Het grote SPECULATIE-topic van seizoen 20

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Het grote SPECULATIE-topic van seizoen 20

Bericht door Caligula »

Is het niet zo dat in de eindgeneriek van een seizoen alle personages worden vernoemd die in dat seizoen hebben meegespeeld?
0 x
Potentia Principatum
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ann schrok wel heel erg na het zien van dan ongeval, volgens mij is het dan ook Geert, die onderweg naar huis een ongeval heeft gehad.

Zowel Frank als Rosa komen aan bij de vijvers en redden Peggy, maar volgens mij zal Lucas het niet redden.

Marianne is zwaar gewond, en Mayra niet. Echter kan Ann niet vertrekken want zowel Marianne als Geert liggen in het ziekenhuis.

Volgens mij is de kans wel groot dat het uiteindelijk Guy Deherdt is die Emma ontvoerd heeft. Die had ook een huisje in de ardennen, zijn alias op facebook is ook opgesplits in Gui tarstar, wat wel hard op Guy trekt. Tevens is zijn logo een vlam.

Zo niet zal het wel Danny zijn, maar dan was die wel vrij vlug terug van de ardennen na het droppen van die gsm, om bij Judith aan te komen.Ik twijfel toch over Danny nog.

I
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Danny is het helemaal niet.
Lucaske gaat het uiteraard wel redden.
Peggy gaat de gevangenis in maar wordt ontoerekeningsvatbaar verklaard op het proces en wordt in een psy instelling geplaatst waar ze uiteraard (hoe kan het anders) de Raf tegenkomt.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ssssst begin niet over Raf, was die griezel net vergeten! Geert een ongeval? Zou kunnen maar dat zou wel een aparte wending in het verhaal zijn. Rosa reed voor gek en onwijs, het lijkt dus logisch dat er bij haar opeens een boom overstak. Misschien Frank? Die is opeens in rook opgegaan, zo leek het.

Ik neem toch niet aan dat er weer een kind het loodje gaat leggen. Hoewel baby's wel snel onderkoeld kunnen raken maar dat terzijde.

Peggy zal hoe dan ook veroordeeld worden, lijkt me toch niet dat ze hiermee weg komt.

Kan iemand mij vertellen waarom bijna iedereen aan die Danny denkt?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kwast schreef:Ssssst begin niet over Raf, was die griezel net vergeten! Geert een ongeval? Zou kunnen maar dat zou wel een aparte wending in het verhaal zijn. Rosa reed voor gek en onwijs, het lijkt dus logisch dat er bij haar opeens een boom overstak. Misschien Frank? Die is opeens in rook opgegaan, zo leek het.

Ik neem toch niet aan dat er weer een kind het loodje gaat leggen. Hoewel baby's wel snel onderkoeld kunnen raken maar dat terzijde.

Peggy zal hoe dan ook veroordeeld worden, lijkt me toch niet dat ze hiermee weg komt.

Ik denk ook niet dat Geert dat ongeval had. Hij is de vrijdag ervoor al vertrokken bij zijn moeder, dus dat zou betekenen dat hij vijf dagen gereden zou hebben van de Ardennen naar huis? :roll: En hij had ook geen reden om overstuur als een gek te rijden. Waarom iedereen zo rotsvast overtuigd is over Danny weet ik ook niet. Ik heb toch ook serieus mijn twijfels bij die hypothese die bijna uitsluitend gebaseerd is op speculatie zonder enig bewijs. :denk:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Kwast schreef:Ssssst begin niet over Raf, was die griezel net vergeten! Geert een ongeval? Zou kunnen maar dat zou wel een aparte wending in het verhaal zijn. Rosa reed voor gek en onwijs, het lijkt dus logisch dat er bij haar opeens een boom overstak. Misschien Frank? Die is opeens in rook opgegaan, zo leek het.

Rafaël mag echt niet terugkomen. Ik heb een tijdje niet meer naar thuis gekeken door de verhaallijn Femke & Rafaël!
Femke heeft echt iets met incest. Eerst haar vader, dan haar halfbroer....
Ik hoop dat Lucas niet sterft. Femke en Peter zijn eindelijk samen en gelukkig, laat het even zo aub.

Ik ben Danny pas beginnen verdenken toen ik de Gui Tarstar topic las. Moest ik dit niet gedaan hebben zou ik geen idee hebben wie het zou kunnen zijn. Geert alleszins niet.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kwast schreef: Kan iemand mij vertellen waarom bijna iedereen aan die Danny denkt?
Dat zou ik ook wel willen weten want hij is het natuurlijk helemaal niet wat de meesten hier ook over schijnen te denken.
0 x
Potentia Principatum
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

tvx1 schreef:

Ik denk ook niet dat Geert dat ongeval had. Hij is de vrijdag ervoor al vertrokken bij zijn moeder, dus dat zou betekenen dat hij vijf dagen gereden zou hebben van de Ardennen naar huis? :roll: En hij had ook geen reden om overstuur als een gek te rijden. Waarom iedereen zo rotsvast overtuigd is over Danny weet ik ook niet. Ik heb toch ook serieus mijn twijfels bij die hypothese die bijna uitsluitend gebaseerd is op speculatie zonder enig bewijs. :denk:
Wie zegt dat Geert die avond naar huis gekomen is? Hij kan toch ook naar de cinema of iets anders geweest zijn, om dan gewoon terug naar het huis van zijn moeder te gaan? En dan kan hij toch wel een week later naar huis gereden zijn?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Mick Dagon
Nog geen rang

Bericht door Mick Dagon »

De kans is groot dat het Rosa is die aan die boom hangt. Ze was aan het rijden als een zot en kwam ineens niet meer in beeld.

