Spoilers laatste week
- Luc
- Poster rang 4

Re: Spoilers laatste week
Neen, hij heeft getekend tot december blijkbaar ... hem kunnen we al zeker uitschakelen als de dode en ik denk ook niet dat het iemand van de vaste kern zal zijn. Eerder iemand als ... Tibo
.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hoop doet leven, hè?Luc schreef:Neen, hij heeft getekend tot december blijkbaar ... hem kunnen we al zeker uitschakelen als de dode en ik denk ook niet dat het iemand van de vaste kern zal zijn. Eerder iemand als ... Tibo![]()
.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Ann+
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5

Het kan ook iemand zijn die even weg is uit Thuis en die op het einde van het seizoen terug komt... Leontien, Lowieke, Rafael, Cois, Angèle, Jens, Stijn, ... ?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Ann+
- x 435
Voor zover ik weet heeft Guy ook bijgetekend voor volgend seizoen.. maar ik kan verkeerd zijn!
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Het kan ook wel zijn dat er iemand zwaar gewond raakt (en in levensgevaar is ofzo) en in het begin van het volgende seizoen wekenlang moet revalideren.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ja het is natuurlijk meestal zo dat iemand in groot levensgevaar is op het einde van het seizoen en dat (een van) de cliffhanger(s) is en we moeten wachten tot september of hij / zij dan nog in leven is.
(en die zal nog in leven zijn natuurlijk)
(en die zal nog in leven zijn natuurlijk)
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Of de vader van Lynn komt in actie en snijdt onze blousjesspanner de keel open.... die dan in het nieuwe seizoen vakkundig wordt dichtgenaaid en voila!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
eva verbist
- Nog geen rang
- Luc
- Poster rang 4

Met de aftiteling... met een beeld van Tibo badend in een bloedplas... misschien
.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Misschien dat Franky op het laatste moment wel afhaakt? (Zou ik niet van verschieten.)
Al is dat geen reden tot een dooie, natuurlijk (denk ik).
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat houd ik voor uitgesloten. Anders zouden ze er twee dagen later geen reuzefestijn voor organiseren in Beringen op de Thuis-dag waarbij iedereen een trouwalbum krijgt.Lazylady schreef:Misschien dat Franky op het laatste moment wel afhaakt? (Zou ik niet van verschieten.)
0 x
-
Ann+
- x 435
En juist omwille van dit festijn, denk ik nog altijd dat er dit jaar geen doden gaan vallen... maar hoe de cliffhanger dan wel eruit gaat zien, dat blijft voor mij een heel grootCrackers schreef:Dat houd ik voor uitgesloten. Anders zouden ze er twee dagen later geen reuzefestijn voor organiseren in Beringen op de Thuis-dag waarbij iedereen een trouwalbum krijgt.Lazylady schreef:Misschien dat Franky op het laatste moment wel afhaakt? (Zou ik niet van verschieten.)
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
ik denk eigenlijk ook niet dat er doden gaan vallen, volgens mij heeft Maxime da gewoon gezegd om volk te lokken voor de laatste aflevering
voor mij hoeft het ook niet, geef maar een paar andere originele cliffhangers
maar ik vrees er een beetje voor, na vorig jaar gaat het moeilijk zijn om even sterk te eindigen denk ik
voor mij hoeft het ook niet, geef maar een paar andere originele cliffhangers
maar ik vrees er een beetje voor, na vorig jaar gaat het moeilijk zijn om even sterk te eindigen denk ik
0 x