Luc Bomans (Mark Willems)
-
Briseis
- Poster rang 1

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Vriendschappen gaan snel kapot als er liefde tussen komt... En geef nu toe, Guy was ook niet de aangenaamste, zo staan staren aan het raam als je niet bent uitgenodigd, een nacht niet thuis komen zonder duidelijke reden, aggressief worden bij de minste tegenslag en constant achterdochtig doen tegenover Luc. Zo "vriend"elijk is dat ook niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Omdat Guy in het snuitje had dat Luc onder zijn duiven aan het schieten was én hem aan het beliegen?...
Maar Luc is niet in staat tot vriendschap.
Als hij er zelf geen baat bij heeft, dan is het snel afgelopen - zo is hij altijd al geweest.
Een opportunist tot in de kist. Met af en toe licht sadistische neigingen, heb ik soms de indruk...
Maar Luc is niet in staat tot vriendschap.
Als hij er zelf geen baat bij heeft, dan is het snel afgelopen - zo is hij altijd al geweest.
Een opportunist tot in de kist. Met af en toe licht sadistische neigingen, heb ik soms de indruk...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

goh, denk dat er sommigen hier te ver denken qua sinistere plannetjes. 
Het kan ook zijn dat Luc ook echt gelooft dat Guy Simonne (per ongeluk) omver gereden heeft.
Die foto was redelijk scary en Simonne "bevestigd" dan nog eens dat Guy haar aangereden heeft (al is het niet duidelijk of ze echt een antwoord gaf op Frank z'n vraag). Dan is er geen reden om hem verder te beschermen. Je kan niet "per ongeluk" slachtoffers blijven maken.
Daarnaast komt het hem niet slecht uit natuurlijk gezien hij toch al lastig begon te doen, maar kom.
Ben wel benieuwd hoe het tussen die 2 zal gaan eens Guy weer vrijkomt.
Het kan ook zijn dat Luc ook echt gelooft dat Guy Simonne (per ongeluk) omver gereden heeft.
Die foto was redelijk scary en Simonne "bevestigd" dan nog eens dat Guy haar aangereden heeft (al is het niet duidelijk of ze echt een antwoord gaf op Frank z'n vraag). Dan is er geen reden om hem verder te beschermen. Je kan niet "per ongeluk" slachtoffers blijven maken.
Daarnaast komt het hem niet slecht uit natuurlijk gezien hij toch al lastig begon te doen, maar kom.
Ben wel benieuwd hoe het tussen die 2 zal gaan eens Guy weer vrijkomt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Luc was zijn kat-en-muis spelletje eind vorig seizoen al aan het spelen, het feit dat Guy nu verdacht wordt van de aanrijding, komt hem alleen maar goed uit.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Het palingseizoen is weer begonnen
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Weer eens heeft hij zijn sluwste kant naar boven gehaald. Ook al was het tegen iemand als Guy, het blijft triest; zeker omdat Luc hem altijd heeft gesteund. Hij heeft dan ook nog eens gelogen over het feit dat Julia het niet heel erg vond dat Guy plots voor haar neus stond.
Die vuistslag tegen Luc zijn gezicht was meer dan verdiend vind ik. Eigen schuld!
Die vuistslag tegen Luc zijn gezicht was meer dan verdiend vind ik. Eigen schuld!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ik dacht gisteren dat Luc zijn vinger er nog eens zal afvliegen zoals hij er altijd mee staat te zwaaien 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat dacht ik precies hetzelfdemartha schreef:Ik dacht gisteren dat Luc zijn vinger er nog eens zal afvliegen zoals hij er altijd mee staat te zwaaien
Ook al vind ik Guy langs alle kanten doorslaan, ook wat Julia betreft, moet ik eerlijk toegeven dat ik hem gisteren ook groot gelijk gaf toen hij Luc een klap op zijn gezicht gaf. Inderdaad meer dan verdiend.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Personeelswetgeving is blijkbaar niet zijn sterkste kant, stel dat Guy hiermee naar de vakbond stapt dan zal Luc hem heel snel weer moeten aannemen! 
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
ja, maar als luc naar de vakbond stapt met het vuist-in-gezicht-verhaal zal de vakbond vlug weer inbinden denk ik 
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Ja, maar toch vond ik die vuistslag ook heel terecht, hoor. Guy ontslaan was er echt over.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Het 1 staat los van het andere.dafkapin schreef:ja, maar als luc naar de vakbond stapt met het vuist-in-gezicht-verhaal zal de vakbond vlug weer inbinden denk ik
Die vuistslag maakt het ontslag niet legaal!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind dat Luc en Julia nogal raar met mekaar omgaan. Ze gaan met mekaar naar bed, maar ze hebben mekaar nog niet echt gezoend. Een kus op de hand of n kus alsof ze 12 jaar zijn. Vreemd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
En gelukkig maar!johan1969 schreef:Ik vind dat Luc en Julia nogal raar met mekaar omgaan. Ze gaan met mekaar naar bed, maar ze hebben mekaar nog niet echt gezoend. Een kus op de hand of n kus alsof ze 12 jaar zijn. Vreemd.
Ik vind Luc een hele vieze zoener, dat hoef ik echt niet te zien.
Maar 't zal een kwestie van goesting zijn zeker?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
En Joeilia is toch helemaal niet het type vrouw voor Luc. Die ging toch altijd voor "zakenvrouwen". (Leontien, Marie ... )
0 x