Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)
- Amiche
- Poster rang 2
Re: Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)
Het komt niet vaak voor dat ik 'doorspoel' - zelfs niet als Sam weer ns bezig is - maar als dit rare mens haar eisen stelt tegen Fem en Renzo kan ik het niet aanzien. Ik begrijp wel diskussies tussen exen over hoe het kind moet worden opgevoed en hoe jaloezie en zorg een rol spelen tussen de exen en nieuwe partners, maar hoe zij Femke op de huid zat en hoe die er niet omheen kon was zo absurd. Zij vulde te goed in wat Femke niet zei en die deed te knullig i.p.v. zeggen dat zij geen partij was. En nu ook die keuze tussen Peggy en Dylan ..... pffffff.
Renzo met zijn humor was een welkome ontspanning tussen al die drama's en hij maakte Peggy (en zelfs Rosa) ook weer wat menselijker en draaglijk; zelfs de relatie met An en Mayra i.v.m. Sandrine werd weer wat gezelliger. Zo jammer dat hij nu ook negatieve drama moet brengen en dus Peggy weer in het ongeluk moet storten. Genoeg is genoeg!
Renzo met zijn humor was een welkome ontspanning tussen al die drama's en hij maakte Peggy (en zelfs Rosa) ook weer wat menselijker en draaglijk; zelfs de relatie met An en Mayra i.v.m. Sandrine werd weer wat gezelliger. Zo jammer dat hij nu ook negatieve drama moet brengen en dus Peggy weer in het ongeluk moet storten. Genoeg is genoeg!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 1
Weet Renzo eigenlijk dat Peggy met Lucas in het water stond? Of enkel dat ze hem ontvoerd had?
Ik blijf Wendy wel snappen...
Ik blijf Wendy wel snappen...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Amiche schreef:Het komt niet vaak voor dat ik 'doorspoel' - zelfs niet als Sam weer ns bezig is - maar als dit rare mens haar eisen stelt tegen Fem en Renzo kan ik het niet aanzien. Ik begrijp wel diskussies tussen exen over hoe het kind moet worden opgevoed en hoe jaloezie en zorg een rol spelen tussen de exen en nieuwe partners, maar hoe zij Femke op de huid zat en hoe die er niet omheen kon was zo absurd. Zij vulde te goed in wat Femke niet zei en die deed te knullig i.p.v. zeggen dat zij geen partij was. En nu ook die keuze tussen Peggy en Dylan ..... pffffff.
Dat heeft Peggy enkel aan zichzelf te danken .
0 x
-
- x 435
Goh, ik snap die Wendy niet zo goed. Ze wist helemaal niks over die affaire van Peggy, ze is beginnen zoeken naar een reden om dwars te liggen op een moment dat ze echt geen reden had om te denken dat Peggy een zottin is. OK, wij weten hoe Peggy is, maar Wendy wist niks. Ze had geen reden om wat dan ook te vermoeden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is nu juist Wendy's motief: argumenten zoeken om Dylan niet te moeten meegeven.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Alleen al het feit dat ze bij Femke is beginnen vissen naar het verleden van Peggy - waar Wendy eigenlijk niks vanaf wist en waar ze ook niet veel mee te maken heeft, aangezien dat Renzo's "pakkie-an" is - laat zien dat het Wendy niet zozeer om het welzijn van Dylan te doen is. Dat manneke heeft het steeds leuk gehad bij zijn vader en Peggy, dus zij had helemaal geen reden om zo achterdochtig te zijn...
Misschien dat Wendy het niet goed kan zetten dat Renzo nu zo zijn best doet om een "normaal" leven op te bouwen voor Dylan, Peggy en hem, met een vaste verblijfplaats en vast werk? Misschien had zij dat ook wel gewild - en dan vooral in België - en heeft zij hem nooit zover gekregen?
De manier waarop ze het aanpakt, vind ik in elk geval triest en beneden alle peil, wat Peggy in het verleden ook uitgespookt heeft. Renzo is goed voor zijn zoon en zal ook wel op hem passen als hij bij hem en Peggy is. Dat zou voor Wendy voldoende informatie moeten zijn...
