Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
-
- x 435
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
Geert heeft het goed zitten. De IJzeren Kolonel begint stilletjes aan te versmelten in een Hartelijke Kolonel!

0 x
-
- x 435
Maar hij gaat toch niet met een zieke Judith samen sacken hé. Of alleen om ze warm te houden. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Dat zit er sowieso niet in, hij krijgt eerder het deksel op zijn neus volgens mij.
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat hij Ann lelijk in de kou laat staan...

Ik moet zeggen dat ik wel vind dat hij Ann lelijk in de kou laat staan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Maar met Ann heeft hij geen schijn van kans hé, terwijl met Judith you never know...
0 x
- Sasha
- Poster rang 1
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Geen schijn van kans? Ze is zo ongeveer zijn dochter... En niet alleen qua leeftijd.exsencon schreef:Maar met Ann heeft hij geen schijn van kans hé, terwijl met Judith you never know...
Toffe dokter overigens, héél professioneel. Not.

Zelfs een telefoontje kon er niet meer af.
Wel een nietszeggend papier aan de deur hangen, maar even Ann verwittigen - dat was te veel moeite...

Trouwens, bij Judith heeft hij ook geen kans - maar dat weet hij zelf nog niet.
Hopelijk dringt het snel tot hem door.
0 x
-
- x 435
Oh, was dat papier van hem? Ik snapte er niks van gisteren.satine schreef: Wel een nietszeggend papier aan de deur hangen, maar even Ann verwittigen - dat was te veel moeite...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ja, dat papier heeft Geert aan de deur van de dokterspraktijk gehangen en Marianne - met haar domme oren - heeft het er af getrokken. Nu zitten er waarschijnlijk nog altijd mensen in de wachtzaal te verhongeren omdat ze niet weten dat er geen dokter aanwezig was...
Je kon niet lezen wat er op het papier stond maar later heeft Geert het gezegd aan Judith. Het zal iets geweest zijn als:
"Wegens omstandigheden vandaag geen consultaties. Bij dringende gevallen, wend u tot Dr. Janssens (Steenweg 11). Gelieve ons te excuseren voor dit ongemak"
Je kon niet lezen wat er op het papier stond maar later heeft Geert het gezegd aan Judith. Het zal iets geweest zijn als:
"Wegens omstandigheden vandaag geen consultaties. Bij dringende gevallen, wend u tot Dr. Janssens (Steenweg 11). Gelieve ons te excuseren voor dit ongemak"
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Komaan,Satine Ann is toch lesbisch? En alhoewel Geert wel vorderingen heeft gemaakt in het begrijpen van de menselijke sexualiteit zie ik hem toch niks proberen met Ann en daarenboven is het zeker niet het moment, terwijl Judith die moet toch warm gehouden worden,ja? 

0 x
-
- Poster rang 1
Volgens mij zal zijn afwijzen door Judith samen gaan met het aflopen van de schorsing van Ann en zal hij dan met stille trom vertrekken.
0 x
-
- x 435
zijn hormonen zijn duidelijk op hol geslagen
dat hij zijn afspraak met Ann mist en zelfs niet de moeite doet om haar te verwittigen, is onaanvaardbaar
bij Judith maakt hij volgens mij geen kans, ze ziet in hem enkel een goede collega

dat hij zijn afspraak met Ann mist en zelfs niet de moeite doet om haar te verwittigen, is onaanvaardbaar

bij Judith maakt hij volgens mij geen kans, ze ziet in hem enkel een goede collega
0 x
-
- x 435
Hopelijk geen plannen om hem eruit te laten schrijven dan...Devilex schreef:Volgens mij zal zijn afwijzen door Judith samen gaan met het aflopen van de schorsing van Ann en zal hij dan met stille trom vertrekken.

0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik heb het programma gepauzeerd gisteren, en toen kon je het wel lezen.Crackers schreef:Ja, dat papier heeft Geert aan de deur van de dokterspraktijk gehangen en Marianne - met haar domme oren - heeft het er af getrokken. Nu zitten er waarschijnlijk nog altijd mensen in de wachtzaal te verhongeren omdat ze niet weten dat er geen dokter aanwezig was...
Er stond iets als "Praktijk uitzonderlijk gesloten wegens omstandigheden" maar er stond op dat papier NIETS van bij dringende gevallen zich wenden tot... zoals Geert tegen Judith zei. Misschien stond dit wel op het antwoordapparaat, maar niet op dat papier. Dus, patiënten die langskwamen, wisten nog niet tot waar ze zich moesten wenden....
0 x
-
- x 435