kingpietro105 schreef:Kijkt er iemand naar over water is dit de moeite?
ik heb de 10 afleveringen gezien. ze zin nu gratis te bekijken tot 2 januari of zo.
ik weet het niet zo goed, wat ik er van vond. op zich geen slechte serie. maar ik vind het niet zo fijn om aan het einde nog met losse eindjes achter te blijven. ik heb graag dat alles netjes afgerond is. en dat is niet het geval. er blijven nog vrij veel vraagtekens over. maar niet slecht om tussendoor te kijken
Ik heb gisteren gekeken naar de eerste aflevering van Baptiste en vond het allesbehalve goed. Ik ga deze reeks aan mij laten voorbijgaan.
Waarom moet dat begot in zo'n raar Engels???
Omdat de acteur die Baptiste vertolkt een fransman is en omdat het een serie is die voor de BBC wordt gemaakt met inbreng van vlaamse acteurs en de opnames grotendeels gebeurden in Gent en Antwerpen ipv Amsterdam zoals de plot wil doen geloven. Reden daarvoor : op de echte Wallen lopen er teveel toeristen rond en daarom werden het "schipperskwartier" en "het glazen straatje" gebruikt. Baptiste is overigens een spin-off van de serie "Vermist". En bij deze : ik ga wel verder kijken.
Na deze uitleg van "on"s Martha heb ik samen met mijn ventje toch nog een paar afleveringen bekeken. 't Is nog altijd niet echt mijn "dada", maar het verhaal vind ik eigenlijk toch wel best spannend. Wel jammer voor mij dat ik het foute idee (dat Hans Demunter de hoofdrol speelt) niet helemaal uit mijn gedachten krijg....
Nieuw op play 4 : déja vue : was met een sceptische blik beginnen kijken, begon stroef en ik dacht : ik wacht tot het eerste reclameblok of ik het ga afzetten of niet maar kijk, er begon vaart in te komen en ik vind het meeslepend, ga zeker verder kijken En voor degene die nu denken dedju, op maandag is er herhaling op play 5
En omdat ik groot liefhebber ben van nordic noir : black sands (op canvas) Speelt zich af op ijsland, en tot mijn aangename verbazing : de locatie waar het zich afspeelt daar ben ik geweest in 2019. Mijn laatste buitenlandse reis.