Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Ik ben blij dat Vic nog leeft. Hopelijk zal Femke nu hard haar best doen om haar leven weer op orde te gaan krijgen.
Ja, Judith is zwanger wat tijdens de podcast al ten sprake kwam paar weken geleden en wat de meeste hier de afgelopen dagen ook al dachten (Ik ook). Zij was er niet zo blij en dat begrijp ik voorkomen. Tom was wel meer enthousiast en heeft terecht aangekaart dat ze goed moest over denken. Ik hoop als ze het heeft laten bezinken toch besluit om het te houden. Moderator bericht:
Stukje tekst verwijderd.
Geen (verwijzingen naar) spoilers in deze topics.
martha schreef: wo 11 dec 2024, 16:16
En robin ging terug naar school zonder tegenpruttelen
Alleen door dat zou je kunnen verademen, maar dat was het niet! Weer zoveel ellende en Lyn die 'loensch 'stond te loeren naar Lowie, Lowie die spijtige blikken terugflitste en Adil die nog steeds nietsvermoedend errond huppelt, trots op z'n fysiek.
Wel mooi tussen Emma en Judith dat ze dit zo kon bespreken met haar dochter.
Overdadige kofferscène van Nancy die blijkbaar zichzelf als de reddende engel ziet en ondanks Dieter z'n waarschuwingen, vlot terugkeert (zo denkt ze toch) naar de Withoeve.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tom heeft dus eindelijk ingezien dat abortus toch de beste optie is en kwam naar de afspraak om Judith te steunen. Heel fijn voor haar want ze heeft het nodig. Ik dacht eerst dat zij de abortus vandaag ging ondergaan maar na terugkijken was het een intakegesprek. Ook lief van Robin dat ze kwam checken hoe het met haar ging.
Ook Karin liet haar menselijke kant zien door Britt te steunen tijdens de zitting in de raadskamer. Wat was die Jean-Marc weer lekker bezig en zijn advocaat is er ook één waarbij ik liever niet wil tegenkomen.
Eindelijk weer eens een beetje Thuis als vroeger met gevoelige scene tussen Tom en Judith.
Robin was een heel stuk menselijker.
Dat geldt niet voor Peter, die weer eens z'n dominante zelve was.
Jean -Marc met een verwerpelijke bijdrage in de rechtbank en Karin die Britt de nodige steun gaf en ook gedegouteerd leek van die crepe .
En Lyn die de gevoelige snaar bij Lieven blijkbaar kent heeft toch wat uitgelokt; zodanig dat Rosa haar ogen blijkbaar wat open zijn gegaan.
0 x
Een beetje te grote ommekeer in de houding van Robin.
Ann in pure ellende momenten vooral met de confrontatie met Judith.
Hartverwarmend hoe Eddy z'n best doet.
Slecht te verteren Peter met z'n rothoogheidswaanzin.
Goede punten voor Rosa die die mooiprater de deur wijst.
0 x
Tiboko schreef: di 17 dec 2024, 09:33
Die 180 graden bocht van Robin is net iets te bruusk om geloofwaardig te zijn.
Vooral omdat het op een paar maanden tijd al de tweede bocht is.
Eerst van seutje naar revolterende nietsnut en nu naar de medelevende puber die er toch nog iets wil van maken.
Er zaten best veel emotionele scenes tussen de afgelopen dagen en er zullen de komende dagen wellicht meer volgen. Na een wat mindere periode merk ik nu weer meer spanning in de verhalen. Voornamelijk de verhaallijn rondom de zwangerschap van Judith ben ik erg benieuwd hoe dat verder gaat evolueren. Ja, dat abortus een enorme impact heeft op emotionele vlak is wel duidelijk en dat brengen ze wel goed in kaart. Goed dat Judith goed te tijd neemt om hierover goed over na te denken. Lief van Emma, Cedric en Robin dat ze voor een maaltijd hebben gezorgd.
Goed dat Anna Judith in vertrouwen heeft genomen over haar situatie. Het moet voor allebei niet makkelijk zijn. Hoe het na de aflevering van vanavond verder gaat is helaas wel te voorspellen nu we weten wat haar eventueel te wachten staat.
Simonne die Lieven mee naar de woonkamer neemt, in de late uurtjes, na dat concert. Hoe komt ze erbij? Waar zaten Rosa en Frank? Allebei al in dromenland?
Eddy die tegen Vince zegt dat hij "niet vergeten is wat hij voor hen heeft gedaan" en dat in het bijzijn van Britt, die het er begrijpelijkerwijs nog steeds heel moeilijk mee heeft dat haar grote liefde Abel zo'n smeerlap bleek te zijn.
Tenslotte snapte ik niet zo bepaald goed wat het plan van Robin, Emma en Cédric was die thuis gezellig aan het koken waren voor Judith - die naar ze dachten net een abortus achter de rug zou gehad hebben. Alsof ze meteen daarna eens lekker zou willen eten.