Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Wat een wondere wereld is Thuis toch:
Robin kan gerust naar Marokko vertrekken, het schooljaar is juist begonnen, maar wie heeft nu nog school nodig?
Thérèse moet zelf weten wanneer ze klaar is om terug naar school te komen. Sam wil zelfs notities geven zodat ze haar achterstand kan wegwerken, maar wie heeft school nu nodig?
Marianne heeft een moord gepleegd, krijgt 3 jaar voorwaardelijke straf: wat zouden die voorwaarden dan zijn? Niemand vermoorden in die 3 jaar tijd?
Rosa moet Femke spreken, het is niet druk dus gaan ze ergens anders praten en laten ze hun wijnbar onbeheerd achter. Is volkomen normaal.
Tamara moeten 101 documenten meenemen om te bewijzen dat Leo haar zoon is, terwijl een DNA onderzoek toch voldoende is? Of ligt Antigua in de brouse en kennen ze dat daar niet…
Ik weet het: het is een soap en hoewel ik ooit eens iemand van de productie hoorde zeggen dat ze in Thuis een getrouwe weergave willen tonen van de realiteit is die niet met een korrel, maar een pak zout te nemen.
Robin kan gerust naar Marokko vertrekken, het schooljaar is juist begonnen, maar wie heeft nu nog school nodig?
Thérèse moet zelf weten wanneer ze klaar is om terug naar school te komen. Sam wil zelfs notities geven zodat ze haar achterstand kan wegwerken, maar wie heeft school nu nodig?
Marianne heeft een moord gepleegd, krijgt 3 jaar voorwaardelijke straf: wat zouden die voorwaarden dan zijn? Niemand vermoorden in die 3 jaar tijd?
Rosa moet Femke spreken, het is niet druk dus gaan ze ergens anders praten en laten ze hun wijnbar onbeheerd achter. Is volkomen normaal.
Tamara moeten 101 documenten meenemen om te bewijzen dat Leo haar zoon is, terwijl een DNA onderzoek toch voldoende is? Of ligt Antigua in de brouse en kennen ze dat daar niet…
Ik weet het: het is een soap en hoewel ik ooit eens iemand van de productie hoorde zeggen dat ze in Thuis een getrouwe weergave willen tonen van de realiteit is die niet met een korrel, maar een pak zout te nemen.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 48
Maar toch blijven we steeds, elke dag opnieuw, naar de volgende aflevering uitkijken.
Nu weer opnieuw, om te weten op wie Tim reageerde in de vooruitblik na de donderdagaflevering.
Voor we de vrijdagaflevering te zien kregen, wisten we door het decor waarin zich de scene afspeelde (bij Vita) eigenlijk al dat dit op het nieuwe personage Lynn (yoga) is.
Dit werd vrijdag aan het einde van de aflevering bevestigd, maar om te weten waar Tim dan Lynn wel van kent en waarom hij zo -negatief- reageert op haar aanwezigheid daar, daarover worden we dus nog enkele dagen extra in het ongewisse gelaten. Om dat te weten moeten we dus maandag opnieuw kijken.
Zo eindigt iedere aflevering met iets dergelijks, waardoor we steeds blijven uitzien naar de volgende aflevering en blijven we, iedere dag opnieuw, naar Thuis kijken, ondanks de onwaarschijnlijke dingen die er ook elke dag opnieuw in Thuis gebeuren.
Nu weer opnieuw, om te weten op wie Tim reageerde in de vooruitblik na de donderdagaflevering.
Voor we de vrijdagaflevering te zien kregen, wisten we door het decor waarin zich de scene afspeelde (bij Vita) eigenlijk al dat dit op het nieuwe personage Lynn (yoga) is.
Dit werd vrijdag aan het einde van de aflevering bevestigd, maar om te weten waar Tim dan Lynn wel van kent en waarom hij zo -negatief- reageert op haar aanwezigheid daar, daarover worden we dus nog enkele dagen extra in het ongewisse gelaten. Om dat te weten moeten we dus maandag opnieuw kijken.
Zo eindigt iedere aflevering met iets dergelijks, waardoor we steeds blijven uitzien naar de volgende aflevering en blijven we, iedere dag opnieuw, naar Thuis kijken, ondanks de onwaarschijnlijke dingen die er ook elke dag opnieuw in Thuis gebeuren.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vraag me af wat er tussen Lynn en Tim was en hoe lang Lynn in Thuis blijft. Wordt ze een nieuw belangrijk personage of speelt ze maar een paar afleveringen mee ?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Ik ben ook benieuwd wat de relatie is tussen Tim en Lyn. Ik vermoed broer en zus of ex liefjes.johan1969 schreef: zo 15 sep 2024, 11:26 k vraag me af wat er tussen Lynn en Tim was en hoe lang Lynn in Thuis blijft. Wordt ze een nieuw belangrijk personage of speelt ze maar een paar afleveringen mee ?
