Luc Bomans (Mark Willems)
-
Lazylady
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Luc had wel beter eerlijk geweest tegen Guy. Het zou niet makkelijk geweest zijn, maar dan had Guy tenminste geen valse hoop nu en eerlijkheid duurt het langst.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Luc heeft de bladzijde met het woord "eerlijk" lang geleden uit zijn woordenboek gescheurdLazylady schreef:Luc had wel beter eerlijk geweest tegen Guy. Het zou niet makkelijk geweest zijn, maar dan had Guy tenminste geen valse hoop nu en eerlijkheid duurt het langst.
hij heeft al een indrukwekkend palmares van liegen en bedriegen
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

de laatste tijd is hij erg braaf wat dat betreft vind ik.Wallanderjunior schreef:Luc heeft de bladzijde met het woord "eerlijk" lang geleden uit zijn woordenboek gescheurdLazylady schreef:Luc had wel beter eerlijk geweest tegen Guy. Het zou niet makkelijk geweest zijn, maar dan had Guy tenminste geen valse hoop nu en eerlijkheid duurt het langst.![]()
Ik vond het wel wat onrealistisch dat hij in zijn agenda gezet had "Noorderzon lunch Julia". Dat zet je toch niet zo uitgebreid in je agenda als je de ochtend zelf pas de afspraak hebt gemaakt.
Ik zou hoogstens gewoon de letter N (van Noorderzon) in mijn agenda zetten, als ik het er al in zou zetten. Je zet toch ook niet "klein pak friet met pickels frituur De lustige Friet" in je agenda?
Luc zal wel genoeg gebrand geweest zijn op die afspraak dat hij ze beslist niet had vergeten.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, dat vond ik ook nogal dom van hem. En ook niks voor Luc om zo in zijn kaarten te laten kijken!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
O, wat kan Luc toch goed slijmen!
Zou hij daar nu echt elke middag gaan helpen? Hij heeft al een loodgieter minder...
Zou hij daar nu echt elke middag gaan helpen? Hij heeft al een loodgieter minder...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

elke middag >> vanaf dat julia toehapt zal het niet meer nodig zijn zeker?satine schreef:O, wat kan Luc toch goed slijmen!![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
KennethC
- Nog geen rang
Ik denk dat Guy dan eens in Luc zijn agenda zal kijken, en dan doorhebben dat het koekenbak is.Crackers schreef:de laatste tijd is hij erg braaf wat dat betreft vind ik.Wallanderjunior schreef:Luc heeft de bladzijde met het woord "eerlijk" lang geleden uit zijn woordenboek gescheurdLazylady schreef:Luc had wel beter eerlijk geweest tegen Guy. Het zou niet makkelijk geweest zijn, maar dan had Guy tenminste geen valse hoop nu en eerlijkheid duurt het langst.![]()
Ik vond het wel wat onrealistisch dat hij in zijn agenda gezet had "Noorderzon lunch Julia". Dat zet je toch niet zo uitgebreid in je agenda als je de ochtend zelf pas de afspraak hebt gemaakt.
Ik zou hoogstens gewoon de letter N (van Noorderzon) in mijn agenda zetten, als ik het er al in zou zetten. Je zet toch ook niet "klein pak friet met pickels frituur De lustige Friet" in je agenda?
Luc zal wel genoeg gebrand geweest zijn op die afspraak dat hij ze beslist niet had vergeten.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Franky zit de hele dag in het ziekenhuis, Bram loopt vakanties te annuleren en spullen op te halen in de Zus&Zo, Guy is op ziekenbezoek bij zijn ex-schoonpapa en toch staat Luc op z'n gemak de spaghetti te koken in de Noorderzon...
Het is maar goed dat Julia zo snel ingaat op Luc zijn avances, anders zou Sanitechniek wel eens heel rap failliet kunnen zijn!
Het is maar goed dat Julia zo snel ingaat op Luc zijn avances, anders zou Sanitechniek wel eens heel rap failliet kunnen zijn!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Al goed dat hij hoofd- en bijzaken van elkaar kan scheidenChristel schreef:Franky zit de hele dag in het ziekenhuis, Bram loopt vakanties te annuleren en spullen op te halen in de Zus&Zo, Guy is op ziekenbezoek bij zijn ex-schoonpapa en toch staat Luc op z'n gemak de spaghetti te koken in de Noorderzon...![]()
Daarom dat hij een potentiële klant niet eens verwittigt als hij later is...
0 x
-
lelie
- Nog geen rang
Volledig mee eens...de schryvers laten soms nogal steken vallen!satine schreef:Al goed dat hij hoofd- en bijzaken van elkaar kan scheidenChristel schreef:Franky zit de hele dag in het ziekenhuis, Bram loopt vakanties te annuleren en spullen op te halen in de Zus&Zo, Guy is op ziekenbezoek bij zijn ex-schoonpapa en toch staat Luc op z'n gemak de spaghetti te koken in de Noorderzon...![]()
Het is maar goed dat Julia zo snel ingaat op Luc zijn avances, anders zou Sanitechniek wel eens heel rap failliet kunnen zijn!![]()
Daarom dat hij een potentiële klant niet eens verwittigt als hij later is...
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Wat een vuile profiteur die Luc. Zo profiteren van de situatie rond Simonne om Julia binnen te doen. En dat terwijl hij verdorie geen haar better is dan Guy, het is zelf een moordenaar!!!
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
lord F.
- Poster rang 5

