Hoelang zijn die al niet uit mekaar. Komaan hé. Het is niet dat hij zijn vriend ermee bedrogen heeft hé.Christel schreef:Die iemand is wel zijn beste vriend, dus ik kan me wel voorstellen dat het een beetje wringt allemaal, zeker als het nieuwe koppel zo demonstratief af gaat staan spreken onder zijn neus. De manier waarop ze het hem inpeperden vind ik even kinderachtig als zijn reactie eigenlijk.Ganja schreef:het enige waarom hij het met haar doet is omdat hij er zich niet kan bij neer leggen dat Peggy nu met iemand anders iszielig.
Maar ik moet wel zeggen dat Tom bar weinig trots heeft. Die opmerkingen tegenover Peggy, in combinatie met dat "gevecht", waren nogal zielig...
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Nog geen rang
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tom en Peter zijn of waren niet enkel vrienden (hoewel, ik zou nooit iets beginnen met een ex van een vriend,collega of familielid), maar ook collega's ! Tof dat ze de dag na de vechtpartij gewoon moeten samenwerken !
En dat allemaal voor zo'n stomme trien ! Peggy genoot er blijkbaar ook van dat 2 mannen om haar vochten.
Volgens mij had Tom zich voordien al moed ingedronken, anders zou hij zoiets niet doen.
En dat allemaal voor zo'n stomme trien ! Peggy genoot er blijkbaar ook van dat 2 mannen om haar vochten.
Volgens mij had Tom zich voordien al moed ingedronken, anders zou hij zoiets niet doen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Mannenvriendschappen zijn volgens mij hechter dan vrouwenvriendschappen. Maar welke man begint iets met de ex van zijn beste maat ? Da's dan geen vriend ! Da's echt het laagste van het laagste.Kwast schreef:Ja, mannen, we zullen ze waarschijnlijk nooit begrijpen. Ik twijfel eraan of die vriendschap wel zo een hechte vriendschap is. Of vriendschappen tussen mannen zien er anders uit dan die tussen vrouwen, maar ik zou in Tom zijn plaatst niet bepaald blij zijn. Er zijn dingen die je als vrienden gewoon niet flikt!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat klopt, en in theorie kan Tom er dan ook niks van zeggen. Maar in de praktijk voelt het waarschijnlijk ondanks alles niet zo prettig als je vriend/collega aan loopt te pappen met je ex, en al helemaal niet als je daar met je neus op gedrukt wordt. Dat is gewoon menselijk. Wat niet wegneemt dat ik dat gevecht van die 2 ook nogal belachelijk vond hoor, maar dan vooral omdat Tom zich zo ontzettend laat kennen.Ilsemieke schreef:Hoelang zijn die al niet uit mekaar. Komaan hé. Het is niet dat hij zijn vriend ermee bedrogen heeft hé.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Zelfs als ik een ex na 2 jaar met iemand anders zou zien, zou het heel raar doen ! En zeker als die andere een 'vriend' of een collega is. Ik vind dat ze in Thuis nogal fladderen.
0 x
-
- Poster rang 5
Dat hangt ervan af hé. Als alles nog vers ligt en als je ziet dat die vriend er nog dagelijks kapot van is dat die relatie gedaan is dan doe je dat beter niet.johan1969 schreef:Mannenvriendschappen zijn volgens mij hechter dan vrouwenvriendschappen. Maar welke man begint iets met de ex van zijn beste maat ? Da's dan geen vriend ! Da's echt het laagste van het laagste.
Als er al wat tijd over gegaan is en je ziet dat hij intussen al aan het aanpappen is met z'n secretaresse dan ligt dat toch anders.
Is natuurlijk ook een complexe situatie met dat Peter zelf gekwetst is door Femke zodat hij momenteel minder omziet naar de gevoelens van anderen, maar in het normale leven zou het wellicht niet zo snel gaan als in Thuis.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Allez gij, die mensen blijven dus voor eeuwig en drie dagen van jou, ook al zijn het ex-en?johan1969 schreef:Zelfs als ik een ex na 2 jaar met iemand anders zou zien, zou het heel raar doen ! En zeker als die andere een 'vriend' of een collega is. Ik vind dat ze in Thuis nogal fladderen.
Jwadde giedadde!
't Is uit met Peggy, bijgevolg zijn zowel Peggy als Tom vrij, zo denk ik erover.
Dat gevecht was ongelooflijk belachelijk en had helemaal geen zin.
0 x
-
- Poster rang 1
Misschien vergeten dat Tom met Lynn ging eten onder de neus van Peggy? Ok, ze hadden toen niet 'echt' een relatie, maar als het van Tom af hing wel. Ik vind dat Tom inderdaad nogal kinderachtig doet, ze zijn nu al lang uiteen (zeker voor soapland), dus om dan een robbertje te gaan vechten, vind ik wel heel laag. Hij kwam daar enkel en alleen met de bedoeling te vechten, hij heeft het volledig zelf uitgelokt, en voordien wou hij nog met Lynn gaan showen in de Zus en Zo. Voor mij valt dat dan veel lager dan Peter en Peggy, die mekaar gewoon graag zien (in mijn ogen) en dan de fout maken om af te spreken in het advocatenbureau.
0 x
-
- Nog geen rang
Dus een ex van jou mag na 2 jaar no niemand anders hebben? En als ze nu toevallig op een vriend vallen. Daar kies je niet voor hé.johan1969 schreef:Zelfs als ik een ex na 2 jaar met iemand anders zou zien, zou het heel raar doen ! En zeker als die andere een 'vriend' of een collega is. Ik vind dat ze in Thuis nogal fladderen.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
johan1969 schreef: Mannenvriendschappen zijn volgens mij hechter dan vrouwenvriendschappen.

