He, he, dat lucht op!
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Wat een ettertje, zeg, is die Tim. Net een achterbaks kuitenbijtend minihondje, een mini-Assad die dan maar flik wordt om zijn woede op de mensheid te koelen.
He, he, dat lucht op!
He, he, dat lucht op!
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Omega
- x 435
Femke was toch eerlijk? Want ze wist toen zelf nog niet dat ze zwanger was.Tiboko schreef:Toen ze donderdag weer "goedmaakseks" hadden, zei ze nog tegen Tim "ik ben zooooo blij dat ik eerlijk tegenover jou ben geweest". Waarna hij minder dan één dag later zelf moet ontdekken dat ze weer niet geheel eerlijk is geweest, want ze zei niet dat ze zwanger wassatine schreef:Dat dacht ik ook eerst - maar hij kan haar natuurlijk WEL verwijten dat ze geen voorzorgsmaatregelen genomen heeft.Devilex schreef:Langs een kant kan hij haar enkel verwijten dat ze het hem nog niet gezegd had van die zwangerschap, ze wist het pas de avond ervoor.![]()
Uiteindelijk kan Femke er niet aan doen dat ze zwanger was. Ze heeft die misstap met Peter al genoeg bekocht.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Toen Tim zei "als ik het niet zelf ontdekt had, zou je het mij verteld hebben?" zei ze spontaan "maar ja Tim, natuurlijk".Omega schreef:Femke was toch eerlijk? Want ze wist toen zelf nog niet dat ze zwanger was.
Uiteindelijk kan Femke er niet aan doen dat ze zwanger was. Ze heeft die misstap met Peter al genoeg bekocht.
Sta me toe daar even mee te lachen, ze had het hem in geen honderd jaar verteld. Natuurlijk is Tim zo'n goeierd dat hij haar binnen een week of drie weer vergeeft. Dat of hij heeft dementie, kan ook, hij vergee(f)t meestal nogal snel, heb ik soms de indruk
0 x
-
Omega
- x 435
Dat is het vreemd. Eerst was alles terug koek en ei. Dat Femke plots zwanger blijkt is niet iets waar ze zelf om gevraagd heeft.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Nee, ze is onbevlekt ontvangen. Of de notaris heeft haar besprongen toen ze sliep.Omega schreef:Dat is het vreemd. Eerst was alles terug koek en ei. Dat Femke plots zwanger blijkt is niet iets waar ze zelf om gevraagd heeft.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
"Goed idee maar Tim zou toch wel wat meer hmm......mogen hebben! En om nu met Femke in zee te gaan, daarvoor is hij nu eenmaal een maatje te klein."
Femke komt van een marginaal milieu en dure kapsels en kleren kunnen dat niet wegsteken. Tim is te goed voor haar !
t Zou me niet verwonderen moest Nancy ook gedronken hebben tijdens haar zwangerschap.
Femke komt van een marginaal milieu en dure kapsels en kleren kunnen dat niet wegsteken. Tim is te goed voor haar !
t Zou me niet verwonderen moest Nancy ook gedronken hebben tijdens haar zwangerschap.
0 x
-
Lazylady
- x 435
En het niet veilig doen heeft ze zelf ook niet om gevraagd?Omega schreef:Dat Femke plots zwanger blijkt is niet iets waar ze zelf om gevraagd heeft.
johan1969 schreef:Nee, ze is onbevlekt ontvangen. Of de notaris heeft haar besprongen toen ze sliep.
Ik snap wel dat Tim nu zo doet. Ik heb ook al lang geen medelijden meer...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Die zwangerschap is wel extra confronterend natuurlijk... Tim had haar het slippertje nog maar net vergeven, en dan strooit die zwangerschap weer een hoop extra zout in die nog vrij verse wond.Omega schreef:Dat is het vreemd. Eerst was alles terug koek en ei. Dat Femke plots zwanger blijkt is niet iets waar ze zelf om gevraagd heeft.
Pijnlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
en dat eeuwige gesmeek... en toch maar niet begrijpen hé...Christel schreef:Die zwangerschap is wel extra confronterend natuurlijk... Tim had haar het slippertje nog maar net vergeven, en dan strooit die zwangerschap weer een hoop extra zout in die nog vrij verse wond.
Pijnlijk...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Dat staat mij ook erg tegen van Femke. Dat eeuwige onderdanige gedrag en het gesmeek om vergeving. Maar dat heb ik, geloof ik al eens meer gezegd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...
Ook dat om de 3 seconden blijven bellen naar Tim, terwijl hij duidelijk niet op wilde nemen.
Dingen even laten rusten zodat iemand een beetje op adem kan komen na de schok, is iets wat Femke maar niet schijnt te begrijpen. Ze blijft maar drammen, net zoals indertijd met Simonne...
Dat Tim schoon genoeg van haar heeft, kan ik me echt wel voorstellen. Zeker nadat ze gisteren ook nog eens vrolijk met teveel alcohol achter haar kiezen, achter het stuur kroop...
Ook dat om de 3 seconden blijven bellen naar Tim, terwijl hij duidelijk niet op wilde nemen.
Dingen even laten rusten zodat iemand een beetje op adem kan komen na de schok, is iets wat Femke maar niet schijnt te begrijpen. Ze blijft maar drammen, net zoals indertijd met Simonne...
Dat Tim schoon genoeg van haar heeft, kan ik me echt wel voorstellen. Zeker nadat ze gisteren ook nog eens vrolijk met teveel alcohol achter haar kiezen, achter het stuur kroop...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Extra confronterend en weer iets dat ze verzwegen heeft voor hem. Vooral dat laatste zal ook doorwegen.Christel schreef:Die zwangerschap is wel extra confronterend natuurlijk... Tim had haar het slippertje nog maar net vergeven, en dan strooit die zwangerschap weer een hoop extra zout in die nog vrij verse wond.Omega schreef:Dat is het vreemd. Eerst was alles terug koek en ei. Dat Femke plots zwanger blijkt is niet iets waar ze zelf om gevraagd heeft.
Pijnlijk...
0 x

-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

En nu kan ze binnenkort naast Frank en Eddy gaan zitten... 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- Crackers
- Poster rang 5

Waar bemoeit die flik Danny zich eigenlijk mee? Als je een alcoholcontrole doet moet je dan je vriendjes en kennissen laten doorrijden als ze positief blazen? Geen alcohol in het verkeer zou het motto moeten zijn en al zeker bij de politie.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

het is ook wel een rare situatie natuurlijk.Crackers schreef:Waar bemoeit die flik Danny zich eigenlijk mee? Als je een alcoholcontrole doet moet je dan je vriendjes en kennissen laten doorrijden als ze positief blazen? Geen alcohol in het verkeer zou het motto moeten zijn en al zeker bij de politie.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!