Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: do 19 sep 2024, 08:59 Zo onomwonden gebeurt dat toch niet, zou je dan denken.
Dat kan ik me ook niet voorstellen, eerlijk gezegd.
Het gaat inderdaad allemaal veel te makkelijk.
Van Tamara en Lowie kun je dat begrijpen, als wanhopige ouders willen ze uiteraard alles doen om hun kinderen terug te krijgen. Maar normaal gesproken zou je toch verwachten dat zo'n advocate als Sasha hen daar juist wat tegen zou beschermen?
Die indruk krijg ik echter totaal niet. :nope:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 930
x 1489

Bericht door heidiw »

Nee Satine, dat geloof ik ook niet. Iemand die corrupt is, vooral iemand met aanzien, zal niet met tussenpersonen werken die hem/haar ermee kunnen chanteren.
0 x
bragolin-01
Nog geen rang
x 13

Bericht door bragolin-01 »

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de rechter helemaal niet corrupt is en dat de advocaat alles zelf op zak steekt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

bragolin-01 schreef: do 19 sep 2024, 11:10 Het zou natuurlijk ook kunnen dat de rechter helemaal niet corrupt is en dat de advocaat alles zelf op zak steekt.
Vandaar dan ook het vermoeden dat er met die Sasha iets niet in de haak is.
Ze was gisteren ook wel gretig om haar 'vrienden' tegen betaling te vragen om uit te kijken naar Polly.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 930
x 1489

Bericht door heidiw »

Raar, heel raar...
Volgens Leo heeft Bob Polly niet meegenomen op de lange reis. Maar we hebben toch allemaal gezien hoe hij Polly still en kalm hield toen de jachthaven werd uitgekamd na de explosie.
De welgemikte klop van Therese tegen de neus van die pummel :thumbup: gezien de meeste directeurs toch niet ingrijpen bij pesterijen en dit de enige taal is die dergelijke oelewappers verstaan zou ik zggen: het mag eigenlijk niet maar doe het toch maar.
Het drammen en mokken in de kleuterklas van Sam en Tim :crazy:
Valse Christine zijn we intussen gewoon.
De luchtige noot van het duo Baert/Kozinsky is tegen alle verwachtingen in best genietbaar.
En het hoogbejaarde schilderij dat Frank opgduikeld heeft :whistle: ik zou toch liever op vlieger stappen :whistle:
1 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

Bericht door ThuisfanNL »

Het was een mooie scene dat Tamara eindelijk Leo kon zien. Nu hopen dat ze hem snel mee naar huis kan nemen.

Ik ben wel erg benieuwd wat er met Polly is gebeurd. Wij hebben duidelijk kunnen zien dat Polly ook op de boot zat met Leo en Bob. Heel raar allemaal hoe het verlopen is. Ik hoop zo voor Lowie dat hij snel Polly in zijn armen kunt sluiten.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Renée schreef: vr 13 sep 2024, 22:32 Wat een wondere wereld is Thuis toch:

Robin kan gerust naar Marokko vertrekken, het schooljaar is juist begonnen, maar wie heeft nu nog school nodig?
Thérèse moet zelf weten wanneer ze klaar is om terug naar school te komen. Sam wil zelfs notities geven zodat ze haar achterstand kan wegwerken, maar wie heeft school nu nodig?
Marianne heeft een moord gepleegd, krijgt 3 jaar voorwaardelijke straf: wat zouden die voorwaarden dan zijn? Niemand vermoorden in die 3 jaar tijd?
Rosa moet Femke spreken, het is niet druk dus gaan ze ergens anders praten en laten ze hun wijnbar onbeheerd achter. Is volkomen normaal.
Tamara moeten 101 documenten meenemen om te bewijzen dat Leo haar zoon is, terwijl een DNA onderzoek toch voldoende is? Of ligt Antigua in de brouse en kennen ze dat daar niet…