lol, eigenlijk mag hij Femke dus heel dankbaar zijn.fan_van_marianne schreef:Wat een vuile profiteur die Luc. Zo profiteren van de situatie rond Simonne om Julia binnen te doen. En dat terwijl hij verdorie geen haar better is dan Guy, het is zelf een moordenaar!!!
(even in contrast met de middagafleveringen van onlangs waar hij het net verkorven had bij Femke)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Hoe Luc en Julia kussen, precies 10-jarigen ? En zijn ze nu al samen ?
Ik geloof dat Luc, Guy heeft aangegeven en dan nog anoniem, zo laf is hij wel. Zo is hij van zijn concurrentie vanaf...
Het zou wel kunnen dat Guy per ongeluk Simonne heeft aangereden, in een vlaag van zinsverbijstering, of omdat hij dacht dat Simonne, Julia was. Ze hadden toen hetzelfde kapsel !
We hebben niet gezien dat Femke, Simonne heeft aangereden en ze weet het zelf ook niet. De bluts in de wagen was er trouwens al n paar dagen voor de trouw.
Ik geloof dat Luc, Guy heeft aangegeven en dan nog anoniem, zo laf is hij wel. Zo is hij van zijn concurrentie vanaf...
Het zou wel kunnen dat Guy per ongeluk Simonne heeft aangereden, in een vlaag van zinsverbijstering, of omdat hij dacht dat Simonne, Julia was. Ze hadden toen hetzelfde kapsel !
We hebben niet gezien dat Femke, Simonne heeft aangereden en ze weet het zelf ook niet. De bluts in de wagen was er trouwens al n paar dagen voor de trouw.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Eens een vriend, altijd een vriend. Dat telt niet voor onze Luc. Guy was zijn grote vriend, toen iedereen hem de rug toekeerde. Hij liep zich het vuur uit de sloffen voor Guy. Zo lang is dat nog niet geleden. Nu verraadt hij hem, dubbel.
Hij maakte grote haast om Julia in te pikken en is er als de kippen bij om hem aan te geven bij de politie.
Het is dat we Luc nu wel kennen, anders zou ik me afvragen: waarom?
Hij maakte grote haast om Julia in te pikken en is er als de kippen bij om hem aan te geven bij de politie.
Het is dat we Luc nu wel kennen, anders zou ik me afvragen: waarom?
0 x