Jessica Engels (Ditte Jaspers)
- Flower-Power
- Poster rang 2
Re: Jessica Engels (Ditte Jaspers)
Ze profiteert van de naïviteit van Ann
En volgens mij is ze al tot over haar oren verliefd op Ann die dat niet eens door heeft.
En volgens mij is ze al tot over haar oren verliefd op Ann die dat niet eens door heeft.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Als het "maar" gewoon een verliefdheid was...Flower-Power schreef:En volgens mij is ze al tot over haar oren verliefd op Ann die dat niet eens door heeft.
Als je kijkt wat Jessica heeft gedaan om in een goed blaadje te komen bij Tamara, die ze nu ineens compleet vergeten lijkt te zijn terwijl ze al haar energie richt op Ann, vraag ik me af of dat meisje wel gewoon verliefd wordt. Ze komt op mij eerder heel obsessief over...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Die twee zouden beter een koppel worden...RWSBfan schreef:PsychoJessica volgende week,net als Arne

0 x
-
- Nog geen rang
Waarom geen interactie tussen Ann/Jessica in de finale? Durfden de scenaristen het niet aan? Als het nooit het oorspronkelijke plan was: oke. Maar het leek me toch veel "foreshadowing" om dan in de finale niets met deze 2 personages te doen.
Ik herinner me nog dat het een jaar of 10 geen probleem was om Eric en Maaike(jonge studente) met elkaar te laten flirten. Dit zou toch ongeveer hetzelfde scenario zijn met Ann/ Jessica? Of ben ik mis? Zie ik spoken, omdat ik denk dat ze links gelegen werden, vanwege het feit dat het lesbiennes/ biseksuelen zijn? Leven we nog altijd in de tijd dat anders-geaarde mensen mekaar nauwelijks een kusje mogen geven, om conservatief Vlaanderen niet van streek te maken? Wel, als dat het geval is, ben ik als vrouw aangetrokken tot andere vrouwen, zwaar van streek. Mijn excuses, als niemand de intentie had om aan deze verhaallijn te werken, maar ik voel dit toch weer aan als een stap terug.
Ik herinner me nog dat het een jaar of 10 geen probleem was om Eric en Maaike(jonge studente) met elkaar te laten flirten. Dit zou toch ongeveer hetzelfde scenario zijn met Ann/ Jessica? Of ben ik mis? Zie ik spoken, omdat ik denk dat ze links gelegen werden, vanwege het feit dat het lesbiennes/ biseksuelen zijn? Leven we nog altijd in de tijd dat anders-geaarde mensen mekaar nauwelijks een kusje mogen geven, om conservatief Vlaanderen niet van streek te maken? Wel, als dat het geval is, ben ik als vrouw aangetrokken tot andere vrouwen, zwaar van streek. Mijn excuses, als niemand de intentie had om aan deze verhaallijn te werken, maar ik voel dit toch weer aan als een stap terug.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Er komt nog altijd een volgend seizoen, waar niet alleen dingen worden uitgeklaard, maar ook nieuwe verhaallijnen beginnen.
Ik denk dat het verhaal van Jessica nog niet afgelopen is.

Ik denk dat het verhaal van Jessica nog niet afgelopen is.
0 x
-
- Nog geen rang
Hoi, dank je voor de post. Ik heb misschien wat impulsief gereageerd, maar het is een onderwerp dat erg dicht tot bij mij komt en daarom misschien direct op mij emoties werkt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nee,jammer genoeg niet Ze is er bij gesleurd om tussen Ann en Mayra te komen.satine schreef:Ik denk dat het verhaal van Jessica nog niet afgelopen is.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is nog niet gezegd, hè?
Jessica is een heel onstabiel meisje, waarvan ik het compleet onbegrijpelijk vind dat Ann haar - nota bene als haar dokter dan ook nog - thuis over de vloer laat komen en op haar kind laat passen. Vooralsnog zie ik bij Ann helemaal geen signalen dat ze op Jessica valt, maar wel dat ze het labiele karakter van Jessica schromelijk onderschat...

Jessica is een heel onstabiel meisje, waarvan ik het compleet onbegrijpelijk vind dat Ann haar - nota bene als haar dokter dan ook nog - thuis over de vloer laat komen en op haar kind laat passen. Vooralsnog zie ik bij Ann helemaal geen signalen dat ze op Jessica valt, maar wel dat ze het labiele karakter van Jessica schromelijk onderschat...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Je zou Thuis toch beter moeten kennen hé! 
Moderator bericht:

Moderator bericht:
Dit is het topic van Jessica - over hoe goed we Thuis kennen kan in andere topics gepraat worden.
Bij 'Thuis Algemeen' vind je vast wel een geschikt plekje.
Bij 'Thuis Algemeen' vind je vast wel een geschikt plekje.

0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Jessica is zich zoetjesaan in het gezin van Ann en Mayra aan het wringen. Ann heeft niks in de gaten, maar Mayra lijkt al te denken "two is a couple three's a crowd"Caligula schreef:Nee,jammer genoeg niet Ze is er bij gesleurd om tussen Ann en Mayra te komen.satine schreef:Ik denk dat het verhaal van Jessica nog niet afgelopen is.

0 x
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
De eerste stap heeft ze alvast gezet. Dat ze Ann wou helpen om die halsketting te sluiten, ok.
Maar die kus had ik nu toch niet zien aankomen.
Maar die kus had ik nu toch niet zien aankomen.
0 x
-
- Poster rang 2
Enfin, Ann ziet hoe verliefd Jessica is en gezien dit een patiente is die door een obsessie in
die zulke geval bij haar kwam zou haar frank nu moeten vallen.
die zulke geval bij haar kwam zou haar frank nu moeten vallen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wat had ik ook alweer gezegd? Jessica gaat tussen Ann en Mayra komen. Trouwens die twee hebben al lang niks meer beleefd en dat kan zomaar niet in Thuis.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het is vooral An haar eigen schuld. De manier waarop, een toch voor hen totaal vreemde Jessica, zich daar binnen heeft gedrongen zou toch op zijn minst `enigszins vreemd`over moeten komen, maar An scheen het nogal normaal te vinden. De achterdocht van Mayra werd op een nogal onbeschofte manier de grond ingeboord.
0 x