Ik weet het: het is een soap en hoewel ik ooit eens iemand van de productie hoorde zeggen dat ze in Thuis een getrouwe weergave willen tonen van de realiteit is die niet met een korrel, maar een pak zout te nemen.
Er is geen schoolplicht, wel leerplicht. Het is toch normaal dat Terese na wat ze heeft meegemaakt, niet direct terug naar school kan. Marianne heeft geen strafblad en zal wschl geen nieuwe slachtoffers maken en is geen gevaar voor de maatschappij. Dat ze de wijnbar onbeheerd achterlieten, vond ik ook wel raar.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik hoop dat het heen en weer gepest door de leerlingen van Sam geen weken meer duurt, om dan een klein akkefietje ervoor te laten zorgen dat ze opeens allemaal besties zijn.
Of wat drama, waarbij Judith dan weer zorgelijk mag kijken en zeggen dat het zo druk is allemaal. ;)
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1722
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: di 24 sep 2024, 09:08 Ik hoop dat het heen en weer gepest door de leerlingen van Sam geen weken meer duurt, om dan een klein akkefietje ervoor te laten zorgen dat ze opeens allemaal besties zijn.
Had gisteren toch de indruk dat Sam er wel ligt overgaat. Dat pesten, vooral op die leeftijd kan heel verregaand leiden, dus ze zou beter eens uit haar sloffen schieten en ingrijpen.
Met Tim gaat het van kwaad naar erger en alhoewel ik niet echt weet wat z'n probleem is, vind ik hem wel heel onsympathiek overkomen de laatste tijd.
En voor Eddy...het zal wel heel moeilijk leven worden met het lot van Vince in z'n achterhoofd.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Idd, Sam heeft maar 3 leerlingen en kan ze niet de baas. Ze laat ze ook maar wat doen, waar zit zij dan ?
1 x
taaigetje
Nog geen rang
x 13
x 34

Bericht door taaigetje »

dat vraag ik me nu ook af, waar zit Sam altijd? Als vakleraar hou je je leerlingen in de gaten als ze met electriciteit of zo bezig zijn. Maar zij komt altijd van achter de hoek, heeft nooit iets gezien. die zou bij mijn school niet lang werken!!
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Ik denk dat het thema pesten op school past in de anti-pesten campagne dat momenteel loopt :angel: Is niet de eerste keer dat dit thema wordt opgevoerd : Robin, Britney allemaal werden ze eens gepest op school.
bragolin-01 schreef: do 19 sep 2024, 11:10 Het zou natuurlijk ook kunnen dat de rechter helemaal niet corrupt is en dat de advocaat alles zelf op zak steekt.
Zo ziet het er meer en meer naar uit. Tamara zal nog niet direct kunnen naar huis keren.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

ThuisfanNL schreef: vr 20 sep 2024, 13:33 Wij hebben duidelijk kunnen zien dat Polly ook op de boot zat met Leo en Bob.
Maar we hebben niet gezien wat hij dan gedaan heeft , kan evengoed zelfs nog op Belgische bodem Polly gedumpt hebben, en verder gevaren met Leo alleen.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: di 24 sep 2024, 09:37 Met Tim gaat het van kwaad naar erger en alhoewel ik niet echt weet wat z'n probleem is, vind ik hem wel heel onsympathiek overkomen de laatste tijd.
Ja en neen, vind dat Sam zijn beslissing ook moet respecteren, als hij zijn verleden, hier dan familie, achter hem wil laten, dan is dat maar zo. Hij heeft het haar duidelijk gevraagd, maar je voelt duidelijk aankomen dat dit 1 van de hoofdbrokken dit seizoen gaat worden.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

taaigetje schreef: wo 25 sep 2024, 15:28 dat vraag ik me nu ook af, waar zit Sam altijd? Als vakleraar hou je je leerlingen in de gaten als ze met electriciteit of zo bezig zijn. Maar zij komt altijd van achter de hoek, heeft nooit iets gezien. die zou bij mijn school niet lang werken!!
Klopt, ze laat jongeren zonder toezicht met sterkstroom werken !
0 x
Plaats reactie