Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
Arm Simonneke! Eerst haar moeder bijna voor haar ogen zien sterven en dan te weten komen dat haar dode dochter nog altijd leeft. Je zou van minder omver vallen wat ik dacht dat ze ging doen.
Sam moet nu toch beseffen dat Simonne van niks wist? Het verborgen en het bedrog moet natuurlijk nog uitkomen maar dat gaat niet zolang duren denk ik.
Sam moet nu toch beseffen dat Simonne van niks wist? Het verborgen en het bedrog moet natuurlijk nog uitkomen maar dat gaat niet zolang duren denk ik.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
En toch denk ik dat de euro bij Sam nog steeds niet gevallen is. Ze liep boos weg en ze zal er nu alleen maar van overtuigd zijn dat haar moeder niets van haar wil hebben.
Daar is ze de hele tijd van overtuigd geweest en dat is nu niet veranderd. Daar zal meer voor moeten gebeuren.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Best mogelijk dat Sam de reactie van Simonne aanziet als weer afwijzen.
Hoe dan ook, de wagen is aan 't bollen en recht naar Maake en zuske.
Die gaan direct zien dat het probleem : zeggen of niet, opgelost is.
Hoe dan ook, de wagen is aan 't bollen en recht naar Maake en zuske.
Die gaan direct zien dat het probleem : zeggen of niet, opgelost is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik zie het Simonne al zeggen: Angèle wij moeten eens "klappen" en ik bedoel "klappen"...
Ze kan natuurlijk niks zeggen waar Yvetje bij is want dat zou dan wel fataal kunnen aflopen.
Ze kan natuurlijk niks zeggen waar Yvetje bij is want dat zou dan wel fataal kunnen aflopen.
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2

ik weet het niet of er veel uit te leggen valt... het zal haar nu wel duidelijk zijn dat ze al die jaren geleden belogen is ... misschien wil ze er wel fkes niets meer mee te maken hebben en gaat ze Yvette oook niet meer bezoeken, die vervolgens sterft van verdriet...Caligula schreef:Ik zie het Simonne al zeggen: Angèle wij moeten eens "klappen" en ik bedoel "klappen"...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Sommigen willen Yvette blijkbaar zo rap mogelijk zien sterven. 
Denk dat de nieuwe situatie tss Simonne en Yvette té interessant is om Yvette nu te laten sterven in Thuis.
Denk dat de nieuwe situatie tss Simonne en Yvette té interessant is om Yvette nu te laten sterven in Thuis.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Inderdaad - als ik zie hoe vaak dit de laatste tijd al herhaald is op dit forum...lord F. schreef:Sommigen willen Yvette blijkbaar zo rap mogelijk zien sterven.
Deze nieuwe situatie zou een hele mooie nieuwe verhaallijn kunnen geven, dus ik denk dat die wens niet uitkomt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk toch dat Simonne een klapke gaat doen met Angèle. Nu wat Angèle gaat zeggen of doen tja...
In ieder geval moet het voorlopig buiten weten van Yvette gebeuren gezien haar toestand.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Frank naar Angèle "stuift"...
In ieder geval moet het voorlopig buiten weten van Yvette gebeuren gezien haar toestand.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Frank naar Angèle "stuift"...
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2

tsja, voor mij is de cruciale vraag , kan je uw eigen moeder zo een leugen vergeven...
en wat mij betreft moet ik hier toch nee op antwoorden... maar misschien dat de wankele gezondheid van Yvette Simonne wat milder gaat stemmen. 't zal iig wel weer een boeiende week worden
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ho,wacht even. Als Angèle al of niet met Yvette tiener Simonneke hebben wijsgemaakt dat haar kindje dood en begraven was heeft Simonne niet gelogen hé. Ik denk echt dat Simonne ter goeder trouw was en dat ze er van overtuigd was dat haar kindje dood was. Dus geen leugens.k de vis schreef:tsja, voor mij is de cruciale vraag , kan je uw eigen moeder zo een leugen vergeven...en wat mij betreft moet ik hier toch nee op antwoorden... maar misschien dat de wankele gezondheid van Yvette Simonne wat milder gaat stemmen. 't zal iig wel weer een boeiende week worden
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik denk dat het gaat over de leugen van Yvette - niet van Simonne. 
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ik bedoelde idd de leugen van Yvette over Simonne haar kind... en of zoiets te vergeven valt... ben wel benieuwd naar de reactie/beslissing van Simonne, die in deze natuurlijk helemaal niks te verwijten valtCaligula schreef:Ho,wacht even. Als Angèle al of niet met Yvette tiener Simonneke hebben wijsgemaakt dat haar kindje dood en begraven was heeft Simonne niet gelogen hé. Ik denk echt dat Simonne ter goeder trouw was en dat ze er van overtuigd was dat haar kindje dood was. Dus geen leugens.k de vis schreef:tsja, voor mij is de cruciale vraag , kan je uw eigen moeder zo een leugen vergeven...en wat mij betreft moet ik hier toch nee op antwoorden... maar misschien dat de wankele gezondheid van Yvette Simonne wat milder gaat stemmen. 't zal iig wel weer een boeiende week worden
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Zoals Walter Capiau ooit zei "Het waren andere tijden".
Vraag me nu wel af of Angèle nu echt niks meer van uitleg gegeven heeft aan Sam over dat Simonne haar moeder is. Kan me nu moeilijk inbeelden dat Sam zonder verdere uitleg toen vertrokken is.
"Simonne Backx is uw moeder. En nu hup hup wegwezen."
Vraag me nu wel af of Angèle nu echt niks meer van uitleg gegeven heeft aan Sam over dat Simonne haar moeder is. Kan me nu moeilijk inbeelden dat Sam zonder verdere uitleg toen vertrokken is.
"Simonne Backx is uw moeder. En nu hup hup wegwezen."
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, we moeten het natuurlijk doen met wat we gezien hebben. En wat we gezien hebben is: Ik ben niet uw moeder, het is mijn zus,Simonne Backx...
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Angèle alles beslist heeft en maake gewoon heeft meegesleurd. En als het kind "dood" was dacht ons Yvetje mss wel dat het zo het beste was. Wie had ooit kunnen denken dat het zou uitkomen na 36 jaar als een zekere Sam niet op een gegeven moment vrolijk in Thuis was binnengestapt?
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Angèle alles beslist heeft en maake gewoon heeft meegesleurd. En als het kind "dood" was dacht ons Yvetje mss wel dat het zo het beste was. Wie had ooit kunnen denken dat het zou uitkomen na 36 jaar als een zekere Sam niet op een gegeven moment vrolijk in Thuis was binnengestapt?
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ocharm Simonneke toch, En dan denken dat Yvette er niks van wist... 
0 x