Het is me ontgaan hoe ver die zaak al in het verleden ligt.kingpietro105 schreef:
brengt haar geen stap verder in het proces tegen haar maar zorgt wel door een deukje in dries.
Bestaat er voor zo'n dingen eigenlijk geen verjaringstermijn ?

Het is me ontgaan hoe ver die zaak al in het verleden ligt.kingpietro105 schreef:
brengt haar geen stap verder in het proces tegen haar maar zorgt wel door een deukje in dries.

Dries ware identiteit te laten bovenkomen.. Of dries een drastische beslissing laten nemen dat in het nadeel van hem speelt.jessie V. schreef:Ik begrijp nog niet precies waarom die vrouw perse uit haar caravan moet. Wat is het voordeel hiervan voor Karin?
Dries pesten of is het een onderdeel van haar snode plannen? En wat brengt het dan op?

Enerzijds psychologische oorlogsvoering. Anderzijds heeft die vrouw geen domicilie en verblijft ze permanent in recreatiegebied wat in België niet overal toegelaten is. Om in een recreatiewoning te verblijven moet je dus ook nog een ander vast verblijfsadres hebben.jessie V. schreef:Ik begrijp nog niet precies waarom die vrouw perse uit haar caravan moet. Wat is het voordeel hiervan voor Karin?
Dries pesten of is het een onderdeel van haar snode plannen? En wat brengt het dan op?

Ja, ik had ook de indruk dat ze totaal niet akkoord is met zijn wraakactie tegenover Karin. Waarschijnlijk plaatst zij de gebeurtenissen in een heel ander perspectief en is zij niet haatdragend tegenover Karin.jessie V. schreef:Karins triomf was groot.Die vrouw is wel de dupe. Het is ook niet aan Karin om zoiets te melden.
Maar mama kent haar zoon goed. Hij is waarschijnlijk nog veel slechter dan wij denken

Ze ziet er uit als een junkie die geen verblijfsvergunning heeft en wiens zoon ervoor zorgt dat ze in belgie kan blijven.hannanaske schreef:Ik vond haar vooral wantrouwig en zelfs nogal verwijtend naar haar zoon toe.

Karin en Kobe?kingpietro105 schreef:Ze ziet er uit als een junkie die geen verblijfsvergunning heeft en wiens zoon ervoor zorgt dat ze in belgie kan blijven.
In zekere zin wel hé. Als Dries niet begonnen was met die kinderachtige wraakactie tegen iemand die er gewoon voor zorgde dat zijn vader terecht de verantwoordelijkheid voor zijn daden moest nemen, dan had Karin nooit reden gehad om hem te achtervolgen en dan zat zijn moeder nu niet in de miserie. Hij heeft het met zijn acties alleen maar erger gemaakt.hannanaske schreef:Het is niet zijn fout dat Karin hem is achtervolgd he. En dat zij nu de deurwaarder gestuurd heeft, daar kan Dries ook niet aan doen.

Ja, daarin geef ik je volkomen gelijk. Dat die vader opgepakt werd en gestraft moest worden voor zijn daden, begrijp ik wel. Ik vermoed alleen dat die gebeurtenis ervoor gezorgd heeft dat die moeder in zo'n slechte omstandigheden verzeild is geraakt. Zo interpreteer ik toch het hele verhaal: dat Dries Karin wou wreken omdat hij en zijn moeder ook moeten leven als achtergebleven slachtoffers. En niet dat die mama door Dries zelf in de miserie is achtergebleven, zoals hier al werd beschreven. De wraakacties van Dries vind ik echt niet oké hoor, maar ik kan wel begrijpen dat je hier nogal moedeloos van wordt.tvx1 schreef:In zekere zin wel hé. Als Dries niet begonnen was met die kinderachtige wraakactie tegen iemand die er gewoon voor zorgde dat zijn vader terecht de verantwoordelijkheid voor zijn daden moest nemen, dan had Karin nooit reden gehad om hem te achtervolgen en dan zat zijn moeder nu niet in de miserie. Hij heeft het met zijn acties alleen maar erger gemaakt.hannanaske schreef:Het is niet zijn fout dat Karin hem is achtervolgd he. En dat zij nu de deurwaarder gestuurd heeft, daar kan Dries ook niet aan doen.