Maar meende ze dat ook?satine schreef: Paulien heeft nochtans tegen Femke gezegd dat ze een gratis etentje niet zomaar liet schieten...
En dat was nadat Danny het woord 'date' had laten vallen.

Maar meende ze dat ook?satine schreef: Paulien heeft nochtans tegen Femke gezegd dat ze een gratis etentje niet zomaar liet schieten...
En dat was nadat Danny het woord 'date' had laten vallen.
Ja,maar ondertussen zijn ze wel goed bezig tijdens die ondervraging.Lazylady schreef:Ik hoop echt dat ze het er nu niet te dik willen opleggen moest het Danny zijn.
Hebben ze dat dan ergens aangehaald? Zo nee, blijft het iets "aparts".jessie V. schreef:Volgens mij is hij plotsklaps gepromoveerd en staat hij nu boven Tim. Of snap ik dat niet goed?
Ah ok. Over het hoofd gezien.jessie V. schreef:Dat zei Tim toch?
Ann was daar toch?Caligula schreef:Ondertussen hebben ze wel een huiszoeking gedaan bij Marianne-Geert EN blijkbaar in de praktijk en een dokterscomputer in beslag genomen zonder aanwezigheid van iemand van de Orde der Geneesheren en dat is een procedurefout.
ER MOET een officiële vertegenwoordiger van de Orde aanwezig zijn samen met de betrokken geneesheer. Dat is de wet.tvx1 schreef:Ann was daar toch?
u heeft volledig gelijk, maar ik denk dat dit eerder een fout is van de makers van de serie en dat hier verder geen gevolg zal aan gegeven worden mbt het onderzoek.Caligula schreef:Ondertussen hebben ze wel een huiszoeking gedaan bij Marianne-Geert EN blijkbaar in de praktijk en een dokterscomputer in beslag genomen zonder aanwezigheid van iemand van de Orde der Geneesheren en dat is een procedurefout.
In België moet elke arts lid zijn van de orde der geneesheren om de geneeskunde te mogen uitoefenen, dus ook Ann. De betrokken geneesheer is Geert, dus Ann kan als vertegenwoordiger doorgaan.Caligula schreef:ER MOET een officiële vertegenwoordiger van de Orde aanwezig zijn samen met de betrokken geneesheer. Dat is de wet.tvx1 schreef:Ann was daar toch?
Die PC staat onder beroepsgeheim van Ann-Geert-Judith. Wie zegt dat Timmeke daar niet in gaat rondneuzen? (en dan heb ik het niet over Emma) Dat is zo een verschrikkelijke procedurefout dat elke advocaat zelfs een prodeo gaat denken dat het zijn verjaardag is!Die dokterPC is daarom al uitgesloten als bewijsstuk als er ook maar iets zou opstaan over Emma.