Lynn Courtois (Abigail Abraham)
-
- Poster rang 3
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
Ze is niet mijn favoriete personage, maar hoe Tom haar behandelt, gaat er toch over en wens ik niemand toe. Hopelijk zijn haar ogen nu geopend, en gaat ze verder met haar leven. Mannen als Tom zijn haar aandacht niet waard. Misschien dat ze in de Frens kan gaan meedoen aan de Zoek-Een-Lief-Voor-Jens-actie. 

0 x

-
- x 435
Geef haar eens ongelijk? Tom hield haar al een tijdje aan het lijntje met Judith. Hij had gewoon meteen de waarheid moeten zeggen. Ik snap haar reactie wel!grace1 schreef:Vond haar gewoon jaloers serpent gisteren
Niet te vergeten dat meneer misbruik heeft gemaakt van de situatie van Peter om haar even buiten te werken. Dan had hij ook al eerlijker kunnen zijn...
Laatst gewijzigd door Lazylady op wo 27 feb 2013, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 1
Hij zal ze graag zien komenPoolaapje schreef:Misschien dat ze in de Frens kan gaan meedoen aan de Zoek-Een-Lief-Voor-Jens-actie.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Niet te vergeten dat meneer misbruik heeft gemaakt van de situatie van Peter om haar even buiten te werken. Dan had hij ook al eerlijker kunnen zijn...[/quote]
Ok maar dat had ze zelf wel gezocht met haar opdringerig gedrag en bemoeinissen !
Ok maar dat had ze zelf wel gezocht met haar opdringerig gedrag en bemoeinissen !
0 x
-
- x 435
Tom had dan de grote prijs gekregen zoals in de Formule 1!Tomboy schreef:Dat ene glas was al effectief, wat ze met een hele fles niet zou kunnen aanrichten....

0 x
-
- x 435
-
- x 435
-
- x 435
Klopt. Ik hoop dat ze het zal inzien.exsencon schreef:Laat hem gewoon zitten meiske, hij is het niet waard.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Ik vrees het ergste....dat ze haar excuses aanbood is geen goed teken, ze zal zich vast als een pitbull in Tom vastbijten...
0 x
-
- x 435
Lynn een pitbull? Dan toch eentje met een vals gebitTomboy schreef:Ik vrees het ergste....dat ze haar excuses aanbood is geen goed teken, ze zal zich vast als een pitbull in Tom vastbijten...

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- x 435
ze maken alleszins meest lawaaiexsencon schreef:Pas op hé, dat zijn de ergste!

0 x
-
- x 435
Ik vond Lynneke best wel aantrekkelijk vandaag in haar outfit!
0 x
-
- Poster rang 1
Lynn verdient beter dan zo'n mislukte macho als Tom, ik zou Lynn graag met Peter zien gaan
0 x