Misschien dat Wendy het niet goed kan zetten dat Renzo nu zo zijn best doet om een "normaal" leven op te bouwen voor Dylan, Peggy en hem, met een vaste verblijfplaats en vast werk? Misschien had zij dat ook wel gewild - en dan vooral in België - en heeft zij hem nooit zover gekregen?
De manier waarop ze het aanpakt, vind ik in elk geval triest en beneden alle peil, wat Peggy in het verleden ook uitgespookt heeft. Renzo is goed voor zijn zoon en zal ook wel op hem passen als hij bij hem en Peggy is. Dat zou voor Wendy voldoende informatie moeten zijn...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik zou toch nog wel eens even ernstig moeten nadenken als ik mijn kind achter moest laten bij een vrouw die op haar kerfstok heeft wat Renzo Wendy juist verteld heeft. Renzo houdt van zijn kind en is ws een goede vader, maar toch.
Een mens (Peggy) kan fouten maken, maar als moeder, ga je toch wel even ernstig twijfelen als je je kind daar aan moet toevertrouwen, want dat is toch niet niks.
Wat was eigenlijk ook weer de aanleiding waardoor ze Femke ging uithoren?
Een mens (Peggy) kan fouten maken, maar als moeder, ga je toch wel even ernstig twijfelen als je je kind daar aan moet toevertrouwen, want dat is toch niet niks.
0 x
-
- x 435
Ze zocht/zoekt een reden om Dylan niet te moeten afstaan.jessie V. schreef:Ik zou toch nog wel eens even ernstig moeten nadenken als ik mijn kind achter moest laten bij een vrouw die op haar kerfstok heeft wat Renzo Wendy juist verteld heeft. Renzo houdt van zijn kind en is ws een goede vader, maar toch.

0 x
-
- x 435
Maar ze laat haar kind toch niet zomaar achter bij Peggy alleen. Ze vertrouwt hem toch in de eerste plaats toe aan zijn vader. En denk jij nu echt dat Renzo zijn zoon iets zou laten overkomen.jessie V. schreef:Ik zou toch nog wel eens even ernstig moeten nadenken als ik mijn kind achter moest laten bij een vrouw die op haar kerfstok heeft wat Renzo Wendy juist verteld heeft. Renzo houdt van zijn kind en is ws een goede vader, maar toch.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat weet je niet. Ze ging er ook met het kind van Femke vandoor, dat was ook iets wat niemand wilde. Ze zal heus wel eens even met dat kind alleen zijn. Nou denk ik niet direct dat de Dillen iets zal doen, weet ik eigenlijk wel zeker, maar vanuit Wendy haar standpunt gezien vind ik dat ze gelijk heeft. Ze zocht iets om Renzo dwars te zitten dan blijkbaar, nou broer en zus hebben haar zelf gegeven wat ze zocht. Zo simpel is het.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik dacht wel dat Wendy enkel en alleen het beste voor haar kind voorhad en haar beslissing niet nam uit pesterij voor Renzo .
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond het al heel verwonderlijk dat ze wou afspreken met Peggy.
Iemand die ik niet vertrouw met mijn kind(eren), daar steek ik mijn vrije tijd zelfs niet in.
Dus het lijkt inderdaad meer een rondje 'Renzo-pesten', dan echte bezorgdheid om haar zoon.
Iemand die ik niet vertrouw met mijn kind(eren), daar steek ik mijn vrije tijd zelfs niet in.
Dus het lijkt inderdaad meer een rondje 'Renzo-pesten', dan echte bezorgdheid om haar zoon.
0 x
-
- x 435
Maar allez, Renzo mag Dylan toch terug zien, dat is het bijzonderste!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu weet Wendy natuurlijk nog niet dat het wel een ietsje meer was dan ontvoering...
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2
ze was alleen gekomen om te zeggen dat ze moest wegblijven van Dylan, maar dan is ze toch blijven luisteren naar de repliek van Peggesatine schreef:Ik vond het al heel verwonderlijk dat ze wou afspreken met Peggy.

0 x