Sorry hoor maar van welke planeet kom jij?
0 x
-
- x 435
volgens mij van de planeet "macho" in één of ander duister zonnestelselGanja schreef:johan1969 schreef: Mannenvriendschappen zijn volgens mij hechter dan vrouwenvriendschappen.![]()
![]()

sorry Johan, maar ik vind dat je zoiets niet kan veralgemenen, ik ken mannenvriendschappen en vrouwenvriendschappen die niet lang geduurd hebben maar net zo goed beide soorten die decennia overleven ondanks tegenslagen en/of problemen
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
dat zeg ik niet. Enkel dat het my wat zou doen als ik haar met ienand anders zou zien.Ilsemieke schreef:Dus een ex van jou mag na 2 jaar no niemand anders hebben? En als ze nu toevallig op een vriend vallen. Daar kies je niet voor hé.johan1969 schreef:Zelfs als ik een ex na 2 jaar met iemand anders zou zien, zou het heel raar doen ! En zeker als die andere een 'vriend' of een collega is. Ik vind dat ze in Thuis nogal fladderen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Wat heerst er toch een vijandigheid ineens zeg. Hoe komt dat? Een mens mag toch wel zeggen wat hij of zij vindt? Dan moet men toch niet meteen belerend gaan lopen doen? Ik snap Johan wel. Het is niet zo dat het niet mag, het gaat om het gevoel. Zo gek vind ik dat niet. Ik kan mij het gevoel van Tom prima voorstellen. Als mijn ex met een ander zou gaan en ik zou dat zien, dan zou dat ook wel steken, sowieso. Dat kan toch best?
Tom houdt nog altijd van Peggy, ik weet dat zeker. Anders zou hij ook niet zeggen dat hij haar mooi vindt. Hij vindt het gewoon erg moeilijk dat hij nu definitief geen kans meer heeft bij haar. Ik snap hem wel. Los van het feit wiens schuld het is of wat dan ook want dat zijn rationele feiten,
Tom houdt nog altijd van Peggy, ik weet dat zeker. Anders zou hij ook niet zeggen dat hij haar mooi vindt. Hij vindt het gewoon erg moeilijk dat hij nu definitief geen kans meer heeft bij haar. Ik snap hem wel. Los van het feit wiens schuld het is of wat dan ook want dat zijn rationele feiten,
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Mannen staan elkaar bij, door dik en dun. Ik heb vrienden die ik al 30 jaar ken, maar niet elke week of maand zie, maar ik zou alles voor hun doen als ze in de problemen zouden zitten.Ganja schreef:johan1969 schreef: Mannenvriendschappen zijn volgens mij hechter dan vrouwenvriendschappen.![]()
![]()
Mannen praten niet over gevoelens als ze samen zijn, maar er is een soort 'verbondenheid'.
Ik denk niet dat vrouwen dat soort vriendschap hebben, vrouwen beschouwen mekaar toch vaker als 'concurrenten'.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Sorry nogmaals jij komt echt wel van een heel andere planeet.johan1969 schreef: Mannen staan elkaar bij, door dik en dun. Ik heb vrienden die ik al 30 jaar ken, maar niet elke week of maand zie, maar ik zou alles voor hun doen als ze in de problemen zouden zitten.
Mannen praten niet over gevoelens als ze samen zijn, maar er is een soort 'verbondenheid'.
Ik denk niet dat vrouwen dat soort vriendschap hebben, vrouwen beschouwen mekaar toch vaker als 'concurrenten'.
Mannen hebben een soort verbondenheid

En vrouwen hebben dat niet omdat ze met elkaar praten over gevoelens en mannen niet

En waarom zouden vrouwen niet alles over kunnen hebben voor een andere vrouw?
En ik als vrouw beschouw andere vrouwen absoluut niet als mijn concurrenten ik zou niet weten waarom.
Het enige wat ik hier nog op wil zeggen want we gaan weer off-topic is: (maar kon het niet laten te reageren)
Vriendschap is vriendschap en die kan zo diep en zo vast zijn als mensen zelf willen en heeft verder niets maar dan ook niets te maken met de geslachten, maar wél alles met dé mens.
0 x