Spoiler! (Geen bronvermelding)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Spoiler! (Geen bronvermelding)
Maar Geert keert later terug als Dracula en bijt Marianne die uiteraard William bijt die op zijn beurt Helène een knauw geeft en daarna verandert in Satanica Pandemonium en toevallig Franky (pardon Francine) tegenkomt.
Man, zou je niet eens nieuw papier kopen?
Man, zou je niet eens nieuw papier kopen?
0 x
Potentia Principatum
-
Omega
- x 435
Het zou wel waar kunnen zijn. Alleen zou ik het beide van de pot gerukte verhaallijnen vinden. Zeker Franky die terugkeert als vrouw. Hebben de makers enig idee hoe zeldzaam zoiets is in de realiteit? Je moet van een soap nu ook geen rariteitenkabinet maken .
0 x
-
Jommeke Vermeulen
- Nog geen rang
joehoe!! Hier ben ik!karolien85 schreef:Idem voor Jommeke Vermeulen en Schijtpapier ....k de vis schreef:wat een beetje raar is dat Petien zich speciaal komt registeren om die spoiler hier te zetten en dan niet meer van zich laat horen, men zou bijna gaan hopen dat ze bewust foute info aan het verspreiden zijn
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
-
Lolplayer
- Poster rang 1

En na heel dat debacle groeien Marianne en geert zeker weer dichter naar elkaar toe.Jommeke Vermeulen schreef:joehoe!! Hier ben ik!karolien85 schreef:Idem voor Jommeke Vermeulen en Schijtpapier ....k de vis schreef:wat een beetje raar is dat Petien zich speciaal komt registeren om die spoiler hier te zetten en dan niet meer van zich laat horen, men zou bijna gaan hopen dat ze bewust foute info aan het verspreiden zijnKijk hè, iedereen gelooft wat ie wil... Ik beaam gewoon dat Geert vermoord zal worden door Hélène en dat William erbij betrokken is. William's wijndomein is failliet, hij wil daarom zo snel met Marianne trouwen (erfenis...). En William en Hélène spelen onder één hoedje... zal allemaal wel duidelijk worden, maar zoals gezegd... iedereen gelooft wat ie wil hè...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Als Geert tijdens dat debacle vermoord wordt, dan zal dat wat moeilijk worden, toch?Lolplayer schreef:En na heel dat debacle groeien Marianne en geert zeker weer dichter naar elkaar toe.Jommeke Vermeulen schreef:joehoe!! Hier ben ik!karolien85 schreef:Idem voor Jommeke Vermeulen en Schijtpapier ....k de vis schreef:wat een beetje raar is dat Petien zich speciaal komt registeren om die spoiler hier te zetten en dan niet meer van zich laat horen, men zou bijna gaan hopen dat ze bewust foute info aan het verspreiden zijnKijk hè, iedereen gelooft wat ie wil... Ik beaam gewoon dat Geert vermoord zal worden door Hélène en dat William erbij betrokken is. William's wijndomein is failliet, hij wil daarom zo snel met Marianne trouwen (erfenis...). En William en Hélène spelen onder één hoedje... zal allemaal wel duidelijk worden, maar zoals gezegd... iedereen gelooft wat ie wil hè...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Christel schreef: Als Geert tijdens dat debacle vermoord wordt, dan zal dat wat moeilijk worden, toch?![]()
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

tsja, we weten ondertussen al dat Helene uit is op Geert zijn geld, samen met een zekere Henri. hoe geraken ze aan dat geld? door Geert te vermoorden? Geert & Helene zijn toch (nog) niet getrouwd? dus gaat Helene wel erven van Geert of zou zijn testament reeds opgemaakt zijn in haar voordeel? ten tweede : wie is die Henri? meest logische is dat dit een personage is dat we reeds kennen, en dan komt de recent ingekomen William natuurlijk in de picture, maar tot nu toe heb ik niks verdacht gezien aan die kerel, als het zo zou zijn mogen ze wel eens wat aanwijzingen in die richting geven (zoals ze bv gedaan hebben met Danny Stevens vorig jaar). ik sluit zeker niet uit dat die spoiler waarheid bevat, maar kan net zo goed bewust een fout lek zijn, dit laatste zou veel toffer zijn natuurlijkJommeke Vermeulen schreef:joehoe!! Hier ben ik!karolien85 schreef:Idem voor Jommeke Vermeulen en Schijtpapier ....k de vis schreef:wat een beetje raar is dat Petien zich speciaal komt registeren om die spoiler hier te zetten en dan niet meer van zich laat horen, men zou bijna gaan hopen dat ze bewust foute info aan het verspreiden zijnKijk hè, iedereen gelooft wat ie wil... Ik beaam gewoon dat Geert vermoord zal worden door Hélène en dat William erbij betrokken is. William's wijndomein is failliet, hij wil daarom zo snel met Marianne trouwen (erfenis...). En William en Hélène spelen onder één hoedje... zal allemaal wel duidelijk worden, maar zoals gezegd... iedereen gelooft wat ie wil hè...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Idd... 