Moderator bericht:
Stukje tekst verwijderd.
Alles wat nog niet in een aflevering aan bod gekomen is, wordt hier al een spoiler beschouwd en daarvoor hebben we een apart hoekje.
Alles wat nog niet in een aflevering aan bod gekomen is, wordt hier al een spoiler beschouwd en daarvoor hebben we een apart hoekje.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Lynn zit al in de begingeneriek dus die gaat langer meegaan dan maar enkele afleveringen 

1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
De zus van Tim heet Lindsey, en die kregen we een aantal jaren geleden al eens te zien toen ze een relatie had met de (nogal wat oudere) vader van Paulien en Katrien. Ze was toen niet bepaald een cadeautje, zeg maar

Qua vijandigheid van Tim tegenover haar zou het dus kunnen kloppen, maar Lynn/Lindsey?
Tsja; we zullen het wel zien...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tim en Lindsey (Kim van Oncen) zijn idd broer en zus. Volgens mij is Lindsey betrokken bij de dood van Tims tweelingzus, vandaar de vete. Mogelijks zat ze achter het stuur en hadden ze een ongeval of zo en Tim wijt het aan haar ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik krijg wel een vreemd gevoel bij advocate Sasha.
Ik heb geen ervaring met de gang van zaken in landen waar 'alles te koop is', maar ik vind haar wel heel erg snel om geld te vragen.
Ook dat ze het zo vlakaf vroeg, waardoor ze meteen aangaf dat de rechter gewoon corrupt is, was weinig diplomatisch.
Ze weet waarschijnlijk ook wel dat de meeste ouders heel ver gaan om hun kind terug in hun armen te kunnenn sluiten, maar ze was zo kien, dat het bij mij toch een belletje deed rinkelen.
Hopelijk heb ik het mis.
Ik heb geen ervaring met de gang van zaken in landen waar 'alles te koop is', maar ik vind haar wel heel erg snel om geld te vragen.
Ook dat ze het zo vlakaf vroeg, waardoor ze meteen aangaf dat de rechter gewoon corrupt is, was weinig diplomatisch.
Ze weet waarschijnlijk ook wel dat de meeste ouders heel ver gaan om hun kind terug in hun armen te kunnenn sluiten, maar ze was zo kien, dat het bij mij toch een belletje deed rinkelen.
Hopelijk heb ik het mis.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het vooral raar dat advocate Sasha zo goed Nederlands kan
.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Deze zaak ruikt op kilometers afstand naar een zwendel. Ik begin me zelfs af te vragen of Bob hier niet op een of andere manier bij betrokken is. Hij heeft al één keer zijn eigen dood geënsceneerd, dus...
2 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk wel dat Bob er iets mee te maken heeft. Ik kan me niet voorstellen dat Leootje op zijn jonge leeftijd op zijn eentje in Antigua is geraakt.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1363
- x 1722
- Contacteer:
Heel dat zaakje ruikt verdacht!johan1969 schreef: wo 18 sep 2024, 10:00 Ik denk wel dat Bob er iets mee te maken heeft. Ik kan me niet voorstellen dat Leootje op zijn jonge leeftijd op zijn eentje in Antigua is geraakt.
0 x
Verder een vraagteken bij de reis van Marianne. Is dit tijdelijk- voorgoed??
En dan Tim die blijkbaar in een moeilijke moment zit: met z'n zus, met de zaak van Abel. Er kan geen glimlach meer vanaf.
De pestmomenten op school voor Therese: weerzinwekkend !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wat betreft Marianne, zie topic acteurs.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Het bericht staat bij de spoilers.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 930
- x 1489
Ik wel, maar niet op echt juridisch gebied. Het is irritant maar aan de andere kant soms best te begrijpen als je ziet wat ze maar hebben. Een flik om een boete verticaal te klasseren, iemand op de luchthaven voor een upgrade, een hotelbediende voor een betere kamer ... Kortom, een instant voordeel.satine schreef: wo 18 sep 2024, 08:22 Ik heb geen ervaring met de gang van zaken in landen waar 'alles te koop is
Deze verhaallijn echter, vertrouw ik voor geen meter. Hoewel rechters zeker ook omkoopbaar zijn in dergelijke landen is er van Polly geen spoor en dat begint een groot rood licht te worden.
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ja, steekpenningen allerhande zijn daar schering en inslag, maar zo openlijk zeggen dat een rechter je een voordeel geeft als je maar betaalt?
Zo onomwonden gebeurt dat toch niet, zou je dan denken.
Zo onomwonden gebeurt dat toch niet, zou je dan denken.
2 x