Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door Caligula »

Goed opgemerkt! Het huis leek me echter niet echt ardeens.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Goed opgemerkt! Het huis leek me echter niet echt ardeens.
de vrt moet besparen eh, of het echt in de ardennen opgenomen is valt te betwijfelen, maar er hing wel iets frans aan de deur...
Afbeelding
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Zeg maar Angèle, is die niet een beetje te jong? En zit die niet in Spanje met de Cois? Ik heb uiteraard hele stukken gemist...
Goh jong, de moeder van Sam zou 52 moeten zijn als ze 16 jaar was toen Sam geboren was. En gezien Lut Hannes daar al voorbij zit zou het wel goed kunnen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

is er eigenlijk iemand die heeft kunnen zien, wat er op de brievenbus staat. Op het moment dat Tim een ^papiertje in de bus stopt, zie je heel vaag een soort van adreslabel op die brievenbus?
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

annekeHU schreef:is er eigenlijk iemand die heeft kunnen zien, wat er op de brievenbus staat. Op het moment dat Tim een ^papiertje in de bus stopt, zie je heel vaag een soort van adreslabel op die brievenbus?
Ik heb teruggespoeld omdat ik dat ook dacht. Het is geen naam... Het is iets à la geen reclame maar int Frans...
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Die moeder heeft onder bezwarende omstandigheden dat kindje bij de geboorte afgestaan. Door de adoptie op 5 j zag Sam pas wat 'n gezin was. Zij haalden haar er UIT. In Godsnaam geen melodrama van elkaar terugvinden en vogeltjes die fluiten en die moeder blij en in tranen enz. Sam kan die vrouw een en ander vertellen over de gang van zaken de eerste 5 j van haar leven. Gewoon, niet beschuldigend of zo en die vrouw haar verhaal horen maar daarna afstand nemen. Zich concentreren op 'n toekomst met Tim en hun kindje dat van de adoptieouders oma en opa maakt. Ook moet ik er niet aan denken dat dit bijvoorbeeld die zus van Simonne is of een bekende in Thuis ? Yvette zou niet weten (of verzwegen) dat haar dochter 'n kind kreeg en afgestaan heeft ? Gekker moet het niet worden.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik weet ook niet of Angèle (als zij het is) zoveel tijd heeft doorgebracht met Yvette. Het zou dus wel kunnen dat onze Angèle dat op haar eentje gedaan heeft. Tja, normale families in Thuis...
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ik weet ook niet of Angèle (als zij het is) zoveel tijd heeft doorgebracht met Yvette. Het zou dus wel kunnen dat onze Angèle dat op haar eentje gedaan heeft. Tja, normale families in Thuis...
Niet te vergeten dat Simonne de dochter was van Stany Love en Angèle een andere vader had. :)
Maar voorlopig is dus idd nog niet geweten of Sam nu het nichtje is van Simonne. ;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
Caligula schreef:Zeg maar Angèle, is die niet een beetje te jong? En zit die niet in Spanje met de Cois? Ik heb uiteraard hele stukken gemist...
Goh jong, de moeder van Sam zou 52 moeten zijn als ze 16 jaar was toen Sam geboren was. En gezien Lut Hannes daar al voorbij zit zou het wel goed kunnen.
Ja maar het gaat hier om de leeftijd van Angèle, niet die van Lut Hannes. Leeftijd acteur≠leeftijd personage!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
lord F. schreef:
Ja maar het gaat hier om de leeftijd van Angèle, niet die van Lut Hannes. Leeftijd acteur≠leeftijd personage!
Toch eens goed herlezen wat ik schreef. :) Lut Hannes is intussen al de 60 jaar voorbij, dus niet te jong om iemand van (ongeveer) 52 jaar te spelen wat de leeftijd zou moeten zijn van de moeder van Sam. :whistle:
Moderator bericht:
Dit is het topic van het personage Sam De Witte, waar gespeculeerd wordt of het personage Angèle Backx al dan niet haar moeder zou kunnen zijn.
Gelieve ontopic te blijven.
De acteurs en actrices hebben hun eigen subforum.

;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
tvx1 schreef:
lord F. schreef:
Toch eens goed herlezen wat ik schreef. :) Lut Hannes is intussen al de 60 jaar voorbij, dus niet te jong om iemand van (ongeveer) 52 jaar te spelen wat de leeftijd zou moeten zijn van de moeder van Sam. :whistle:
Moderator bericht:
Dit is het topic van het personage Sam De Witte, waar gespeculeerd wordt of het personage Angèle Backx al dan niet haar moeder zou kunnen zijn.
Gelieve ontopic te blijven.
De acteurs en actrices hebben hun eigen subforum.

;)
Zeer juist. De leeftijd van Lut doet hier eigenlijk niets terzake. Zelfs al was ze jonger dan het personage dan kon ze dat nog net zo goed vertolken. Zo is de actrice die de moeder van Adil vertolkt maar 36. De vraag van Caligula was of Angèle oud genoeg kan zijn en ik meen mij te herinneren dat ze wel een paar jaar ouder was dan Simonne. Volgens mij moet het zo ongeveer net kunnen.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Sam bij de kabouters : vandaag nonkel Frank naar deze werf :whistle:
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Een tourke fietsen met tante Simonne
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wat een goede bazin :roll:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Wat een goede bazin :roll:
Nog eens, een baas doet wat hij/zij wil hé. ;)
0 x
Gesloten