Spartacus
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Spartacus: Vengeance
Een spoiler is het niet echt meer gezien de laatste aflevering intussen voorbij is op tv, maar kom.
SPOILER Illythia leeft toch nog, dacht ik? Het zou wel jammer zijn dat de 2 zouden verdwijnen uit de reeks (net als Ashur trouwens), maar voor het laatste deel van het verhaal waren ze wellicht wat overbodig geworden. Ik vermoed dat ze in het originele verhaal niet eens voorkomen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Sasha
- Poster rang 1

We zullen even verder gaan in SPOILER-taallord F. schreef:Een spoiler is het niet echt meer gezien de laatste aflevering intussen voorbij is op tv, maar kom.SPOILER Illythia leeft toch nog, dacht ik? Het zou wel jammer zijn dat de 2 zouden verdwijnen uit de reeks (net als Ashur trouwens), maar voor het laatste deel van het verhaal waren ze wellicht wat overbodig geworden. Ik vermoed dat ze in het originele verhaal niet eens voorkomen.
![]()
Het volgende en laatste seizoen (War of the Damned) start trouwens in Amerika op 25 januari. Dus niet meer zo lang.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Het volgende seizoen ga ik zeker kijken. Vind het een erg goede reeks 
Ow ja, en om spoilers neer te zetten in een topic kan je ook de spoiler tags gebruiken.
Dat doet minder pijn aan de ogen
.
Ow ja, en om spoilers neer te zetten in een topic kan je ook de spoiler tags gebruiken.
Code: Selecteer alles
[spoiler][/spoiler]Dat doet minder pijn aan de ogen
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Sasha
- Poster rang 1

En het derde seizoen is van start !
And what a start it was !
De eerste aflevering was al geweldig. En volgens mij gaat de rest van het seizoen dat ook zijn.
And what a start it was !
De eerste aflevering was al geweldig. En volgens mij gaat de rest van het seizoen dat ook zijn.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Wordt het ook in België uitgezonden of kijk je via internet ? Ik vind het nog steeds een erg goede reeks en zit altijd met smart te wachten op de volgende aflevering.Sasha schreef:En het derde seizoen is van start !
And what a start it was !![]()
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Sasha
- Poster rang 1

Ik kijk het via internet. Geen idee wanneer het in België gaat worden uitgezonden.Matthi schreef:Wordt het ook in België uitgezonden of kijk je via internet ? Ik vind het nog steeds een erg goede reeks en zit altijd met smart te wachten op de volgende aflevering.Sasha schreef:En het derde seizoen is van start !
And what a start it was !![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Na de zomer zal het volgende seizoen wellicht van start gaan op 2be.
Zal je het zolang overleven?
Zal je het zolang overleven?
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Re: Spartacus
We zijn bijna toe aan de laatste aflevering van spartacus, het beloofd spannend te worden. De voorlaatste aflevering vond ik in ieder geval geslaagd. Ik zal het toch missen !
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vond de laatste aflevering van Spartacus wel spannend. Hoe hij nipt won van Sep Vanmarcke, knap 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

en de wekelijkse portie B-film vertier is weer begonnen sedert vanavond. 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Gisteren een verrassing in Spartacus om voor het eerst Julius Caesar te zien in de serie en dan vooral in een vorm dat je niet verwacht.
Staat wel mijlenver van de Julius Caesar van Ciarán Hinds in Rome. Maar daar ging het dan ook om een latere fase in diens leven.

Staat wel mijlenver van de Julius Caesar van Ciarán Hinds in Rome. Maar daar ging het dan ook om een latere fase in diens leven.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nog eens naar Spartacus gekeken, en ja ik moet eerlijk zeggen behalve de seksscenes en de massa's bloed die her en der spuiten is er toch weinig aan te beleven. Dan was Idd Rome stukken beter.
0 x
Potentia Principatum