Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door Peter Jansens »

Wat een ettertje, zeg, is die Tim. Net een achterbaks kuitenbijtend minihondje, een mini-Assad die dan maar flik wordt om zijn woede op de mensheid te koelen.

He, he, dat lucht op! :razz:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Tiboko schreef:
satine schreef:
Devilex schreef:Langs een kant kan hij haar enkel verwijten dat ze het hem nog niet gezegd had van die zwangerschap, ze wist het pas de avond ervoor.
Dat dacht ik ook eerst - maar hij kan haar natuurlijk WEL verwijten dat ze geen voorzorgsmaatregelen genomen heeft.
Toen ze donderdag weer "goedmaakseks" hadden, zei ze nog tegen Tim "ik ben zooooo blij dat ik eerlijk tegenover jou ben geweest". Waarna hij minder dan één dag later zelf moet ontdekken dat ze weer niet geheel eerlijk is geweest, want ze zei niet dat ze zwanger was :roll:
Femke was toch eerlijk? Want ze wist toen zelf nog niet dat ze zwanger was.

Uiteindelijk kan Femke er niet aan doen dat ze zwanger was. Ze heeft die misstap met Peter al genoeg bekocht.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

Omega schreef:Femke was toch eerlijk? Want ze wist toen zelf nog niet dat ze zwanger was.

Uiteindelijk kan Femke er niet aan doen dat ze zwanger was. Ze heeft die misstap met Peter al genoeg bekocht.
Toen Tim zei "als ik het niet zelf ontdekt had, zou je het mij verteld hebben?" zei ze spontaan "maar ja Tim, natuurlijk".

Sta me toe daar even mee te lachen, ze had het hem in geen honderd jaar verteld. Natuurlijk is Tim zo'n goeierd dat hij haar binnen een week of drie weer vergeeft. Dat of hij heeft dementie, kan ook, hij vergee(f)t meestal nogal snel, heb ik soms de indruk :lol:
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Dat is het vreemd. Eerst was alles terug koek en ei. Dat Femke plots zwanger blijkt is niet iets waar ze zelf om gevraagd heeft.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Omega schreef:Dat is het vreemd. Eerst was alles terug koek en ei. Dat Femke plots zwanger blijkt is niet iets waar ze zelf om gevraagd heeft.
Nee, ze is onbevlekt ontvangen. Of de notaris heeft haar besprongen toen ze sliep.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

"Goed idee maar Tim zou toch wel wat meer hmm......mogen hebben! En om nu met Femke in zee te gaan, daarvoor is hij nu eenmaal een maatje te klein."

Femke komt van een marginaal milieu en dure kapsels en kleren kunnen dat niet wegsteken. Tim is te goed voor haar !

t Zou me niet verwonderen moest Nancy ook gedronken hebben tijdens haar zwangerschap.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Omega schreef:Dat Femke plots zwanger blijkt is niet iets waar ze zelf om gevraagd heeft.
En het niet veilig doen heeft ze zelf ook niet om gevraagd?
johan1969 schreef:Nee, ze is onbevlekt ontvangen. Of de notaris heeft haar besprongen toen ze sliep.
:mrgreen:

Ik snap wel dat Tim nu zo doet. Ik heb ook al lang geen medelijden meer... :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Omega schreef:Dat is het vreemd. Eerst was alles terug koek en ei. Dat Femke plots zwanger blijkt is niet iets waar ze zelf om gevraagd heeft.
Die zwangerschap is wel extra confronterend natuurlijk... Tim had haar het slippertje nog maar net vergeven, en dan strooit die zwangerschap weer een hoop extra zout in die nog vrij verse wond.
Pijnlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:Die zwangerschap is wel extra confronterend natuurlijk... Tim had haar het slippertje nog maar net vergeven, en dan strooit die zwangerschap weer een hoop extra zout in die nog vrij verse wond.
Pijnlijk...
en dat eeuwige gesmeek... en toch maar niet begrijpen hé... :roll:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat staat mij ook erg tegen van Femke. Dat eeuwige onderdanige gedrag en het gesmeek om vergeving. Maar dat heb ik, geloof ik al eens meer gezegd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad...
Ook dat om de 3 seconden blijven bellen naar Tim, terwijl hij duidelijk niet op wilde nemen.
Dingen even laten rusten zodat iemand een beetje op adem kan komen na de schok, is iets wat Femke maar niet schijnt te begrijpen. Ze blijft maar drammen, net zoals indertijd met Simonne...

Dat Tim schoon genoeg van haar heeft, kan ik me echt wel voorstellen. Zeker nadat ze gisteren ook nog eens vrolijk met teveel alcohol achter haar kiezen, achter het stuur kroop... :doh:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Christel schreef:
Die zwangerschap is wel extra confronterend natuurlijk... Tim had haar het slippertje nog maar net vergeven, en dan strooit die zwangerschap weer een hoop extra zout in die nog vrij verse wond.
Pijnlijk...
Extra confronterend en weer iets dat ze verzwegen heeft voor hem. Vooral dat laatste zal ook doorwegen.
0 x
Afbeelding
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

En nu kan ze binnenkort naast Frank en Eddy gaan zitten... :mrgreen:
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Waar bemoeit die flik Danny zich eigenlijk mee? Als je een alcoholcontrole doet moet je dan je vriendjes en kennissen laten doorrijden als ze positief blazen? Geen alcohol in het verkeer zou het motto moeten zijn en al zeker bij de politie.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Waar bemoeit die flik Danny zich eigenlijk mee? Als je een alcoholcontrole doet moet je dan je vriendjes en kennissen laten doorrijden als ze positief blazen? Geen alcohol in het verkeer zou het motto moeten zijn en al zeker bij de politie.
het is ook wel een rare situatie natuurlijk. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie