Personage waar ik mij het meest aan erger

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door johan1969 »

Die vrouwelijke flik die het schijnhuwelijk moet controleren, kan totaal niet akteren. 'Wij stellen hier de vragen' kwam zou uit een slechte amerikaanse crimi.
0 x
thuisfan_nl
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door thuisfan_nl »

Ik lees hier regelmatig commentaren over hoe slecht en onrealistisch de verhaallijnen wel niet zijn, waardoor de personages zo irritant en ongeloofwaardig worden...Op de eerste plaats vind ik dat allemaal reuze mee vallen, en oké, het is inderdaad niet realistisch maar beter dit soort verhaallijnen als die saaie zooi waar we de twee afgelopen seizoenen mee hebben opgescheept (dus niet dit seizoen, maar de vorige twee seizoenen)...

Na het gehele gedoe rondom Leontien in een gekkenhuis te kregen door Luc dood te laten verklaren (een 'sluw' plan van Luc en Marie) is het eigenlijk niet echt spannend meer geweest in Thuis...dit seizoen zijn ze gelukkig stukken verbeterd. Beter licht onrealistische verhaallijnen (waar wel een grens in zit - jullie weten wel, de grens die overschreden werd bij de 'Manfred' verhaallijn) en zich daarover druk makende personages dat oersaai gedoe rondom een bedrijf dat niet van de grond komt en een café waar het alleen maar gezellig is...Tenminste, dat vind deze "ollander"!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Groot gelijk !

Schijnhuwelijken, scheidingen, ziektes , adoptieproblemen enz zijn meer realistisch dan seks met je pa (terwijl je niet weet dat het je pa is), moorden enz ...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Spannend is het nu in ieder geval ook niet. En de meeste verhalen zijn niet onrealistisch, misschien een beetje aangezet.
Maar dat hele gedoe met dat kind van Peggy en alle personen die daar iets mee te maken krijgen slaat helemaal nergens op.
Het is niet zo absurd dat het leuk wordt, er is geen echte schurk bij betrokken, die vreselijke dingen doet, wat dan wel weer spannend zou kunnen zijn. Het is gewoon oliedom.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Het is niet zo absurd dat het leuk wordt, er is geen echte schurk bij betrokken, die vreselijke dingen doet, wat dan wel weer spannend zou kunnen zijn. Het is gewoon oliedom.
Youri is toch een schatje hé. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hopelijk is die stomme Saar er nu rap uit.

Ik vond dat ze er veel ouder uitzag dan ze was, en precies een opgewarmd lijk.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat ze er nogal bleek uitziet, dat bedoel ik.

En ze ziet er ook geen 18 uit, nu ja Katrien ook niet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef:'Een opgewarmd lijk' is bij ons in Antwerpen een normale uitdrukking voor een bleke, magere persoon.
Dat klopt wel, maar het is wel neerbuigend bedoeld he, je gebruikt die term niet in positieve zin!
0 x
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

satine schreef:
johan1969 schreef:'Een opgewarmd lijk' is bij ons in Antwerpen een normale uitdrukking voor een bleke, magere persoon.
Dat klopt wel, maar het is wel neerbuigend bedoeld he, je gebruikt die term niet in positieve zin!
Kan je die term dan in positieve term gebruiken? -)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Lord F.[/quote]Youri is toch een schatje hé. :)[/quote]
Jouri is zonder meer een schurk. Hij doet inderdaad heel lelijke dingen en daar valt zeker niet mee te lachen.
Maar die overdreven stoere gebaartjes steeds maar weer, maken hem wel belachelijk. Zodanig dat ik ga denken: nou weten we wel dat je stoer bent. Niet steeds dezelfde gebaartjes.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:
lord F. schreef:Youri is toch een schatje hé. :)
Jouri is zonder meer een schurk. Hij doet inderdaad heel lelijke dingen en daar valt zeker niet mee te lachen.
Maar die overdreven stoere gebaartjes steeds maar weer, maken hem wel belachelijk. Zodanig dat ik ga denken: nou weten we wel dat je stoer bent. Niet steeds dezelfde gebaartjes.
Gisteren een klein foutje in de montage trouwens. :) Toen Youri hardhandig bij Nancy binnenviel begon die scene zeker een seconde te vroeg zodat het wel duidelijk was dat ze daar al een tijdje stonden. :)
En goh ja, een Vlaamse acteur die een Albanees speelt, het altijd wel raar natuurlijk. Maar hij brengt het er wel goed vanaf, vind ik. Albanezen doen zich mss altijd zo stoer voor als ze hun eisen kracht willen bij zetten, wie zal het zeggen. ;)
In een soap stoor ik me daar niet zo aan als een slechterik wat stereotiep is, in andere series zou me dat meer storen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten