Sam De Witte (An Vanderstighelen)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Een goede baas moet zijn/haar werknemers kunnen motiveren op een subtiele manier. Vaak kun je dit doe doen door je "mannen" zoals Sam dat zegt positief te benaderen ipv ze af te breken, ook al zijn ze minder goed bezig. Of denk je dat Frank vandaag extra hard zal gewerkt hebben door toedoen van Sam? Ik denk eerder het tegendeel.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kwast
- Poster rang 5
Klopt maar dat betekent niet dat werknemers zich alles kunnen permitteren. Er zijn grenzen anders lopen ze over je heen. Ik snap Sam best. Wat Frank allemaal doet dat valt niet goed te praten ook al heeft het nog zo een goede reden. Misschien kan ze wat dieper in gaan op de reden achter dit gedrag maar ze moet wel paal en perk stellen. Ach ja, welke baas doet het allemaal goed?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Crackers
- Poster rang 5
WeinigKwast schreef:Ach ja, welke baas doet het allemaal goed?

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Welke werknemer kan 't zich ook permitteren om gewoon te vertrekken & de collega's in de steek te laten?
En welke werknemer kan 't zich veroorloven om met een bierlucht die je vanop kilometers afstand al ruikt, te verschijnen op de werkvloer?
Ervoor weigerde hij al om met Waldeck & Toon samen te werken.
Deze morgen was hij ook nog te laat....
Ik denk dat hij nog content mag zijn met Sam als baas!
Just my 2 cents!
En welke werknemer kan 't zich veroorloven om met een bierlucht die je vanop kilometers afstand al ruikt, te verschijnen op de werkvloer?
Just my 2 cents!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
ja idd, in de meeste firma's was hij al lang ontslagen. Hij verdient allang geen gewone lap rond zijn oren meer.hannanaske schreef:Welke werknemer kan 't zich ook permitteren om gewoon te vertrekken & de collega's in de steek te laten?
Just my 2 cents!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Idd, ik denk ook dat hij wat kan profiteren omdat Sam zo bezig is met haar zoektocht.
Nu is het ook een feit dat in Thuis alle mensen in alle bedrijven om de haverklap weg moeten voor een of ander probleem.
We mogen onze economie niet afstemmen op de Thuis-economie, dat zou dramatische gevolgen hebben.
Nu is het ook een feit dat in Thuis alle mensen in alle bedrijven om de haverklap weg moeten voor een of ander probleem.
We mogen onze economie niet afstemmen op de Thuis-economie, dat zou dramatische gevolgen hebben.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Goh, "om de haverklap" >> Frank werkt toch al een paar jaar voor Sam?Caligula schreef: Nu is het ook een feit dat in Thuis alle mensen in alle bedrijven om de haverklap weg moeten voor een of ander probleem.
In het echte leven is dat soms een luxe.

Minder realistisch is dat er geen langdurig werklozen zijn bij Thuis.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Heb jij de keren geteld dat Frank, Toon, Adil, Waldek etc eens "een keer" weg moesten? En bij Taxi Leo was het gewoon opendeur dag,enz. Een bedrijf op die manier runnen gaat zelfs mijn Thuis-petje te boven. Maar goed, we gaan het maar laten rusten denk ik.lord F. schreef:Goh, "om de haverklap" >> Frank werkt toch al een paar jaar voor Sam?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Ah, ik dacht dat je met "weg" "ontslagen" bedoelde.Caligula schreef:Heb jij de keren geteld dat Frank, Toon, Adil, Waldek etc eens "een keer" weg moesten? En bij Taxi Leo was het gewoon opendeur dag,enz. Een bedrijf op die manier runnen gaat zelfs mijn Thuis-petje te boven. Maar goed, we gaan het maar laten rusten denk ik.lord F. schreef:Goh, "om de haverklap" >> Frank werkt toch al een paar jaar voor Sam?

0 x
-
- x 435
Niet vergeten dat Frank niet simpelweg werknemer is, maar net als Toon en Adil mede-eigenaar is van het bedrijf.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
zo'n sjiek huis & ge kunt zomaar langs een schuifdeur naar binnen 
Is er dan nog wel sprake van inbreken? Volgens mij is dat gewoon uw huis tentoonstellen aan bezoekers.

Is er dan nog wel sprake van inbreken? Volgens mij is dat gewoon uw huis tentoonstellen aan bezoekers.

Laatst gewijzigd door hannanaske op di 21 apr 2015, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Sam speelt hier wel een heel gevaarlijk spelletje, zomaar binnendringen in een huis...tja, dit lijkt wel obsessief te worden.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Tenzij Sam haar moeder en kat is, denk ik toch niet dat die haren die ze daar heeft meegenomen haar veel gaan opleveren.
0 x
-
- Poster rang 5
Dus nog wat meer verloren tijd.tvx1 schreef:Tenzij Sam haar moeder en kat is, denk ik toch niet dat die haren die ze daar heeft meegenomen haar veel gaan opleveren.

0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
Die gingen toch kijken of haar moeder er was...Komt er iemand en dan zijn ze weg 

0 x