Deze is mijn absolute favoriet:
http://www.een.be/programmas/eigen-kwee ... -uitgelegd

Inderdaad, dit gebeurt bij veel programma's en films. Als ze het zo goed doen als uit het eerste seizoen, zit het goedikke schreef:Die tweede reeks, dat vind ik goed nieuws, maar 'k vraag mij af een derde reeks nog wel geestig zal zijn.
Hopelijk is 't niet de bedoeling om het succes van de eerste reeks uit te melken?!
Juist: ALS!Skere schreef:Inderdaad, dit gebeurt bij veel programma's en films. Als ze het zo goed doen als uit het eerste seizoen, zit het goedikke schreef:Die tweede reeks, dat vind ik goed nieuws, maar 'k vraag mij af een derde reeks nog wel geestig zal zijn.
Hopelijk is 't niet de bedoeling om het succes van de eerste reeks uit te melken?!

Geen bezwaar als ze een goed scenario hebben.ikke schreef:Juist: ALS!Skere schreef:Inderdaad, dit gebeurt bij veel programma's en films. Als ze het zo goed doen als uit het eerste seizoen, zit het goedikke schreef:Die tweede reeks, dat vind ik goed nieuws, maar 'k vraag mij af een derde reeks nog wel geestig zal zijn.
We zien wel.