Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Nou ben ik toch wel benieuwd hoe lang Marianne haar belofte tegenover Jenny vol gaat houden wat die foto's van Robin betreft... Hoewel Jenny het heel lief bedoeld heeft en ze verder ook niks kan doen aan de situatie, vraagt ze nu toch wel het onmogelijke van Marianne vrees ik. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Het was al zo ver vandaag. Zo lang kan ze zich dus aan haar woord houden 

0 x
Vlinders in de buik, het beest in de mens
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ik ben het met jou eens Christel. Marianne zal haar belofte aan Jenny absoluut niet houden. Dat dacht ik gisteravond direct toen Jenny zei: je mag ze aan niemand laten zien.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Marianne zal misschien gedacht hebben dat ze hiermee punten kon scoren bij Tom
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zou kunnen, maar dat geloof ik eigenlijk niet. Waarom zou Marianne hier punten mee willen scoren bij Tom?
Ze kan zijn wat ze wil, maar ze heeft wel degelijk het beste met haar kinderen voor. Soms gaat ze daarin veel te ver, maar in dit geval begrijp ik haar wel. Robin is wel haar kleinkind en eigenlijk is het onmenselijk dat ze hem niet meer mag (en vooral kan) zien. Ook Tom heeft het voor een deel aan zichzelf te danken dat hij zijn kind kwijt is, maar zijn zoon nooit meer mogen zien vind ik wel het andere uiterste.
Ik zou het eerder raar vinden als Marianne het er wél makkelijk mee zou hebben eigenlijk...
Ze kan zijn wat ze wil, maar ze heeft wel degelijk het beste met haar kinderen voor. Soms gaat ze daarin veel te ver, maar in dit geval begrijp ik haar wel. Robin is wel haar kleinkind en eigenlijk is het onmenselijk dat ze hem niet meer mag (en vooral kan) zien. Ook Tom heeft het voor een deel aan zichzelf te danken dat hij zijn kind kwijt is, maar zijn zoon nooit meer mogen zien vind ik wel het andere uiterste.
Ik zou het eerder raar vinden als Marianne het er wél makkelijk mee zou hebben eigenlijk...

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Het is misschien een leuke vriendin om een kaartje van te verwachten als je in het ziekenhuis ligt, maar meer moet je niet verwachten van dat egoïstische, achterbakse mens.... 

0 x
-
- Poster rang 1
Misschien offtopic, maar hoe oud is Robin nu? Ik vond hem er al vrij groot uitzien op de foto...
0 x
tomorrow is another day...
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ja he - maar 't is een Bomans, voor ge het weet zijn die 18!Valda schreef:Ik vond hem er al vrij groot uitzien op de foto...

0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
1,5 jaar. Hij is geboren in de aflevering van 30 augustus 2010.Valda schreef:Misschien offtopic, maar hoe oud is Robin nu? Ik vond hem er al vrij groot uitzien op de foto...
Ik vond hem er ook al vrij "oud" uitzien. Maarja, in soapland kan alles.

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ik vond dat dus ook.
Maar ik begrijp Marianne achteraf gezien ergens ook.
Maar ik begrijp Marianne achteraf gezien ergens ook.
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Hihi Marianne was weer zo zalig toen Mayra met haar moest ontbijten.
Eerst de croissant en dan al de dingen die ze zegt, die kleine steken. Ik ken wel wat mensen die zo zijn, eerst iemand op zijn paard zetten en zich dan oprecht afvragen ... 'ik heb toch niks gezegd?'.
Eerst de croissant en dan al de dingen die ze zegt, die kleine steken. Ik ken wel wat mensen die zo zijn, eerst iemand op zijn paard zetten en zich dan oprecht afvragen ... 'ik heb toch niks gezegd?'.

0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
- x 435
Marianne in haar favoriete rol van superfeeks, schijnbaar poeslief, in werkelijkheid onbeschoft ... 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Onbeschoft omdat ze aan Mayra vraagt of ze haar klanten voortaan via de achterdeur binnen wil laten i.p.v. via de woonkamer? Niet iedereen zit te wachten op vreemde mensen in huis. 
De manier waarop Marianne het bracht zag ik eerder als een steek onder water naar Mayra omdat die weer over een eigen huis begon toen ze de papieren voor de scheiding tekende. Waarom hebben ze dan in vredesnaam Mariannes halve huis laten verbouwen?
Het wordt tijd dat beide dames eens wat knopen doorhakken en op zichzelf gaan wonen. Dan weet Marianne waar ze aan toe is en zal ze zich er gewoon bij neer moeten leggen.

De manier waarop Marianne het bracht zag ik eerder als een steek onder water naar Mayra omdat die weer over een eigen huis begon toen ze de papieren voor de scheiding tekende. Waarom hebben ze dan in vredesnaam Mariannes halve huis laten verbouwen?

Het wordt tijd dat beide dames eens wat knopen doorhakken en op zichzelf gaan wonen. Dan weet Marianne waar ze aan toe is en zal ze zich er gewoon bij neer moeten leggen.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ik begrijp dat verwijt van Marianne niet. Bij haar kan toch ook iedereen in en uit lopen. We hebben toch al meegemaakt, dat er iemand onverwachts in de kamer stond. Als bekenden dat kunnen, kan iedereen dat.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
In principe kan iedereen dat wel, maar patiënten zullen dat niet zomaar doen en van bekenden zal Marianne het misschien niet erg vinden? Het is natuurlijk wel zo dat de klanten van Mayra sowieso praktisch allemaal vreemden zijn, en die hebben in de huiskamer niks te zoeken. Ze hoeven alleen in het atelier te zijn, en dat is helemaal apart toegankelijk. 

0 x