Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Dan kent Tom de code wel. Of ze wonen in zo een gehucht waar de ME uitrukt als er een ei tegen de ramen wordt gesmeten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Nog geen rang
Alarm of niet. Tom kan gewoon in die spreekkamer binnen wandelen en in de computer het dossier van Fien bekijken.Spreekkamer niet opslot en computer heeft geen code.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Hij komt daar wel meer zomaar binnengewandeld bij Marianne thuis - dus het zou wel eens kunnen dat nog gewoon een sleutel heeft van de voordeur.
Maar dat de spreekkamer niet op slot is en de computer niet beveiligd, is inderdaad wel vreemd.
Maar dat de spreekkamer niet op slot is en de computer niet beveiligd, is inderdaad wel vreemd.
0 x
-
- x 435
Maar zoals een dief in de nacht, da's toch wel heel abnormaal, hé? Wie sluipt er nu zo bij zijn ouders of zijn zus binnen?
Die scenaristen hebben ze echt niet meer alle vijf op een rij, als je't mij vraagt, maar je vraagt het niet, hé?
Man, man, man, miserie miserie
Die scenaristen hebben ze echt niet meer alle vijf op een rij, als je't mij vraagt, maar je vraagt het niet, hé?
Man, man, man, miserie miserie
0 x
- Luc
- Poster rang 4
- Crackers
- Poster rang 5
als mijn zus een dokterspraktijk in het ouderlijk huis zou hebben zou ik daar wel binnen kunnen, ik vind dat niet zo vreemd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
maar als het "s nachts" gefilmd wordt dan ligt er meer de nadruk op dat het niet koosjer is. 
(hij zou het even goed overdag kunnen doen als Ann op ronde is ofzo, maar da's minder spannend)

(hij zou het even goed overdag kunnen doen als Ann op ronde is ofzo, maar da's minder spannend)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wat niet klopt : Eddy zou taxichauffeur willen spelen ! Blijkbaar mag iedereen die een rijbewijs heeft, taxi rijden. Een speciaal attest of een blanco strafblad is blijkbaar niet nodig !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Het is iets genuanceerder - Nancy vroeg of Eddy niet bij Leo kon komen werken, maar Leo was daar niet scheutig op.
Het is niet dat hij zijn contract al getekend heeft he.
En het feit dat Nancy dat vroeg, is volgens mij niet iets dat niet klopt...
Het is niet dat hij zijn contract al getekend heeft he.
En het feit dat Nancy dat vroeg, is volgens mij niet iets dat niet klopt...
0 x
-
- x 435
Dat lijkt me te kloppen. Kijk, nergens een alarmsysteem te bespeuren.Matthi schreef:Niet dat het niet kan, maar toch iets dat ik vreemd vind. Het huis van Marianne zonder een alarmsysteem. Je zou toch denken dat zij er toch een zou hebben ?
0 x
-
- x 435
Iemand die net een jaar in de gevangenis heeft gezeten heeft sowieso geen blanco strafblad.johan1969 schreef:Wat niet klopt : Eddy zou taxichauffeur willen spelen ! Blijkbaar mag iedereen die een rijbewijs heeft, taxi rijden. Een speciaal attest of een blanco strafblad is blijkbaar niet nodig !

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Yep, het kan kloppen. Maar als Leo hem aanneemt zou ik het wel straf vinden. Eddy is nu niet echt het type om rustig in een taxi rond te rijden 'dag meneer, mooi weer hé meneer' ... Eddy en een taxi is om problemen vragen 

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Luc
- Poster rang 4
Maar overdag loopt Marianne er wel rond, maar als zij Tom zou betrappen, zie ik haar nog in staat om een oogje dicht te knijpen voor haar lievelingszoonlord F. schreef:maar als het "s nachts" gefilmd wordt dan ligt er meer de nadruk op dat het niet koosjer is.

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Idd, Marianne zou gezwegen hebben tegenover Ann 

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Wat er zeker niet klopt in Thuis is een dokter die ongevraagd op visite komt, geen geld vraagt voor de visite en dan nog eens gratis stappentellers uitdeelt! 

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.