Frank heeft afgelopen seizoen nog maar in het ziekenhuis gelegen door het grapje met de elektriciteitskast van Toon, ze zullen hem toch ook niet gauw terug iets aandoen? Hij kan dan bijna een abonnement nemen op het ziekenhuis.

Even goed wilde Lowie eens een ritje proberen te maken met zijn nieuwe auto. Luc naast hem om al eens een eerste indruk te geven van hoe het is om een auto te besturen. Een beginnende chauffeur maakt al snel een inschattings- en/of stuurfout...
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Lowie was samen met Olivia in de Zus & Zo, dus ik denk dat die op dat moment wel iets anders aan z'n hoofd had dan met de auto gaan rijden. Ze hadden niet eens door dat Jana daar stond en dat Jana vervolgens weg gegaan is.

Ik denk dat Rosa dat ongeval heeft gehad en dat Frank net op tijd bij Peggy en Lucas zal zijn. En Emma zal volgens mij nog niet meteen teruggevonden worden.
0 x
Sanne
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, Lucaske zal er wel doorkomen denk ik. Peggy, ja die gaat moeilijke tijden tegemoet,psy-instelling?
Ik denk wel dat Peggy met de hulp van een goede advocaat (Peter? :lol: ) ontoerekeningsvatbaar zal verklaard worden op het ogenblik van de feiten.
Wat Emmatje betreft,dat weet ik nog niet zo. Als Geert geen ongeluk heeft gehad gaat hij wel terug moeten opduiken en moeten zeggen waar hij al die tijd gezeten heeft. Bij de onzichtbare mama?
Als Geert de dader is en als hij een ongeluk heeft gehad en in coma ligt dan zit Emmatje daar natuurlijk wel te verkommeren.
Ik denk ook dat het eigelijk Rosa is die tegen een boom is gesmakt.
Danny? Ik heb daar grote twijfels over, Ik vind hem niet echt passen in de rol van pedofiel.
Voor mij is het nog altijd een illustere onbekende.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

maartenB schreef: Volgens mij is de kans wel groot dat het uiteindelijk Guy Deherdt is die Emma ontvoerd heeft. Die had ook een huisje in de ardennen, zijn alias op facebook is ook opgesplits in Gui tarstar, wat wel hard op Guy trekt. Tevens is zijn logo een vlam.
Van waar haalt iedereen het eigenlijk dat Guy een huisje in de Ardennen heeft? Dat klopt toch niet. Hij een Julia hebben daar eens een chalet gehuurd om naar op vakantie te gaan. Maar die was toch helemaal niet van hem!
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef: Ik denk ook niet dat Geert dat ongeval had. Hij is de vrijdag ervoor al vertrokken bij zijn moeder, dus dat zou betekenen dat hij vijf dagen gereden zou hebben van de Ardennen naar huis? :roll:
wie zegt er dat hij toen naar huis gereden is? ik ga er vanuit dat Geert niet bij z'n moeder de nacht doorbracht maar op hotel. overdag was hij er om haar bijstand te verleren bij de dagdagelijkse dinges, want dat lukt niet goed meer met haar heup (het hakken van hout en dergelijke)
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Is het niet zo dat in de eindgeneriek van een seizoen alle personages worden vernoemd die in dat seizoen hebben meegespeeld?
ik heb een tiental eindgenerieken bekeken van willekeurige afleveringen.... in de eindgeneriek komen enkel de acteurs voor die in de betreffende aflevering te zien waren. dit klopt echter niet voor de 2 laatste aflevering. in de aflevering van donderdag staat danny er tussen (dit is de aflevering met de gedumpte gsm). in de laatste aflevering lijkt iedereen in de eindgeneriek voor te komen.... het zou best kunnen dat donderdag een verborgen hint gegeven werd naar de identiteit van Gui Tarstar, maar misschien is het puur toeval en hebben ze last minute nog een scene geknipt ofzo. dit gezegd zijnde ben ik toch zeker dat danny gui tarstar is
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, en die gui geeft dan gewoon een andere tf aan Emma nadat hij de hare in de bosjes heeft gesmeten?
En met die tf belt Emma dan naar mama (zeer kort) maar genoeg om te traceren. De man moet toch weten dat als ze Emma vinden dat hij klos is. Kan niet geloven dat hij Emma zo maar een tf zou geven,dat houdt gewoon geen steek.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten