Inhouden seizoen 26

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Inhouden seizoen 26

Bericht door martha »

Een oude bekende keert terug naar huis : dat zal Olivia zijn want waarom anders werd er zo de nadruk gelegd op het feit dat Tamara eventjes over en weer ging naar Londen ?

En wat heeft Frank nu weer uitgespookt ?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 26

Bericht door Tiboko »

martha schreef: wo 04 nov 2020, 12:18 Een oude bekende keert terug naar huis : dat zal Olivia zijn...
Lijkt me logisch, er werd in de aflevering van gisteren ook al naar verwezen toen Tamara zo vol enthousiasme vertelde over Londen en Lowieke het even moeilijk had. Ik dacht meteen dat er iets staat aan te komen (en bovendien zal de actrice in kwestie door corona haar studies in Londen ook tijdelijk hebben moeten onderbreken, dus is ze vrij).

Die nieuwe confrontatie, kijk ik naar uit :)

Iets waar ik minder naar uitkijk is dat ze weer gaan boksen en nu ook Femke blijkbaar gaat meedoen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Inhouden seizoen 26

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: wo 04 nov 2020, 16:41 Iets waar ik minder naar uitkijk is dat ze weer gaan boksen en nu ook Femke blijkbaar gaat meedoen.
Het is alsof er maar één sport bestaat in thuis. Iedereen gaat boksen. Niet dat het veel uithaalt, want als ze aangevallen worden, zoals met Xander en Tania, kunnen ze zich niet verdedigen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Inhouden seizoen 26

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: wo 04 nov 2020, 16:41 en bovendien zal de actrice in kwestie door corona haar studies in Londen ook tijdelijk hebben moeten onderbreken, dus is ze vrij
Is dat zo? Onderwijs is toch niet stopgezet? In het slechtste geval kan ze toch ook gewoon afstandsonderwijs volgen in haar woonplaats ginder? Trouwens was dat niet voor slechts een jaar dat ze naar ginder ging (en dan bedoel ik de actrice). Dat jaar is ondertussen wel afgelopen zeker?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Inhouden seizoen 26

Bericht door apestaart »

Angèle huilt uit bij haar zus, zou het toch definitief gedaan zijn tussen haar en Eddy? :denk:
Christine en Adil zijn oneens over het personeelsbeleid, ik hoop dat Eddy niet alsnog buiten vliegt bij ACE.
Christine waarschuwt Thilly dat ze Adil moet gerust laten, zou Thilly Adil proberen binnen te doen, zou me niet verwonderen echt iets voor Thilly. :thumbdown:
0 x
ikke
x 435

Inhouden seizoen 26

Bericht door ikke »

apestaart schreef: do 12 nov 2020, 10:17 Christine waarschuwt Thilly dat ze Adil moet gerust laten, zou Thilly Adil proberen binnen te doen, zou me niet verwonderen echt iets voor Thilly.
Ik denk dat Thilly Christine doorheeft en Adil wil waarschuwen. Thilly is egoïstisch maar verre van dom...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Inhouden seizoen 26

Bericht door martha »

Jacques en Paulien gaan samen op stap : dat voorspelt niets goed :shock:

En wat Thilly en Adil betreft : ik denk dat Thilly bij ACE gaat binnenwaaien en gaat proberen er de scepter te moeten zwaaien, ze is gewend dat alle mannen aan haar voeten vallen, ze een onweerstaanbare charme heeft maar dat Christine daar niet zal mee kunnen lachen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 26

Bericht door Tiboko »

martha schreef: do 12 nov 2020, 14:27 En wat Thilly en Adil betreft : ik denk dat Thilly bij ACE gaat binnenwaaien
Ik denk gewoon dat Thilly haar oude baan terug vraagt (en krijgt van Adil) en dat Christine dit allesbehalve fijn vindt.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Inhouden seizoen 26

Tiboko schreef: do 12 nov 2020, 14:53 Ik denk gewoon dat Thilly haar oude baan terug vraagt
Heeft Tilly dan verrassend genoeg inzicht in de nieuwe technieken. Heeft ze hierover gestudeerd in Vietnam of Sjakamaka??
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 26

Bericht door Tiboko »

Komaan Daffy, alsof dat in de realistische wereld van Thuis ook maar enig belang heeft.

Neem Eddy, die draait mee alsof hij nooit iets anders gedaan heeft :denk:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Inhouden seizoen 26

Bericht door jessie V. »

Adil gedraagt zich als een echte baas....................
Ik weet niet precies wat dat inhoudt, maar het werd wel eens tijd.
0 x
ikke
x 435

Inhouden seizoen 26

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: za 21 nov 2020, 09:42 Adil gedraagt zich als een echte baas.
Ik vraag mij ook af wat dat zal betekenen. De ene baas is de andere niet, na meer dan 40 jaar werken, bij diverse firma's, heb ik ook al diverse soorten bazen meegemaakt. Ik kan niet zeggen wat een echte baas nu eigenlijk is...wel voor welke baas ik 't liefste werk(te).
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Inhouden seizoen 26

Als een echte baas.. met Christine als duiveltje in z'n achterhoofd of hetgeen hij echt wilt? :smile:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Inhouden seizoen 26

Bericht door jessie V. »

Lowie slooft zich uit voor Bowie. Waar zou dat nou opeens vandaan komen????
Onenigheid tussen Karin en Tom. Heb eigenlijk weinig anders gezien tussen die twee. Al of niet met "grappige bedoelingen".
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 26

Bericht door Tiboko »

"Tim valt binnen op de Withoeve". Op Kerstdag ??
0 x
Gesloten