Er zou overigens best wel een kern van waarheid in deze onbevestigde spoilers kunnen zitten, hoor, maar de uitleg die hier gegeven wordt, rammelt soms een beetje...
Dit bijvoorbeeld:
Er zou overigens best wel een kern van waarheid in deze onbevestigde spoilers kunnen zitten, hoor, maar de uitleg die hier gegeven wordt, rammelt soms een beetje...
Dit bijvoorbeeld:
Als het klopt wat hier staat, dan lijkt het mij logischer dat Marianne vermoord wordt (nadat ze met William getrouwd is uiteraard), aangezien je niet zomaar wat erft van degene waar je verkering mee hebt. Waarom Geert dan het loodje zou moeten leggen, is mij (nog) niet helemaal duidelijk...Jommeke Vermeulen schreef:Ik beaam gewoon dat Geert vermoord zal worden door Hélène en dat William erbij betrokken is. William's wijndomein is failliet, hij wil daarom zo snel met Marianne trouwen (erfenis...).
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Hoewel ik die kapper van de buur van iemand waarvan de neef soms figureert in Thuis niet ken, veronderstel ik al een tijdje dat William het geld van Marianne -en via een omweg dat van Geert ook- wil omdat hij in de problemen zit met zijn Toscaans gedoe. Een personage als hem introduceren enkel en alleen om Marianne gelukkig te maken lijkt mij uitgesloten.
Rondom de bestaande personages ontstaat trouwens jaarlijks in aanloop naar de seizoensfinale een opbod om via speculatie naar aanleiding van bewuste lekken, maximaal veel kijkers te lokken door de registers van spektakel en emotie maximaal open te trekken.
Rondom de bestaande personages ontstaat trouwens jaarlijks in aanloop naar de seizoensfinale een opbod om via speculatie naar aanleiding van bewuste lekken, maximaal veel kijkers te lokken door de registers van spektakel en emotie maximaal open te trekken.
0 x
-
mij
- Nog geen rang
Als Hélène en William samenwerken en ze zowel Marianne haar geld als dat van Geert willen stelen, waarom wou Hélène dan persé die rechtzaak winnen?Jommeke Vermeulen schreef:Ik beaam gewoon dat Geert vermoord zal worden door Hélène en dat William erbij betrokken is. William's wijndomein is failliet, hij wil daarom zo snel met Marianne trouwen (erfenis...).
0 x
-
tvx1
- x 435
Omdat Geert dan €160 000 zou krijgen en ze die dan van hem kon stelen.mij schreef:Als Hélène en William samenwerken en ze zowel Marianne haar geld als dat van Geert willen stelen, waarom wou Hélène dan persé die rechtzaak winnen?Jommeke Vermeulen schreef:Ik beaam gewoon dat Geert vermoord zal worden door Hélène en dat William erbij betrokken is. William's wijndomein is failliet, hij wil daarom zo snel met Marianne trouwen (erfenis...).
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Marianne heeft kinderen, dus een vermoorde Marianne levert geen geld op.Christel schreef:^ Idd...
Dit bijvoorbeeld:Als het klopt wat hier staat, dan lijkt het mij logischer dat Marianne vermoord wordt (nadat ze met William getrouwd is uiteraard), aangezien je niet zomaar wat erft van degene waar je verkering mee hebt. Waarom Geert dan het loodje zou moeten leggen, is mij (nog) niet helemaal duidelijk...Jommeke Vermeulen schreef:Ik beaam gewoon dat Geert vermoord zal worden door Hélène en dat William erbij betrokken is. William's wijndomein is failliet, hij wil daarom zo snel met Marianne trouwen (erfenis...).
Geert heeft geen kinderen, dus een vermoorde Geert is jackpot voor Helene
0 x
-
Nele_
- Nog geen rang
Marianne heeft kinderen, dus een vermoorde Marianne levert geen geld op.
[/quote]
Zolang Geert en Hélène niet getrouwd zijn zal zij totaal geen recht hebben op zijn erfenis, of hij moet haar in zijn testament opgenomen hebben (ben net erfrecht aan het blokken dus ik weet er wel wat van
)
Zolang Geert en Hélène niet getrouwd zijn zal zij totaal geen recht hebben op zijn erfenis, of hij moet haar in zijn testament opgenomen hebben (ben net erfrecht aan het blokken dus ik weet er wel wat van
0 x
-
tvx1
- x 435
Geert heeft wel een dochter.Nele_ schreef:Zolang Geert en Hélène niet getrouwd zijn zal zij totaal geen recht hebben op zijn erfenis, of hij moet haar in zijn testament opgenomen hebben (ben net erfrecht aan het blokken dus ik weet er wel wat vanLolplayer schreef:Marianne heeft kinderen, dus een vermoorde Marianne levert geen geld op.
Geert heeft geen kinderen, dus een vermoorde Geert is jackpot voor Helene)
0 x