Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef:Hoewel Simonne altijd het heilig madammeke speelt, blijft ook zij haar geheimpjes hebben.

Waarom vertelde ze er in één ruk niet bij dat Frankys pa indertijd die brief aan Luc verkocht heeft (het is nu een kopie) in ruil voor 50 procent van de aandelen van Sanitechniek?

Wellicht gaat ook dat wel uitkomen hé, want waarom zou Luc dat nu nog verzwijgen?
En hoe gaat hij dat dan wel willen bewijzen ?
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

tvx1 schreef:
Tiboko schreef:Hoewel Simonne altijd het heilig madammeke speelt, blijft ook zij haar geheimpjes hebben.

Waarom vertelde ze er in één ruk niet bij dat Frankys pa indertijd die brief aan Luc verkocht heeft (het is nu een kopie) in ruil voor 50 procent van de aandelen van Sanitechniek?

Wellicht gaat ook dat wel uitkomen hé, want waarom zou Luc dat nu nog verzwijgen?
En hoe gaat hij dat dan wel willen bewijzen ?
En dan moet hij aan Lowie vertellen dat hij de laatste brief van zijn moeder vernietigd heeft. Komt Luc ook niet ongeschonden uit.

Ik hoop dat Franky zijn gezin weer terug kan verenigen. Als ik van hem was, zou ik Tibo die brief laten lezen, dat die zijn oogkleppen afvallen. Jana en Bram zullen eerder Tibo geloven dan Franky, denk ik, om hen te overtuigen dat Luc ook gefraudeerd heeft.
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

"No F**K*NG WAY" Franky! GO! Neem wraak op die schijnheilige rotzak! :banana-dance: :banana-blonde:

Maar Franky, ga dan toch die brief halen bij Julia en toon hem aan Bram! Waarom er ook meteen vanuit gaan dat de brief verbrand is! (Bram is trouwens echt maar naïef)
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Hebben ze trouwens geen kopie van die brief genomen? Het zou zeer dom zijn mochten ze dat niet gedaan hebben.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omega schreef:Hebben ze trouwens geen kopie van die brief genomen? Het zou zeer dom zijn mochten ze dat niet gedaan hebben.
heel die kluis lag vol met kopieën, volgens Frank ergens eens gezegd heeft. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Wel 1000 kopies heeft hij toen gezegd. Een Frank-overdrijving waarschijnlijk, maar er zullen nog wel kopies zijn. Ik ben blij dat Franky eens wat haar op zijn tanden toont.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

waarschijnlijk omdat hij een rol overnam of omdat hij zn looks niet meeheeft, maar ik vind het één vd meest onderschatte acteurs vd cast.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Yep, en Bram is ook n heel goeie akteur !

On topic : ik snap niet hoe Julia tegen Franky (haar baas toch) praat. Heeft ze nooit gehoord van 'waar rook is, is vuur', van dat verhaal van Frank(y) moest toch wel iets waar zijn.

Wat denkt ze, dat als ze zelf haar ontslag geeft, ze n paar dagen terug mag terugkomen ?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

johan1969 schreef:Yep, en Bram is ook n heel goeie akteur !

On topic : ik snap niet hoe Julia tegen Franky (haar baas toch) praat. Heeft ze nooit gehoord van 'waar rook is, is vuur', van dat verhaal van Frank(y) moest toch wel iets waar zijn.

Wat denkt ze, dat als ze zelf haar ontslag geeft, ze n paar dagen terug mag terugkomen ?
Vermits noch Franky, noch Jens weten hoe die oven werkt, zal het wel moeten he.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

lord F. schreef:
Omega schreef:Hebben ze trouwens geen kopie van die brief genomen? Het zou zeer dom zijn mochten ze dat niet gedaan hebben.
heel die kluis lag vol met kopieën, volgens Frank ergens eens gezegd heeft. :)
Toch heb ik de indruk dat ze de originele brief gegeven hebben aan Julia. Gelukkig heeft ze hem toch gelezen. Maar voor hetzelfde geld bleef hij in de vuilnisbak zitten en was hij dus weg. Met een kopie kan je niet veel indruk meer maken.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik dacht wel dat Frank het origineel aan Luc heeft gegeven in ruil voor de aandelen, maar hij heef ook gezegd dat hij nog "1000 kopies" had...
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Als het een copie was, vraag ik me af waarom ze niet gevraagd hebben waar het origineel dan wel was... Maar het leek een kleurcopie, het briefpapier was gekleurd...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Het origineel is inderdaad door Luc verbrand.
Soms is het moeilijk om een kleurkopie van een origineel te onderscheiden, zeker als je emotioneel bent.

En Lowie zal het handschrift van zijn moeder wel herkend hebben - moest ik zo'n nieuws onder mijn neus krijgen zou ook niet mijn eerste vraag zijn of dit wel een origineel document is.

Maar dit is wel het topic van Franky. :!:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

"Ha Lowie is in het magazijn misschien? Lowie?!!!??? Joeeeeehoeeeee!" :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

:dance: GO FRANKY! Nogmaals! :dance:

(Al is hij nu wel érg tegen Luc zijn kar aan het schoppen en dat zou wel eens ernstige gevolgen kunnen hebben...)
0 x
Gesloten