Game Of Thrones - 2BE
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Re: Game Of Thrones - 2BE
Haha
. Persoonlijk kan ik echt niet wachten tot een vlaamse zender zin heeft om een nieuw seizoen uit te zenden. Ik hoop voor jou dat 2be er ooit mee verder gaat :p. Er staat je alleszins nog veel te wachten, en het meest schokkende zit ongetwijfeld aan het einde van aflevering 9 van seizoen 3, vandaar dat er zoveel filmpjes zijn verschenen met mensen die reageren op wat ze zien ^^.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

met de hype die rond de serie hangt zou ik niet weten waarom ze het volgende seizoen *niet* zouden uitzenden.Nickos schreef:Ik hoop voor jou dat 2be er ooit mee verder gaat :p
en anders koop ik de dvd's wel.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Seizoen 2 is al uit op DVD.
Ik wacht met kopen tot de serie compleet is en er een mooie box met alle reeksen verschijnt.
Toen ik dat hoofdstuk gelezen had, heb ik met mijn boek gesmeten, om even mijn reactie weer te geven.
Ik wacht met kopen tot de serie compleet is en er een mooie box met alle reeksen verschijnt.
Jep, ik ben een boekenlezer. Ik heb alle boeken die er zijn gelezen en weet dus wie er allemaal nog/niet meer leeft.Nickos schreef:Het waren de beste en tegelijk ergste vijf minuten tv sinds lang. Had jij de boeken gelezen en wist je dat dit ging gebeuren? Ik zit namelijk nog maar aan boek 1 dus dit kwam echt als een complete verrassing. Ik ben er echt een paar uur niet goed van geweest!Poolaapje schreef:Ok, ik ben er nog vroeg mee, maar voor degenen die al heel erg uitkijken naar het derde seizoen op DVD of het tweede seizoen op een niet-betaalzender. Je hebt al iets om naar uit te kijken. En wees gerust, geen spoilers.
KlikMaar dat is er natuurlijk zo goed aan,
- Spoiler: Bekijk
0 x

-
Poolaapje
- Poster rang 3

De uitleg bij het bovenstaande lied. Op de pagina staat ook wanneer het telkens in de serie is voorgekomen, dus als je ongespoild wilt blijven, wegblijven van deze spoiler.
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

er is al een Thuis-parodie van dat filmpje 
zie http://www.humo.be/filmpjes/243419/amer ... ontknoping
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
De reacties op facebook getuigen weer van een laag IQ. 'Word da uitgezonden in Amerika ofwa?' Snappen mensen nu niet dat dat een grap is. Ook al ken je Game of Thrones niet, dat is toch overduidelijklord F. schreef:er is al een Thuis-parodie van dat filmpje
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
De preview van volgende week belooft anders ook weer een geweldige aflevering.Poolaapje schreef:Seizoen 2 is al uit op DVD.![]()
Jep, ik ben een boekenlezer. Ik heb alle boeken die er zijn gelezen en weet dus wie er allemaal nog/niet meer leeft.Nickos schreef:Het waren de beste en tegelijk ergste vijf minuten tv sinds lang. Had jij de boeken gelezen en wist je dat dit ging gebeuren? Ik zit namelijk nog maar aan boek 1 dus dit kwam echt als een complete verrassing. Ik ben er echt een paar uur niet goed van geweest!Poolaapje schreef:Ok, ik ben er nog vroeg mee, maar voor degenen die al heel erg uitkijken naar het derde seizoen op DVD of het tweede seizoen op een niet-betaalzender. Je hebt al iets om naar uit te kijken. En wees gerust, geen spoilers.
KlikMaar dat is er natuurlijk zo goed aan,
Toen ik dat hoofdstuk gelezen had, heb ik met mijn boek gesmeten, om even mijn reactie weer te geven.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ooit de eerste aflevering bekeken en het zei me niks. Nu ik meer tijd heb toch nog eens beginnen kijken omdat iedereen, maar dan ook iedereen deze serie alleen maar kan aanraden.
De eerste 4 à 5 afleveringen waren nog eigenlijk inleiding en vond ik niet zo geweldig. Maar daarna begint het pas. Elke aflevering gebeurt er wel weer iets onverwachts. Als een aflevering is afgelopen, kan ik niet wachten tot de volgende te zien.
Ik zit momenteel in de helft van seizoen 2.
De eerste 4 à 5 afleveringen waren nog eigenlijk inleiding en vond ik niet zo geweldig. Maar daarna begint het pas. Elke aflevering gebeurt er wel weer iets onverwachts. Als een aflevering is afgelopen, kan ik niet wachten tot de volgende te zien.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Het wordt alleen maar beterMatthi schreef:Ooit de eerste aflevering bekeken en het zei me niks. Nu ik meer tijd heb toch nog eens beginnen kijken omdat iedereen, maar dan ook iedereen deze serie alleen maar kan aanraden.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Hoe meer fans, hoe liever!Nickos schreef:Het wordt alleen maar beterMatthi schreef:Ooit de eerste aflevering bekeken en het zei me niks. Nu ik meer tijd heb toch nog eens beginnen kijken omdat iedereen, maar dan ook iedereen deze serie alleen maar kan aanraden.
Ik zit momenteel in de helft van seizoen 2.. De eerste afleveringen zijn inderdaad één grote inleiding maar dat is ook wel nodig om alle personages (en dat zijn er veel) te introduceren en te leren kennen.
Er komen nog meer personages bij. Als je de achtergrond van de boeken niet hebt, kan ik me voorstellen dat het een pak moeilijker is om te volgen. Ik kijk al uit naar seizoen 4, nog meer dood en verderf.
0 x

- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Dit al gezien? Deels hilarisch, en deels hartverscheurend. http://www.youtube.com/watch?v=9m4ZPULXJKw (best niet kijken als je nog niet alle afleveringen gezien hebt)Poolaapje schreef:Hoe meer fans, hoe liever!Nickos schreef:Het wordt alleen maar beterMatthi schreef:Ooit de eerste aflevering bekeken en het zei me niks. Nu ik meer tijd heb toch nog eens beginnen kijken omdat iedereen, maar dan ook iedereen deze serie alleen maar kan aanraden.
Ik zit momenteel in de helft van seizoen 2.. De eerste afleveringen zijn inderdaad één grote inleiding maar dat is ook wel nodig om alle personages (en dat zijn er veel) te introduceren en te leren kennen.
Er komen nog meer personages bij. Als je de achtergrond van de boeken niet hebt, kan ik me voorstellen dat het een pak moeilijker is om te volgen. Ik kijk al uit naar seizoen 4, nog meer dood en verderf.(nog 8 maanden, minstens
)
Laatst gewijzigd door Nickos op zo 28 jul 2013, 04:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Zet er maar in dikke letters bij dat dat enkel is voor degene die alle 3 de seizoenen gezien hebben, want dikke spoilers!!
0 x

- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Oei, nu je het zegt, daar had ik zelfs niet aan gedacht!Poolaapje schreef:Zet er maar in dikke letters bij dat dat enkel is voor degene die alle 3 de seizoenen gezien hebben, want dikke spoilers!!
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Zal mijn antwoord hier geven. 2BE had toch aangekondigd dat ze dit najaar het tweede seizoen van Game of Thrones gingen uitzenden? Ik vind het nu wel niet meer terug op hun site (wat ik een paar weken geleden wel vond) dus misschien (ik hoop van niet) zijn ze van gedachte veranderd.Nickos schreef:Idem. Zo is het tweede seizoen Game of Thrones ook nog steeds niet uitgezonden door 2Be en afgaande op hun najaarsprogrammatie zijn ze dat ook niet van plan. Ze dwingen mensen echt om te downloaden of te wachten tot de dvd box verschijnt. En dan maar klagen dat de kijkcijfers laag zijn wanneer ze het uiteindelijk dan toch uitzenden. Maar ja, als het niet Vlaams is krijgt het geen prioriteit ^^. Arm Vlaanderen!Poolaapje schreef:Ja, sorry, ik ben een stuk ongeduld dat niet kan wachten tot een serie eindelijk eens uitgezonden wordt door een Vlaamse zender.![]()
Voor degenen die wel dat geduld hebben, in de herfst zendt Canvas seizoen 4 uit en waarschijnlijk moet je dan nog een jaar wachten op seizoen 5.
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

lol, zal wel met de leeftijd te maken hebben zeker dat ik geduldiger ben om een serie te volgen.Poolaapje schreef:Zal mijn antwoord hier geven. 2BE had toch aangekondigd dat ze dit najaar het tweede seizoen van Game of Thrones gingen uitzenden? Ik vind het nu wel niet meer terug op hun site (wat ik een paar weken geleden wel vond) dus misschien (ik hoop van niet) zijn ze van gedachte veranderd.Nickos schreef:Idem. Zo is het tweede seizoen Game of Thrones ook nog steeds niet uitgezonden door 2Be en afgaande op hun najaarsprogrammatie zijn ze dat ook niet van plan. Ze dwingen mensen echt om te downloaden of te wachten tot de dvd box verschijnt. En dan maar klagen dat de kijkcijfers laag zijn wanneer ze het uiteindelijk dan toch uitzenden. Maar ja, als het niet Vlaams is krijgt het geen prioriteit ^^. Arm Vlaanderen!Poolaapje schreef:Ja, sorry, ik ben een stuk ongeduld dat niet kan wachten tot een serie eindelijk eens uitgezonden wordt door een Vlaamse zender.![]()
Voor degenen die wel dat geduld hebben, in de herfst zendt Canvas seizoen 4 uit en waarschijnlijk moet je dan nog een jaar wachten op seizoen 5.
als je wat ouder bent heb je veel meer om handen dat je het eigenlijk wel best vindt dat je wat moet wachten op een nieuw seizoen.
Trouwens, het zou ook redelijk stom zijn van 2BE om seizoen 2 van Game of Thrones in volle zomer te starten (als je daarop doelt).
0 x