Sunny Addo (Prince K. Appiah)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Ik heb wel de indruk dat Sunny beseft wat voor iemand Femke is, maar dat hij er voorlopig in meegaat voor zijn pleziertje
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Laat die man nu eindelijk eens deftig Nederlands praten i.p.v. die Engelse uitschuivers. Hijzelf zou ze 'One Liners' noemen, wij misschien: iets dat zoveel beter klinkt, en ik denk dat dat net iets beter zou overkomen voor ons allemaal.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Helemaal mee eens!daffy duck schreef: do 19 dec 2024, 11:47 Laat die man nu eindelijk eens deftig Nederlands praten i.p.v. die Engelse uitschuivers. Hijzelf zou ze 'One Liners' noemen, wij misschien: iets dat zoveel beter klinkt, en ik denk dat dat net iets beter zou overkomen voor ons allemaal.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Mij stoort het niet echt - zijn eeuwige overdreven optimisme daarentegen...
Soms is het draaglijk, maar vaak is het supervermoeiend.
Soms is het draaglijk, maar vaak is het supervermoeiend.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Was toch raar dat er daar blijkbaar een geldprobleem is bij Sunny. Hij heeft toch vast werk, en klust ook bij bij Feniks. Of wordt dat allemaal gezien als vriendendienst en krijgt hij daar geen vergoeding voor? Ik vond dat Femke er licht overging toen hij verklaarde dat hij centjes nodig had. Na alles wat hij voor haar gedaan heeft mocht ze ook wel wat dieper ingaan op die opmerking. Misschien kon zij hem ook eens helpen.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Met 45 euro kan hij amper eten kopen voor 2 voor 2 dagen. Ik snap het ook niet.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Dit is inderdaad behoorlijk vreemd. Sunny woont in een soort one bed studio (Therese slaapt immers in de living op een sofa), hij heeft de job van chef bij de huisvuil ophalingsdienst en werkte voordien 's avonds in Bar Madame & nu in de wijnbar (wellicht in het zwart, beide bijjobs). Tenzij hij een gokprobleem heeft of grote schulden uit het verleden is het onmogeljjk dat hij die standaard n schoolrekening niet zou kunnen betalen he.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dan doet hij wel boodschappen in een dure winkel. Of hij zet de tering niet naar de nering.frankeneddy1 schreef: do 19 dec 2024, 23:01 Met 45 euro kan hij amper eten kopen voor 2 voor 2 dagen.
Mij verwonderde het ook wel, er zaten blijkbaar nog wel meer onbetaalde rekeningen in die doos, dus omgaan met geld is blijkbaar niet zijn sterkste kant.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Hij heeft misschien nog een kind ergens waar hij alimentatie moet voor betalen, beetje het Peter-Yasmine verhaal.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Het leven als single is niet simpel. Kinderen kosten ook geld. Ms heeft hij nog n dure auto ? Chef bij de vuilnisophaling verdient volgens mij ook niet zo goed. Als je n beetje n normaal leven als single wil leiden, zelfs zonder kinderen, moet je al 2500 € netto verdienen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dan heb ik nooit een normaal leven geleid, want dat had ik niet als alleenstaande ouder van 3 en nu als gepensioneerde al helemaal niet.
Veel hangt af van wat je 'normaal' noemt.
Ontopic:
Feit is dat Sunny in geldproblemen zit - ben benieuwd hoe hij die gaat oplossen, zeker als Thérèse bij hem blijft wonen en (voorlopig) niet werkt.
Veel hangt af van wat je 'normaal' noemt.
Ontopic:
Feit is dat Sunny in geldproblemen zit - ben benieuwd hoe hij die gaat oplossen, zeker als Thérèse bij hem blijft wonen en (voorlopig) niet werkt.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Je mag niet vergeten dat alles zowat in prijs minstens verdubbeld, verdriedubbeld of zelfs nog meer is Satine.
Huishuur, vaste kosten, voeding...
Ik ben ook alleenstaande moeder en ik kan Johan geen ongelijk geven over dat bedrag (en mijn huis is afbetaald). En wij doen ook niet zot qua uitgaven behalve voor school dit jaar waar er een dure camera moest aangekocht worden. En een schoolrekening van 116 euro? Werken die daar aan gouden keanen? Moest er materiaal aangekocht worden via school?
Hoeveel zou Sunny maandelijks moeten betalen voor dat studiootje? Hoeveel vaste kosten heeft hij? Heeft hij vroeger schulden moeten maken om te overleven?
Moeilijk om te oordelen zonder een volledig beeld.
Huishuur, vaste kosten, voeding...
Ik ben ook alleenstaande moeder en ik kan Johan geen ongelijk geven over dat bedrag (en mijn huis is afbetaald). En wij doen ook niet zot qua uitgaven behalve voor school dit jaar waar er een dure camera moest aangekocht worden. En een schoolrekening van 116 euro? Werken die daar aan gouden keanen? Moest er materiaal aangekocht worden via school?
Hoeveel zou Sunny maandelijks moeten betalen voor dat studiootje? Hoeveel vaste kosten heeft hij? Heeft hij vroeger schulden moeten maken om te overleven?
Moeilijk om te oordelen zonder een volledig beeld.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Natuurlijk weet ik dat prijzen gestegen zijn - maar mijn inkomen momenteel komt nog niet in de buurt van wat Johan vooropstelt.
En toch leef ik, heb ik wat ik nodig heb en ben ik schuldenvrij. En ik moet ook mijn vaste kosten betalen en krijg mijn spullen niet gratis in de winkel.
Ik denk niet dat Thérèse een dure camera voor school nodig heeft - een beroepsafdeling kost vaak meer dan een ASO omdat er ook materiaal en/of gereedschap aangekocht moet worden, maar dat is ook niet elk jaar opnieuw. Gereedschap gaat een hele opleiding mee.
En die schoolrekening is een heel pak minder dan wat ik indertijd - toen al - betaalde.
Maar goed, we hebben allemaal onze eigen ervaringen.
Misschien kunnen we er gewoon van uitgaan dat Sunny momenteel geldproblemen heeft omdat dit past in de (komende???) verhaallijn.
En toch leef ik, heb ik wat ik nodig heb en ben ik schuldenvrij. En ik moet ook mijn vaste kosten betalen en krijg mijn spullen niet gratis in de winkel.
Ik denk niet dat Thérèse een dure camera voor school nodig heeft - een beroepsafdeling kost vaak meer dan een ASO omdat er ook materiaal en/of gereedschap aangekocht moet worden, maar dat is ook niet elk jaar opnieuw. Gereedschap gaat een hele opleiding mee.
En die schoolrekening is een heel pak minder dan wat ik indertijd - toen al - betaalde.
Maar goed, we hebben allemaal onze eigen ervaringen.
Misschien kunnen we er gewoon van uitgaan dat Sunny momenteel geldproblemen heeft omdat dit past in de (komende???) verhaallijn.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
On topic
. Lang geleden dat we Sunny nog gezien hebben en zeker Therese, wat is er met haar gebeurd ?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Inderdaad, niet dat ik hem mis maar het is raar dat hij zo duidelijk aanwezig was, de aanstoot gaf voor een nieuw probleem: geldtekort voor hem en Therese, en dat het nu opeens stil is rond hen. Misschien omdat er nu andere accenten gelegd worden: Sam, Artemis, Britney, Suske, ....en dat hij dan weer zal opduiken. Ook Femke heeft hem minder nodig nu Vic weer bij haar mag komen.johan1969 schreef: zo 12 jan 2025, 08:03 Lang geleden dat we Sunny nog gezien hebben en zeker Therese,
0 x