Tim, Simonne en natuurlijk ook Hannah. Ik hoop dat Sam snel weer uit haar coma raakt en dat ze daar zonder al te veel schade zal herstellen. Ik vond het wel sneu voor Hannah dat ze haar verjaardag zonder haar moeder moest vieren en Tim omdat zijn geliefde door iemand van zijn familie in coma is beland. Het was trouwens wel een mooie scene toen Tim en Simonne weer thuis kwamen uit het ziekenhuis en hoe Tim aandacht gaf aan Hannah haar verjaardag.
Fijn dat Femke nu aan het herpakken is. Dat Vic even langs kwam zal haar zeker helpen.
Ik heb echt te doen met Tim, Simonne en natuurlijk ook Hannah. Ik hoop dat Sam snel weer uit haar coma raakt en dat ze daar zonder al te veel schade zal herstellen. Ik vond het wel sneu voor Hannah dat ze haar verjaardag zonder haar moeder moest vieren en Tim omdat zijn geliefde door iemand van zijn familie in coma is beland. Het was trouwens wel een mooie scene toen Tim en Simonne weer thuis kwamen uit het ziekenhuis en hoe Tim aandacht gaf aan Hannah haar verjaardag.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Te vroeg gekraaidJules Larocca schreef: wo 25 dec 2024, 14:13 r een goede aflevering in het Vlaams , dus ergerlijke Sunny niet gezien en ook geen sh*t of f*ck

Toen Sunny binnenkwam dacht ik dat ik per ongeluk mijn tevee op de BBC had gezet

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Moderator bericht:
.
Geen persoonlijke opmerkingen op ons forum
.
Geen persoonlijke opmerkingen op ons forum

.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 3
- x 2
Het ging er heftig aan toe tussen Lieven en Simone. Wordt zij de zoveelste in het ziekenhuis of wordt Backske ook al uitgeschreven?
Kan Lieven er nog vandoor gaan of wordt ie opgepakt?
Gaat Cedric er tussen nu en een paar maanden ook uit?
Het wordt magertjes
Kan Lieven er nog vandoor gaan of wordt ie opgepakt?
Gaat Cedric er tussen nu en een paar maanden ook uit?
Het wordt magertjes
0 x
Je kan alleen in de put zitten, maar je moet altijd iemand de hand reiken om er uit te geraken
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Als dat zo voortgaat zullen ze een nieuwe vleugel moeten bijbouwen aan dat ziekenhuis. Een Thuis vleugel!Marlie schreef: ma 30 dec 2024, 21:08 Wordt zij de zoveelste in het ziekenhuis of wordt Backske ook al uitgeschreven?
Wat een miserie toch weer vandaag! Niet slim van Simonne, wetende dat Lieven zo opvliegend is, om hem met de feiten die ze weet te confronteren en hem de waarheid te zeggen. Het kon niet uitblijven dat dit gevolgen zou hebben. Geen wonder dat Tim elk contact met z'n familie verbroken had: liegen, opvliegend zijn en moorden. Het zit daar precies in hun genen.
Cédric en Emma krijgen ook nog wat uitstel van executie.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik vind het geweldig dat personages zomaar verworden tot karikaturen
Waarschijnlijk gaat Simonne dit overleven. Er was na het vertrek van Anna trouwens een bed vrijgekomen op de spoed, ze zal er goed verzorgd worden

Waarschijnlijk gaat Simonne dit overleven. Er was na het vertrek van Anna trouwens een bed vrijgekomen op de spoed, ze zal er goed verzorgd worden

0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Ik hoop dat we snel duidelijkheid krijgen hoe het met Sam uiteindelijk afloopt. Gezien de huidige ontwikkelingen vrees ik dat ze het niet zal halen. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Dat Lieven uiteindelijk verantwoordelijk is had ik wel zien aankomen. Dit moet een zware klap zijn voor Tim. Ook heb ik het enorm te doen met Hannah. Ze mist haar moeder en mag haar nog niet zien. Wat ik aan de ene kant wel begrijp want het is geen prettig gezicht hoe ze er nu bij ligt. Wat ik wel raar vind is dat ze wel bij was toen haar oma Veerle kwam te overlijden. Dat zou ze toch ook onder de indruk moeten zijn.
Als ik Emma was had ik het relatie met Cedric al beëindigd. Het komt me te geforceerd over. Hoe hard ze hun best doen, vrees ik dat hun ideeën over de toekomst van hun relatie in de weg zal blijven staan.
Als ik Emma was had ik het relatie met Cedric al beëindigd. Het komt me te geforceerd over. Hoe hard ze hun best doen, vrees ik dat hun ideeën over de toekomst van hun relatie in de weg zal blijven staan.
0 x