Sally-Jane Van Horenbeeck
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Sally-Jane Van Horenbeeck
Je zal het met dit moeten stellen >> http://www.humo.be/humo-archief/305473/ ... e-toekomst
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Dit heb ik gevonden, maar het is niet het hele artikel...
http://www.skynet.be/nl/tv/nieuws/11060 ... -wel-gehad
http://www.skynet.be/nl/tv/nieuws/11060 ... -wel-gehad
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Deze link heb ik ook nog gevonden, maar er staat niks in over ons forum...
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... t=showbizz
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... t=showbizz
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Een cliché, maar televisie verdikt echt hard. Toen ik Monica van Lierde op een thuisdag eens zag leek dat wel een skelet! Die is het heeeel mager in het echt, terwijl ze op tv gewoon slank overkomt... Dus denk dat Sally-Jane best wel wat magerder is dan ze lijkt op TV.nounake schreef:Ik lees zopas in de GVA dat S-J beweert maatje 38 te kleden ......
Als dat het geval nu is van wanneer dateren dan de opnames die we te zien krijgen in Thuis ?.
Geen kritiek hoor, ik heb ook geen perfect lijntje maar maatje 38 ?????
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
lord F.
- Poster rang 5

Min moaten.Prieeltje schreef:Een cliché, maar televisie verdikt echt hard. Toen ik Monica van Lierde op een thuisdag eens zag leek dat wel een skelet! Die is het heeeel mager in het echt, terwijl ze op tv gewoon slank overkomt... Dus denk dat Sally-Jane best wel wat magerder is dan ze lijkt op TV.nounake schreef:Ik lees zopas in de GVA dat S-J beweert maatje 38 te kleden ......
Als dat het geval nu is van wanneer dateren dan de opnames die we te zien krijgen in Thuis ?.
Geen kritiek hoor, ik heb ook geen perfect lijntje maar maatje 38 ?????
http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/artic ... e-42.dhtml
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Dat artikel klopt helemaal. De maten kloppen echt niet meer ik heb al dikwijls XL T-shirts gezien die lijken op een M 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Hoe komt het Sally-Jane vroeger zo'n goede actrice was en ze dat nu niet meer kan? Of is dat maar een indruk van mij?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
Dat is maar een indruk van jou, mijn gedacht!Crackers schreef:Hoe komt het Sally-Jane vroeger zo'n goede actrice was en ze dat nu niet meer kan? Of is dat maar een indruk van mij?
We(de meesten van ons) ergeren ons groen en blauw aan "Peggy", is dat niet HET bewijs dat 't goed gespeeld is?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik vind het eigenlijk erg voor die actrice dat ze zo'n onuitstaanbare rol moet spelen. Was er eens geen artikel dat ze er genoeg van had, of wat was het?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ze had er, dacht ik, genoeg van van blind te zijn. soit, voor de rest weet ik niet of een actrice dat zo erg vindt als ze een bitch moet spelen.Lazylady schreef:Ik vind het eigenlijk erg voor die actrice dat ze zo'n onuitstaanbare rol moet spelen. Was er eens geen artikel dat ze er genoeg van had, of wat was het?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

daar is inderdaad een artikel over geweest, en dat zal nu een maand of 2/3 geleden zijn.. en nu wordt er amper iets gezegd over het feit dat ze maar de helft ziet van wat ze zou moeten zien.. een brilletje op haar neus en blijkbaar is de zaak opgelost! De 2de operatie ( aan het andere oog ) zal ergens in een weekend zijn gebeurd zeker?Lazylady schreef:Ik vind het eigenlijk erg voor die actrice dat ze zo'n onuitstaanbare rol moet spelen. Was er eens geen artikel dat ze er genoeg van had, of wat was het?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja dat is wel waar want op de duur kunt ge die actrice niet meer anders zien als "the bitch" en kan die geen andere rollen meer normaal spelen . Ik denk hier aan een goeie acteur die steeds de " sul" moest zijn in een soap op VTM waarvan ik lang, lang geleden afhaakte . Wel , die mocht een rolleke ergens anders hebben ( bv in Witse) dat ging hem echt niet af of het moest ook een sulle-rolleke zijnLazylady schreef:Ik vind het eigenlijk erg voor die actrice dat ze zo'n onuitstaanbare rol moet spelen. Was er eens geen artikel dat ze er genoeg van had, of wat was het?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik zag ze vandaag in de krantenwinkel liggen op de tv-gids of de primo of zo een boekje.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Omega
- x 435
Ik vind Sally-Jane een goede actrice. Het personage dat ze moet vertolken echter komt zoals gekend de laatste tijd gewoon minder sympathiek over.Crackers schreef:Hoe komt het Sally-Jane vroeger zo'n goede actrice was en ze dat nu niet meer kan? Of is dat maar een indruk van mij?
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Nu in de middagaflevering van Wittekerke zie je Sally Jane als de intellectuele advocate Nathalie. Een totaaaaal ander type dan Peggy. Zeer boeiend voor wie 's middags eens thuis is.
0 x