Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Nog geen rang
Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)
06/02/2019: JOREN bekend dat hij Homo is en verliefd is... het hek is van de dam!
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik begreep niet wat er gebeurde met Stan op het einde. Het leek een droom van Joren, maar ik vond het wat raar.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Natuurlijk is dat een droom want Stan zit op op hetzelfde moment bij Tom, zij zitten tezamen te gamen.Kiki_Dee schreef:Ik begreep niet wat er gebeurde met Stan op het einde. Het leek een droom van Joren, maar ik vond het wat raar.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik weet niet wiens droom het was maar het was wel erg creepy. Stan wordt onder water geduwd en verdrinkt. Als het effectief de droom was van Joren, dan krijg ik er toch wel wat schrik van. Of wordt die droom vervolgd en moet hij hem beademen?
nee, ik houd er momenteel geen gevoel aan over. 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
ik dacht dat het een "dagdroom" is van Joren. Het deed me denken aan die droom die Tom (enkele seizoenen geleden) had dat Marianne door William werd vermoord in het ziekenhuis. Dat was ook veel eerder in het lopende seizoen en in de seizoensfinale was het effectief van dadde, dus ik vrees dat wij kijkers al een beetje inzage kregen hoe dit seizoen zou kunnen aflopen of we kunnen natuurlijk op een ferm dwaalspoor gezet worden. Maar ik blijf bij datgene wat ik al eens eerder gepost heb : die kus in het zwembad zal Stan zuur opbreken.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Zouden ze van die lieve Joren toch een gefrustreerde psychopaat willen maken? Eentje die niet kan verdragen dat zijn liefde niet beantwoord wordt en dus begint te flippen?
Opgepast Stanneman!!!
We weten natuurlijk ook niet helemaal zeker of het wel de droom was van Joren, en we weten nog minder wie Stan in die droom naar beneden trok. Het kan ook Jacques of Bill zijn natuurlijk, of Frank!
En dan is het wel een vreselijke nachtmerrie.
Vreemd allemaal, zeer vreemd!

Opgepast Stanneman!!!
We weten natuurlijk ook niet helemaal zeker of het wel de droom was van Joren, en we weten nog minder wie Stan in die droom naar beneden trok. Het kan ook Jacques of Bill zijn natuurlijk, of Frank!

Vreemd allemaal, zeer vreemd!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Als dat zo was/is, waarom is hij dan niet meteen op Stan zijn al dan wel/niet avances ingegaan? Want ik vermoed dat zijn verliefdheid er al een langere tijd aanwezig is, en allicht nog voor die kus. Lijkt me niet echt logisch om eerst Stan te mijden en dan uit wrok hem willen verdrinken, omdat hij hem de kans niet (durft/wilt) geeft om terug op het onderwerp te komen.
Of Stan trouwens wederzijds op hem valt, vind ik moeilijk te zeggen. Ik vind het wel opvallend dat hij vrijdag, zoals ik hierboven al zei, het onderwerp gewoon negeert en over Joren heen praat.
Of Stan trouwens wederzijds op hem valt, vind ik moeilijk te zeggen. Ik vind het wel opvallend dat hij vrijdag, zoals ik hierboven al zei, het onderwerp gewoon negeert en over Joren heen praat.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Er moet natuurlijk wel minstens één psychopaat zijn in Thuis en vermits Arne definitief is afgevoerd, lijkt het dat de altijd al wat wereldvreemde Joren kandidaat is om deze vacature in te vullenhannanaske schreef:Zouden ze van die lieve Joren toch een gefrustreerde psychopaat willen maken?

Ik denk dus dat Stan inderdaad zal moeten opletten.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik denk niet dat men van Joren een 'psychopaat wil maken' - ik denk dat het Jorens nachtmerrie was, waarbij iemand probeert Stan te verdrinken.
Die iemand is dan misschien Bill die zwemtrainer is geworden en het moeilijk heeft met de geaardheid van zijn zoon en de verliefdheid op Stan?
Ik had niet de indruk dat de hand van Joren was.
Misschien was het gewoon de schrik om Stan te verliezen?
En dat Stan het gesprek met Joren uit de weg gaat: zo kennen we Stan wel.
Recht voor de vuist is hij zelden.
Ik heb de indruk dat hij het gesprek vermijdt omdat hij niet weet welke de gevoelens van Joren zijn en dat hij bang is dat Joren hem definitief niet meer als vriend wil.
Of zoiets.
Maar ik kan mij vergissen natuurlijk.
Die iemand is dan misschien Bill die zwemtrainer is geworden en het moeilijk heeft met de geaardheid van zijn zoon en de verliefdheid op Stan?

Ik had niet de indruk dat de hand van Joren was.
Misschien was het gewoon de schrik om Stan te verliezen?

En dat Stan het gesprek met Joren uit de weg gaat: zo kennen we Stan wel.
Recht voor de vuist is hij zelden.
Ik heb de indruk dat hij het gesprek vermijdt omdat hij niet weet welke de gevoelens van Joren zijn en dat hij bang is dat Joren hem definitief niet meer als vriend wil.
Of zoiets.
Maar ik kan mij vergissen natuurlijk.
0 x
-
- Poster rang 1
Niet reageren op die SMs zegt al genoeg hij weet waarover het gaat en wilt er niet over praten
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Als Joren tegenover Stan zijn gevoelens kenbaar maakt dan denk ik dat Joren de wind van achter zal krijgen en dan zou het wel eens gedaan zijn met hun vriendschap als het niet zal omslaan in vijandschap.kingpietro105 schreef:Niet reageren op die SMs zegt al genoeg hij weet waarover het gaat en wilt er niet over praten
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Als dat echt zo is, dan snap ik al helemaal niet meer waarom hij in de eerste plaats Joren gekust heeft. Om dan hem achteraf te staan kafferen omdat hij op hem verliefd is, vind ik niet echt logisch geredeneerd.
0 x
-
- Poster rang 1
Er bestaan genoeg mensen die dit doen. Die een kus als iets niet romantisch zien..Thom schreef:Als dat echt zo is, dan snap ik al helemaal niet meer waarom hij in de eerste plaats Joren gekust heeft. Om dan hem achteraf te staan kafferen omdat hij op hem verliefd is, vind ik niet echt logisch geredeneerd.
Sommige mensen kussen en hebben zelf seks zonder gevoelens of aantrekkingskracht.
maar mijn mening is dat je zo mensen best kwijt bent als vriend of partner want je weet nooit waar je staat bij hun omdat ze soms signalen geven dat ze toch verder willen en signalen dat ze vrienden willen blijven wat zorgt voor stress.
Dit zie je nu ook bij joren hij maakt zich zorgen om niks eigenlijk. Gewoon actie ondernemen met stam en als hij niet verder wil vriendschap verbreken.. Joren zal wel genoeg andere mensen leren kennen die zen vrienden kunnen worden.
het kan goed zijn dat stam na een paar maanden toch plots weer van gedacht verandert en wel bij joren wilt zijn maar is het dan wel echt gemeend denk ik dan zo?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Dan nog heeft Stan geen reden om tegen hem uit te vliegen, zeker omdat Joren iemand is, die niet (gemakkelijk) in zijn kaarten laat kijken en al helemaal niet als het om gevoelens gaat.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Ik vind zijn afwijzing tegenover Joren nog best meevallen, ik had echt verwacht dat hij lelijk uit de hoek ging komen. Misschien is er nog hoop voor hem (en de Thuis-kijkers?) .
0 x